• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (Våt 3)

    Är inne på tredje varvet. Hade först suveränt sex med mannen tidigt i morse och gick runt och efterglödde litet. Det fixade jag snabbt när han åkt till jobbet, med en dos fantasier och med att gnida täcket mot underlivet. Sedan villejag skaffa mig nya fantasier och porrsurfade , faktiskt för första gången, och kom samtidigt som jag såg två tjejer komma då de blev knullade. Handen var innanför trosan och fingret bara gled upp och ned i skåran. Och nu, fortfarande sugen och ligger i sängen och pullar mig själv.jag fantiserar om sex med två män, om att bli slickad och pullad och tagen och kontrollerad..

  • Mattias39
    Anonym (Våt 3) skrev 2013-11-04 10:39:42 följande:
    Är inne på tredje varvet. Hade först suveränt sex med mannen tidigt i morse och gick runt och efterglödde litet. Det fixade jag snabbt när han åkt till jobbet, med en dos fantasier och med att gnida täcket mot underlivet. Sedan villejag skaffa mig nya fantasier och porrsurfade , faktiskt för första gången, och kom samtidigt som jag såg två tjejer komma då de blev knullade. Handen var innanför trosan och fingret bara gled upp och ned i skåran. Och nu, fortfarande sugen och ligger i sängen och pullar mig själv.jag fantiserar om sex med två män, om att bli slickad och pullad och tagen och kontrollerad..
    Skaplig start på dagen... Flört
  • Anonym (Josephine)

    Inte idag men igår kväll, till en liten filmsnutt jag gillar. Älskar att se andra kvinnor få smisk.

  • Speak up
    Anonym (Våt 3) skrev 2013-11-04 10:39:42 följande:
    Är inne på tredje varvet. Hade först suveränt sex med mannen tidigt i morse och gick runt och efterglödde litet. Det fixade jag snabbt när han åkt till jobbet, med en dos fantasier och med att gnida täcket mot underlivet. Sedan villejag skaffa mig nya fantasier och porrsurfade , faktiskt för första gången, och kom samtidigt som jag såg två tjejer komma då de blev knullade. Handen var innanför trosan och fingret bara gled upp och ned i skåran. Och nu, fortfarande sugen och ligger i sängen och pullar mig själv.jag fantiserar om sex med två män, om att bli slickad och pullad och tagen och kontrollerad..
    Mmmh... Just den här typen av verklighetsskildringar är mycket uppskattade! Solig Så sexigt att läsa om.
    Mums! Jag vill veta mer om det eventuella fjärde varvet! Flört 
  • Speak up
    Anonym (Josephine) skrev 2013-11-04 10:49:05 följande:
    Inte idag men igår kväll, till en liten filmsnutt jag gillar. Älskar att se andra kvinnor få smisk.
    Lite mysiga detaljer om själva utförandet kanske? Drömmer
  • Anonym (Våt 3)

    Jag är helt övertänd efter att ha surfat runt och av att läsa trådar som den här. Jag skulle behöva bli penetrerad, nu. Jag har inga sexleksaker så nu får här improviseras.

  • Speak up
    Anonym (Våt 3) skrev 2013-11-04 11:19:47 följande:
    Jag är helt övertänd efter att ha surfat runt och av att läsa trådar som den här. Jag skulle behöva bli penetrerad, nu. Jag har inga sexleksaker så nu får här improviseras.
    Mmmh... Vill gärna veta hur detta kan utveckla sig. DrömmerHjärta
  • Speak up
    Anonym (Våt 3) skrev 2013-11-04 11:27:21 följande:
    Iskall zucchini
    Oooh... Mysigt att experimentera med kalla grejer. Flört Går den in lätt då?
Svar på tråden Har ni onanerat idag?