• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Nellin
    Fridzl skrev 2012-09-24 00:27:10 följande:
    Igår (lördag) var det exakt 5 veckor sen missfallet. Inväntar att mensen ska komma men hoppas att den uteblir och att testen kommer visa positivt. Har dock inga höga förhoppningar i och med att jag inte har några symtom..

    Skulle vara så mysigt om man lyckades få ett sommarbarn som sitt första barn.. nu när det gått för lång tid för att kunna få ett vårbarn.  
    Ja visst vore det väl härligt med ett sommarbarn! 
  • Nellin
    Malin1988 skrev 2012-09-24 07:27:26 följande:
    Cykeldag 20 idag, lång väntan.... Lite ömma bröst men annars inga symptom. Ska ta progesteronprovet denna vecka!
    Ja här tror jag att jag är på cykeldag 23. Och trots att vi inte försökt denna månad, trots att jag inte har någon aning om hur cykeln har sett ut med ÄL och allt så har jag liksom börjat känna efter och vänta på BIM, som jag inte vet när den är. Så typiskt! Varför kan jag inte vara lika upptagen av annat och obrydd som jag varit fram tills nu i den här cykeln?

    Chanserna för att det ska ha blivit nåt den här gången är så sjukt minimal eftersom vi haft mycket mindre sex än vi brukar, och förmodligen inte ens på rätt dagar. Så jag vet inte varför jag håller på så här och hoppas och väntar nu, när vi faktiskt bestämde oss att i september blir det inget plus.

    Man är ju knäpp... 
  • Kravmärkt

    Hej tjejer! Är inte inne så ofta numer, mår mest illa och sover (när jag inte jobbar eller har hand om sonen förstås ) men jag tänker på er och försöker läsa alla inlägg. Jag håller mina tummar för alla er ska ni veta! I gengäld får ni gärna hålla era för mig, att den här graviditeten är frisk och att barnet i magen ser perfekt ut när det är dags för kub. Är så nervös inför det, det var ju då vi fick veta att något var allvarligt fel sist.

    Stor kram till er alla och en extra stor till de som har det extra tufft just nu.

  • Pastell

    JZ79: Hääärligt! Solig

    Malin1988: Visst är väntan jobbig!Men snart så...hoppas det blivit bebbe

    Kravmärkt: Kul att göra från dig men tråkigt att du mår så dåligt! Håller alla mina tummar för dig och bebis Kram

  • JZ79
    Fridzl, ja ett sommarbarn är mer än välkommet!! SoligMalin, väntan är seeeg..

    Kravmärkt, va trist att du mår dåligt!! Klart att denna grav är frisk å kub kommer gå skitbra!!!! Kramar Hjärta
  • Hoppas 2012
    Kravmärkt skrev 2012-09-24 10:28:08 följande:
    Hej tjejer! Är inte inne så ofta numer, mår mest illa och sover (när jag inte jobbar eller har hand om sonen förstås ) men jag tänker på er och försöker läsa alla inlägg. Jag håller mina tummar för alla er ska ni veta! I gengäld får ni gärna hålla era för mig, att den här graviditeten är frisk och att barnet i magen ser perfekt ut när det är dags för kub. Är så nervös inför det, det var ju då vi fick veta att något var allvarligt fel sist.
    Stor kram till er alla och en extra stor till de som har det extra tufft just nu.
    Hoppas kub går bra!
    Kram
    ♥ BF 23 februari 2013 ♥
  • Rebster

    Nellin: Ja det känns faktiskt fortfarande helt overkligt. Kommer nog inte riktigt förstå förrän lillfisen sparkar i magen. Var iallafall på VUL förra veckan och fick se ett tickande Hjärta så någonstans kan jag ändå tänka att jo, det här kommer gå vägen. Är i vecka 8+3 ungefär tror jag...

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus