• Karriis

    Vill du ha en bild fixad?

    Hej!

    Jag har varit alltför sugen på att pilla i Photoshop de senaste dagarna så jag tänkte att om ni har några porträttbilder som behöver retuscheras (Hy, ögon, smink m,m är det roligaste jag vet i PS) så kan ni gärna skicka till mig så skickar jag tillbaka den färdiga bilden!

    Jag har ingen utbildning inom foto utan lär mig på egen hand, experimenterar och leker, jag är inget proffs.

    Skicka in bilden här eller skriv PM så får ni mailadress :)


  • Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?
  • 0fia

    Har kollat tråden från början och inser att det egentligen handlar om människor och inte hästar Tungan ute. Undrar istället om ni kan fixa bort mig från denna bilden så att bara min lilla söta blir kvar?



     
  • Ash


    Tycker det vore trist att klippa/redigera bort dig när bilden är så bra! Gjorde några mindre tweaks. Först och främst jämnade jag ut ljuset i bilden. Tog även hand om några mindre detaljer också.
    Contrast. Makes it or breaks it.
  • johannawe

    Har kollat igenom tråden. Måste leta upp en bild nån dag :)

  • Katzenberger

    Hejsan!!
    Jag skulle bli jätteglad om någon trevlig människa skulle vara så snäll att fixa mina bilder!
    Här är några utav dom:



    Den här bilden är på min systerdotter & mig. Systerdottern ser jättesöt ut men jag,.. Ser hemsk ut. Någon som kan fixa? Skrattande


    Det här är en bild på min mormor som gick bort förre året ... Det skulle var superhärligt om någon kunde fixa till den bilden!{#emotions_dlg.flower}
  • Katzenberger

    Bilder från 2011 som jag gärna skulle vilja ha fixade:

  • Katzenberger
    Katzenberger skrev 2013-05-29 22:35:35 följande:
    Bilder från 2011 som jag gärna skulle vilja ha fixade:
    Oj! Ser att inga av bilderna kom med Obestämd.
    Försöker igen då:


    Bild på mig ^-^


    Min syster Julia, hon skulle bli jätteglad om nogån kunde vara så snäll o fixa denna bild på hnne.


    Bild på mig igen ^.^


  • Katzenberger

    Här kommer några bilder där jag ser HEMSK ut:





    Dom här bilderna är inte så viktiga, så det gör inget om de inte blir fixade, men det skulle vara kul om de blir det ^^ fixade alltså.
  • Katzenberger

    Ännu en bild på mig..:



    Det skulle vara coolt om någon kunde fixa den här bilden så att jag har någon annan ögonfärg eller en ljusare/mörkare färg på ögonen ^^.
    Finns det någon som kan det här?

    Tack.
Svar på tråden Vill du ha en bild fixad?