• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Maramina

    Lillnosen: Underbara nyheter! Vilken glädje!

    JZ: Kan din man följa med dig imorgon?

    LaBumpa: Hur gick dagens besök?

    Jag saknar alla tjejer som inte är mitt inne i IVF-svängen, var är ni Kanske 4a, Pastell, Cissi, Söndermarken, Försöker och ni andra? I MISS YOU!

  • JZ79

    Jenso, jag ska va där 9.45 så håll tummarna lite extra då

    Maramina, nej han jobbar. Han kör solo nu å det är så gött att han har jobb så han har bara sagt han ej kan arbeta på fredag. Planen är ju äggplock, hoppas jag!! Känns ok att åka själv imorgon, mannen har rast lagom när jag är klar å finns på telefonen.

    BaPumba, ja hur har det gått idag??

    wonders, lät ju inget vidare.. Hoppas du mår bättre snart!!

    Saknar oxå flera av tjejerna..Hojta till om
    Ni är här, kram

  • BaPumba

    Lillnosen: Fantastiska nyheter! När man väl sett hjärtat slå brukar det oftast gå bra har jag hört.

    Lycka till med blodprovet imorn Wonders, hoppas hoppas hoppas!

    Och lycka till med VUL imorn Jz, jag håller tummarna för ÄP på fredag.

    Så till dagens besök. Det gick jättebra! Det blir korta protokollet och jag börjar spruta redan vid nästa mens så runt den 3/10. Ingen väntan alls! Idag gick vi igenom hela behandlingen och jag fick även prova att fixa sprutan och sticka mig (med en annan spruta med koksaltslösning fast med "rätt" nål). Jag har ändå varit lite nervös över den biten men det var verkligen inga problem. Allt känns faktiskt väldigt avdramatiserat fast förväntansfullt nu. Tack för alla lyckönskningar!

  • hallonbacken

    Jag hänger lite i bakgrunden även om jag inte har hängt här så länge. Har BIM på torsdag och ligger i nedbäddad i soffan med förkylning. Hoppas ni ha rätt om att förkylning är tecken på graviditet :) Övriga symptom är typ sedan en vecka känningar i magen, inte så det gör ont men ändå känns. Som vanligt hoppas man ju alltid att det ska ha tagit sig men har det inte det så väntar fortsättning på utredning med gynundersökning och spoling för mig och spermaprov för sambon. Hoppas det har tagit sig för er som ruvar!

  • Maramina

    BaPumba: Vad kul att ni får starta med en gång! Och så skönt med korta protokollet och slippa hålla på med spray vecka efter vecka! Vilka mediciner fick du utskrivna?

  • Jayt

    Vad härligt att höra Bapumba! Så skönt att ni fick köra igång på en gång.
    Jag hade ju problem med sprutorna första veckan men sen gick det över, det är inte alls så farligt.
    Hur går korta metoden till? Då sprayar man inte va?

  • JZ79

    hallonbacken, håller tummarna det är bevis på G å ni slipper gå vidare i utredningen. Håll oss uppdaterade

    BaPumba, tjooohoo va underbart!!! Skönt att det gick bra med sprutorna. Va fick du för mediciner? Gött att ni slipper lång väntan å snart får börja. Nu jäklar ska det bli barn

  • Lillnosen

    Va härligt att höra BaPumba! Spännande nu :D Det händer så mycket här inne för många av er! Jag håller tummarna stenhårt för att allt går enligt planering för er JZ! Hoppas oxå stenhårt att ni ruvare nu får behålla era små frön! Åh, det är dags att fler av er kommer till fortsättningstråden :)

  • JZ79

    En nervös JZ är nu på G mot Gbg.... Magen spänner, oro eller stora äggblåsor är den stora frågan.. :/

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus