• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • JZ79
    wonders skrev 2014-01-09 14:00:30 följande:
    JZ mannen har redan varit i Riga och lämnat sitt bidrag. Alla dessa resor är inte även om det inte är den stora summan särskilt billigt. Det ökar ju på de annars i runda slängar ca 65tusen som detta kostar.
    Det är ungefär samma mediciner men startar tidigare med dem och så får jag akupunktur efter insättning för att stimulera blodcirkulationen extra.
    Tror att ni kommer att känna mer när ni vet om ni kan få ställa er i kö efter detta möte. Än så länge är det ju så långt borta.. Liksom en försvarsmekanism. Skönt att du börjar närma dig slutet med gipset. Bra att det går att stödja mer på fossingen så du inte behöver kryckorna lika mycket längre. Kramisar
    Jo resor kostar ju, särskilt när de måste bokas i sista minuten beroende på när ägg ska plockas och befruktas osv.. Flyger du eller åker båt till Riga?

    Du har så rätt, det är ju försvarsmekanismen och det är ju inte heller vårt första val..ÄD går ju först, sen adoption. Ska iaf bli skönt att få veta om det är nån chans att bli godkänd..

    Ja den dagen jag kan slippa kryckor är efterlängtad! Ännu mer dagen då jag kan slippa mediciner, att bara kunna ta bilen och åka och handla eller åka till en vän utan att be om skjuts... Vi har ju en automat nu med tanke på min fot sen förra op och nu längtar jag efter att komma ut lättare. Trodde jag skulle klara mig utan morfin idag men efter alltför mkt belastning fick jag ta den minsta dosen. Imorgon räknar jag att klara mig utan, om jag bara kan ta det lugnt.. Idag gick jag t om ut lite på gården, i regnet, bara för att komma utanför hemmet.. Så snart morfinet är väck ska jag börja minska på den andra medicinen, den tar längre tid att sätta ut, nån specialmedicin mot nervsmärta. Får en brännande smärta i foten om jag slarvar att ta dom regelbundet..

  • By Starlight

    Men herregud...jag gråter och skrattar och fick just extrema nervösa magproblem. hahah.
    Tror jag är gravid. Eller jag vet inte. Jag vet ju aldrig när jag ska ha mens riktigt på grund av pcos. Men brösten har varit ömma och jag är så märklig i kroppen. Men känner mig inte som när jag var gravid för 5 år sedan. Men jag gjorde ett testlagret. Först kom det där starka kontrollstrecket upp..nån minut senare fanns det ett streck till. Trodde jag bara såg i syne. Men det är där. ett svagt rosa streck.
    I aug gjorde jag ett test med testlagret som såg positivt ut också..Men det var bara ett dumt jäkla knäppofeltest. jag vill inte vara med om den besvikelsen igen. jag hann tänka så mkt. Detta måste stämma. Är starkare än den gången iaf.
    det måste stämma. det måste stämma.
    Iså fall är jag typ helt överväldigad..För vi hade verkligen inte sex mkt denna månaden..Om jag hade äl hade jag det kring jul med en massa folk i huset.
    Herregud....jag får inte bli för glad...tänk om det inte stämmer...


    Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • By Starlight

    gjorde ett till testlagret..var ju ganska nyligen jag kissade..men visar två streck igen! :) Smsade just killen som är och repar och bad honom köpa med ett clearblue hem. "jag känner mej så märklig..måste kolla bara" Mohaha :)  Hoppas han gör det.


    Älskade Ellen född 16 nov 2009
  • JZ79

    By Starlight, wihooo! Det där kan bara
    Inte vara ett "spökstreck" Du är gravid!! Hoppas din kille kommer hem med ett digitalt snart!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus