• eulalian

    Vad är ditt största bekymmer idag?

    Som sagt... Vad är ditt största bekymmer idag?

    Jag har en finne på hakan! 

  • Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?
  • Anonym (:()

    Att sambon tjatar om sex, men när tillfället kommer så är han för "trött"....

  • Isnogood

    Att jag duger att ha sex med men inte att älska...

    Att det är precis lika mycket skitväder ute som det är i mitt inre...

    Att det är jul om en vecka och jag inte har minsta lilla julkänsla men måste hålla skenet uppe för mina barns skull...   


    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • lillangel
    Isnogood skrev 2011-12-17 12:17:20 följande:

    Att jag duger att ha sex med men inte att älska...

    Att det är precis lika mycket skitväder ute som det är i mitt inre...

    Att det är jul om en vecka och jag inte har minsta lilla julkänsla men måste hålla skenet uppe för mina barns skull...   


    Kram till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (:()

    Bekymmer och bekymmer... men en aningens irriterande.
    Igår berättade sambon hur svärmor frågat vad jag kunde tänkas vilja ha i julklapp. En ungsform (eller kakform, whatever) var hennes förslag...
    Hur tänker tanten? Jag är 27 år, och visst matlagning är ett intresse i huset, men... en kakform? Trodde alla visste att vi lämnat 50-talet...

  • solskina

    Mitt största problem idag är att jag måste inse att allt är på banan innan jul.
    Det är bara lite godis fix att göra.
    Städningen som är kvar är makens jobb.

    Men jag känner att jag är stressad ändå.... Suck    

  • Anonym (Mimmi)

    Jag har har sån sjukt jobbig mensvärk att jag inte orkar göra något annat än att ligga i soffan...tredje dagen i rad nu...suck. 

  • lillangel
    Anonym (:() skrev 2011-12-17 13:16:17 följande:
    Bekymmer och bekymmer... men en aningens irriterande.
    Igår berättade sambon hur svärmor frågat vad jag kunde tänkas vilja ha i julklapp. En ungsform (eller kakform, whatever) var hennes förslag...
    Hur tänker tanten? Jag är 27 år, och visst matlagning är ett intresse i huset, men... en kakform? Trodde alla visste att vi lämnat 50-talet...
    Du borde inte ens förtjäna en julklapp från henne... vart finns tacksamheten? Handlar inte om vad man får ,utan om tanken, hon frågade din sambo... där va bryr hon sig om dig och du sälj kakformen då och ge pengarna till Afrikas horn, och rädda en babys liv för den kakformen du inte ville han.

    Jul handlar om kärlek och omtanke !!!! 
  • Lycklig2012

    Att jag tycker att det är skitjobbigt att vara i vecka 33 och fattar inte hur jag ska orka med min kropp 7 veckor till. Alla på jobbet undrar varför jag fortfarande jobbar? Döh?? Gör man inte det??

Svar på tråden Vad är ditt största bekymmer idag?