• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • mariia

    Aha okej. Ja att allt ska vara så orättvist, vissa blir gravid direkt och andra tar det så lång tid för. Vet ett par här som vi känner som försökt i 14 år med ivf försök också, och blev helt plötsligt gravid nu och är i v 13 . Så under kan ske :)

  • Hoppas 2012
    mariia skrev 2012-02-20 21:07:02 följande:
    Aha okej. Ja att allt ska vara så orättvist, vissa blir gravid direkt och andra tar det så lång tid för. Vet ett par här som vi känner som försökt i 14 år med ivf försök också, och blev helt plötsligt gravid nu och är i v 13 . Så under kan ske :)
    Det var roligt att höra att dina vänner äntligen fått plus efter all deras långa väntan!
    Härligt att höra!
  • Kämpavidare2012
    mariia skrev 2012-02-20 21:07:02 följande:
    Aha okej. Ja att allt ska vara så orättvist, vissa blir gravid direkt och andra tar det så lång tid för. Vet ett par här som vi känner som försökt i 14 år med ivf försök också, och blev helt plötsligt gravid nu och är i v 13 . Så under kan ske :)

    shit! Va kul för dom att dom äntligen lyckas! Det är verkligen så olika verkar det som.
  • JZ79

    Bim imorgon...
    Känner inte mkt, lite öm i tuttarna kanske :/ Orkar inte med några negativa tester, så avvaktar några dagar innan jag testar. Detta är försök 8, vågar inte tro att det blir nått denna gång heller...

  • Tilly

    Bmi +1, men känns som om mensen är på ingång. Ska dock göra ett test imorgon. Har försökt ligga lågt med allt denna månad. Vet itne ens om vi prickat in ÄL.

  • Vårväntanochlängtan

    Ont i ryggen idag och känner mig allmänt låg, kan inte ens glädjas åt att det skulle vara hormonellt pga graviditet för ÄL har inte ens varit ännu. Började testa med stickor idag och nu skriver jag datum på dom och sparar denna månaden så att jag verkligen inte missar stegringen sen om lutealfasen är kort denna månaden med blir det ett samtal till BM och hoppas på att hon/han då är villig att hjälpa mig.


  • Ciccie86

    ÄL tider här, men sambon är sjuk.. Vi fick till det i helgen, och eftersom jag inte är riktigt säker på när jag har ÄL så kan vi ha lyckats pricka in det. Vem vet. Vågar inte ens tänka i de banorna.. Är så trött på att det aldrig händer :( Vill så gärna! Alla runtomkring blir gravida och frågar hela tiden när det är vår tur, det gör så nedrans ont att få den frågan :( Blir så ledsen. Allt jag vill är att bli mamma! Usch.. Livet känns så orättvist ibland. Försök nr 10.. Kram

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus