• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Vårväntanochlängtan
    Ciccie86 skrev 2012-05-12 11:35:35 följande:
    Jag mår lite bättre idag, så det blir mys ikväll, även om sambon protesterar ;) Hehe.. Och imorgon såklart.. O måndag helst också :D
    Grattis till plusset! :) 
    JZ79 skrev 2012-05-12 11:36:06 följande:
    Grattis!! Hoppas ni smittar ner oss andra med gravidhormoner nu Flört
    Kram!
    Tack så jättemycket tjejer!{#emotions_dlg.flower} Det hoppas jag också att vi kan lyckas med!
  • Kravmärkt
    Ciccie86 skrev 2012-05-12 11:24:22 följande:
    Ursäkta suddig bild, men det här är mitt ÄL test idag (dag 14 i cykeln).. Visst verkar det vara något på gång närsomhelst? :)

    Det verkar onekligen var äggsläpp på gång! Då hoppas vi att det är ett guldägg
  • Stora My

    Vårväntanochlängtan: Grattis! Tänkte ju det låtit lite som symtom här tidigare när du skrivit, åh så roligt.

  • Stora My

    Adnil: Tänk om det är två i magen eller tre. Oj, skulle också vara nervös inför vul. Men det blir nog bra vilket som.

  • Stora My

    Vi har bara kört två dagar denna omgång, förhoppningsvis var det på mina två mest fertila dagar så jag håller tummarna. Har dock andra känningar i kroppen denna cykel så jag vet inte riktigt om vi prickat rätt. Hann ju inte köra med äl-stickor, vilket var min plan. Men nu går det ju rätt snabbt till bim så då vet jag ju.

  • Adnil76

    @ Stora My - En av tio (jämfört med en av hundra) får flerbarnsfödsel efter behandling med Pergotime. Så oddsen har onekligen ökat... Spännande och lite läskigt.

  • Vårväntanochlängtan
    Stora My skrev 2012-05-12 12:53:24 följande:
    Vårväntanochlängtan: Grattis! Tänkte ju det låtit lite som symtom här tidigare när du skrivit, åh så roligt.
    Tack Glad ja det var visst en liten som växer i min mage{#emotions_dlg.flower} Det känns riktigt bra
  • Ciccie86

    ÄL här och sambon väljer att vara ute och supa med grabbarna istället för att vara hemma med mig och försöka få ett kärleks barn :/ Aja.. Hoppas på att det även även ska duga under morgondagen.. God Natt på er tjejer! Kram

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus