• Yezzica

    Vi som skall ha barn i November 2012!!!

    Hej är beräknad nån gång runt den 15:e november. Vet inte exakt för har ingen aning när ägglossningen var! Hade varit kul och följas åt ett par stycken och jämföra oss lite:) Hoppas ni hakar på!

  • Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!
  • FridaBo
    LittleMermaid skrev 2012-05-08 18:30:10 följande:
    Haha! Ja undrar oxå om man kan tolka sånt där på symtomen? Jag känner mig också tvärsäker på att det är samma som förra gången för jag jag mår i stort sett EXAKT likadant! Det enda som gör mig lite, lite illamående är lukten av korv (fast inte värre än att jag kan äta ett par stycken ändå  Förra gången var det korv och indisk mat det enda jag inte kunde tåla. Däremot har jag ett tvärsäkert symptom jag väntar på, som kommer göra mig säker: när jag väntade sonen slutade i stort sett allt oönskat hår att växa på mig. T.ex benen, håret växte inte många millimeter på de sista månaderna! Nästan helt vetenskapligt bevisat alltså. 
    Fast jag hade exakt det symtomet med dottern mitt hår på t.ex benen växte inte överhuvutaget..=O
  • LittleMermaid
    FridaBo skrev 2012-05-08 20:45:07 följande:
    Fast jag hade exakt det symtomet med dottern mitt hår på t.ex benen växte inte överhuvutaget..=O
    Damn!
  • Puffar

    Usch, har inte alls mått bra nu det sista... har haft ont i magen lite å mår illa som fan till och från ibland.. Önskar att det försvinner snart är ändå i v 13+0 idag.. Usch känns som om jag bara beklagar mig.. Inte meningen.. Men skönt att skriva av sig ibland..

  • Tjejgänget
    Puffar skrev 2012-05-09 19:18:17 följande:
    Usch, har inte alls mått bra nu det sista... har haft ont i magen lite å mår illa som fan till och från ibland.. Önskar att det försvinner snart är ändå i v 13+0 idag.. Usch känns som om jag bara beklagar mig.. Inte meningen.. Men skönt att skriva av sig ibland..

    Jag är i v.13+3 och mår lika illa jag...Vid dom andra graviditeterna hade det försvunnit vid denna tiden. Men inte nu...Klaga på du! Du är inte ensam
  • Puffar

    Skönt att höra att det är andra som känner lika.. Fast är ju inte roligt iaf.. :-P åh, på fredag är det 5 v kvar till RUL.. Ska bli så kul..

  • Tjejgänget
    Puffar skrev 2012-05-09 20:21:20 följande:
    Skönt att höra att det är andra som känner lika.. Fast är ju inte roligt iaf.. :-P åh, på fredag är det 5 v kvar till RUL.. Ska bli så kul..
    Det är det som är så skönt här att man känner igen sig och stöttar varann Jag skall göra KUB nu på fredag är sjukt nervös!
  • Yezzica

    Hej hej! nu är det v13 här=) Jag känner dock ingenting så fortfarande är man lite orolig. Tror ni man kan tjata till sig och få höra hjärtljud? har kommer inte få veta nått fören v18 då rul är.

    Har ni fått något sug eller nått som ni äcklas av?=) Själv klarar jag inte av köttfärs helt plötsligt, jag som älskar köttfärsås.

    Hur mår ni andra nu då? 

  • Tjejgänget
    Yezzica skrev 2012-05-09 20:59:23 följande:
    Hej hej! nu är det v13 här=) Jag känner dock ingenting så fortfarande är man lite orolig. Tror ni man kan tjata till sig och få höra hjärtljud? har kommer inte få veta nått fören v18 då rul är.

    Har ni fått något sug eller nått som ni äcklas av?=) Själv klarar jag inte av köttfärs helt plötsligt, jag som älskar köttfärsås.

    Hur mår ni andra nu då? 

    Det är oftast svårt att höra hjärtljud så tidigt,därför man inte(brukar) gör det så mammorna blir mer oroliga. Men vad är et du inte känner menar du? Ang.köttfärs så fixar jag knappt att gå förbi köttcharken i affären
  • Yezzica
    Tjejgänget skrev 2012-05-09 21:09:39 följande:
    Det är oftast svårt att höra hjärtljud så tidigt,därför man inte(brukar) gör det så mammorna blir mer oroliga. Men vad är et du inte känner menar du? Ang.köttfärs så fixar jag knappt att gå förbi köttcharken i affären

    Jag känner inga graviditetstecken över huvudtaget och har knappt gjort heller så ibland känner man sig precis som vanligt som kan gå ut på krogen ch festa:) skall bli mysigt när magen börjar växa och man kan få känna sig gravid:)
Svar på tråden Vi som skall ha barn i November 2012!!!