• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-08-26 21:18:21 följande:
    Fick själv till att två gånger ikväll haha pga att sambon varit borta och ena gången gjorde det så förbannat ONT i äggstocken när han...harkel...kom, så jag trodde jag skulle dö. Det var flera år sen det hände sist Tyst
    Vilken lyx att få till det 2 ggr Drömmer har du äl på G kanske eftersom det kändes så??
  • Pastell
    JZ79 skrev 2012-08-26 21:29:37 följande:
    Vilken lyx att få till det 2 ggr Drömmer har du äl på G kanske eftersom det kändes så??
    Nja alltså, jag har haft ont i äggstockarna förra helgen/veckan, äl-värk rejält...så jag tror liksom att jag verkligen haft äl denna månaden, för säkert första gången på läääänge. Men den försvann för några dagar sen och känner inget så. Jaja....det blir väll bara så ibland kanske   Hoppas ni får in en fullträff nu då den här månaden
  • JZ79
    Pastell skrev 2012-08-26 21:32:25 följande:
    Nja alltså, jag har haft ont i äggstockarna förra helgen/veckan, äl-värk rejält...så jag tror liksom att jag verkligen haft äl denna månaden, för säkert första gången på läääänge. Men den försvann för några dagar sen och känner inget så. Jaja....det blir väll bara så ibland kanske   Hoppas ni får in en fullträff nu då den här månaden
    Tack detsamma Solig
  • Em me
    Rebster skrev 2012-08-26 20:57:10 följande:
    Ok...Du får kanske en senare stegring, ibland konstrar sig kroppen utan att man vet varför. Man får dippar när man känner att det aldrig kommer att funka, så har alla här inne känt. Sen kommer en period när man känner sig mer peppad igen och känner sig säker på att man kommer bli gravid.

    När man börjar med en utredning behöver du inte ta ledigt hela dagar, vårt första möte tog en timma. Det måste man vara borta på ibland, säg att du ska till läkaren.



    Jo, hoppas de. Ska kanske ringa ändå.. Tack för stödet! Idag är en nedstämd dag.. Jag får sova nu och hoppas på en bättre dag i morgon! :)
  • Nellin

    Flickor, i morgon bitti far vi till Turkiet. Jag kommer nog hinna med ett litet inlägg innan vi drar, men för säkerhets skull skriver jag nu också. Jag tror att det finns internet på hotellet, men man vet aldrig. Därför vill jag önska er en himla härlig vecka!

    Jag hoppas att alla ni med ÄL under veckan får till det precis rätt och att tiden för er andra går fort så att ni också kommer till ÄL igen.

    Själv är ju BIM-dagen slut här, och jag har med alla medel försökt få igång mensen, men inte så mycket som en brun flytning har kommit. Kanske kommer den i morgon eller på tisdag. Förhoppningsvis kommer den inte alls. Jag har inga test kvar hemma, jag hade visst räknat fel. Så jag hoppas det finns att få tag på i Turkiet om mensen nu inte kommer. Jag tänker inte dricka någon alkohol förrän jag vet hur saker ligger till.

    Jag kommer sakna er när jag inte kan vara här lika ofta, men det gör mig nog också gott att få lite paus från FL. Haha!

    Ligg i nu, damer! Särskilt du JZ79! ;) Väck honom!

    Puss och kram på er!!! 

  • JZ79

    Nellin: jag lovar att göra mina äktenskapliga plikter om några timmar ;) De har alldeles säkert cb plus å cb digital i Turkiet. Även om du inte kan turkiska så lär det ju stå ******* 1-2 eller liknande :p Njut av semester å kärleken. Å förhoppningsvis bebbe i magen :))))

  • Stora My

    Något avundsjuk på dig Nellin som ska resa till sol och bad. Det skulle jag också vilja. Blir spännande höra sen hur det gått, om mensen kommit, om du testat omigen. Ha det så trevligt på semestern.

  • Stora My

    Jag måste fråga igen om äl-test. Om man får stegringen är ägglossning alltid inom 48 timmar? Har  för mig att jag någonstans läst om 12-48 timmar men det kanske gällde något annat. Det spelar ju inte så stor roll egentligen. Vi har ju försökt pricka in nu men jag tänkte bara om man ska sexa imorgon också eller om det räcker ikväll, då stegringen var i förrgår? Enligt ägglossningskalendern här på FL är det färgat lite dagen efter, ifall man kanske kan pricka in då också. Jag brukar ju inte använda äl-tester utan kör efter sekreten och att jag tidigare blivit gravid på dag 16. Denna månad verkar dock äl varit en dag tidigare, om jag går efter både sekret och testet. Enligt testet har jag alltså ägglossning idag. Men igår hade jag riktigt ont hela förmiddagen så jag undrar om inte ägget släppte då. Men då kanske man inte hinner pricka ägget om vi sexar ikväll. Det är ett ända virrvarr detta med bebisverkstan.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus