• Anonym (ts)

    Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

    Jag och min sambo brukar ligga och prata fantasier. En av mina är att bli våldtagen (vilket jag tror ganska många andra också fantiserar om). Jag sa att "det självklart bara är en fantasi". Denna fantasi känner han till.
    I natt vaknade jag av att han höll fast mig och tvingade sig på mig. Jag skrek och försökte ta mig loss medan han pressade sig in.. Vill inte gå in på mer detaljer..
    Efter la han sig bara och sov.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Låste in mig på toan och satt där tills han bankade på och ville in på morgonen..
    Då flinade han lite emot mig och frågade hur jag mådde, jag bröt ihop och frågade vad fan tror du.. Då sa han nåt i stil med "men oj, jag ville ju bara att du skulle få din fantasi"..

    Jag mår illa.. Han kommer hem från jobbet snart och jag vill inte se honom.. Kan jag anmäla honom för det här? Han tycker att det bara var "en lek".. 

  • Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    elitae skrev 2012-07-14 21:48:52 följande:
    Hahaha..... För MIG är det onormalt, okej ? För någon annan är det normalt. ALLA kan inte tycka att något är normalt. Förstår du något av vad jag säger ?
    Så normalt är helt plötsligt relativt? Vilket skulle göra fantasier om våldtäkt normala eftersom det rimligen är de som har dem som får definiera vad normalt respektive onormalt är.

    Jag förstår vad du säger men jag är tveksam till att du förstår problematiken bakom att säga att något är onormalt när man inte ens kan definiera vad normalt är. Som att säga att solen är en lakritsnapp utan att veta vad en lakritsnapp är.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • Anonym
    Anonym (Fantasier) skrev 2012-07-14 21:51:20 följande:
    Ni som säger att hon bad om det genom att säga sin fantasi. Är det ok att göra ett sånt misstag för att dom är ihop? Om en vän får höra om fantasin då? Var går gränsen?
    När det gäller sexuella fantasier så är det nog (såvida man inte är med i någon swingersklubb eller liknande) vanligast att man berättar för den man har ett förhållande med och att det är med den personen man vill utföra det hela med. Det inser de flesta, både den som berättar och den som lyssnar.
  • Anonym (ts)

    Ska läsa ifatt nu.. Har inte pratat med honom alls idag..

  • Anonym (Fantasier)
    Anonym skrev 2012-07-14 21:56:50 följande:
    När det gäller sexuella fantasier så är det nog (såvida man inte är med i någon swingersklubb eller liknande) vanligast att man berättar för den man har ett förhållande med och att det är med den personen man vill utföra det hela med. Det inser de flesta, både den som berättar och den som lyssnar.



    Jo men undrar varför det är ett okej misstag bara för att man är ihop?
  • astro
    Anonym skrev 2012-07-14 21:24:28 följande:
    Du skulle inte ha hetsat upp honom sådär, sorry tjejen men felet är ditt
    Hetsat upp honom ... medan hon sov?
    Genom att tidigare ha pratat om sex?
    Genom att gråta och bli ledsen?

    Vad i h-e menar du! Skäms! 
  • Anonym

    Självklart skall du anmäla honom. DUSCHA INTE!!!!!

  • Froststar
    Naniismamma skrev 2012-07-14 20:40:34 följande:
    Jag har också den fantasin och jag har berättat den för min kille, och jag vill inte att han säger *älskling om 10 minuter kommer jag in och våldtar dig så du är beredd* för då är de ingen våldtäkt enligt mig då ligger jag där o är förberedd o bara blir fasthållen å stönar ändå???? har man en sån våldtäktsfantasi så brukar dom flesta föreställa sig en verklig våldtäkt där man gör motstånd o killen gör tillbaka. sen när man berättar en sådan fantasi för killen borde man vara mer specifik *jag vill ha ett kodord som betyder sluta och vi bestämmer det nu så att vi vet det när det väl skulle hända* för i en våldtäkt skriker man alltid sluta osv osv och killen kan tro att det ingår i ens fantasi eftersom det är så en våldtäkt genomförs oftast. har jag berättat en fantasi o bara sagt *min fantasi är att bli våldtagen* o killen kommer senare på kvällen när jag sover o våldtar mig, och jag ångrar det osv så skulle jag aldrig anmäla honom. för att han ville uppfylla min fantasi för att han älskar mig och ville ge mig de jag sagt att jag velat uppleva. du kanske borde sitta ner och prata allvar med honom o samt komma överens om ifall något sådant här ska hända utan att du vet om det i förväg så kanske ni ska komma på ett kodord, som typ *annanas* haha nä men något.. för han ville ge dig din fantasi o då blir han anmäld för det för att du inte varit specifik nog i vad du vill ha för upplevelse med våldtäkten.

    Håller helt med, det ær dærfør jag tycker att nær man berættar om just det att man fantiserar om våldtækt kan det bli så fel som i TS fall. Som du skriver, vad skulle det vara før "våldtækt" om man blir upplyst om det 10 min innan?
  • Anonym
    Froststar skrev 2012-07-14 23:20:02 följande:
    Håller helt med, det ær dærfør jag tycker att nær man berættar om just det att man fantiserar om våldtækt kan det bli så fel som i TS fall. Som du skriver, vad skulle det vara før "våldtækt" om man blir upplyst om det 10 min innan?
    TS ville inte bli upplyst tio minuter innan eftersom hon inte ville bli utsatt för en våldtäkt, spelad eller ej!!! hur svårt är det att förstå egentligen?!!
  • Froststar
    Anonym (Fantasier) skrev 2012-07-14 21:51:20 följande:
    Ni som säger att hon bad om det genom att säga sin fantasi. Är det ok att göra ett sånt misstag för att dom är ihop? Om en vän får höra om fantasin då? Var går gränsen?

    Frågan ær då, ær det en væn som man ligger med? Før om svaret ær ja så kan samma misstag ha hænt med en væn. Men om det inte ær någon som man ligger med så skulle det vara vældigt mærkligt att vænnen skulle vilja uppfylla ens sexfantasier, vare sig det handlar om att bli tillfredsstælld med en dildo eller vilja uppleva en våldtækt. Jag brukar inte ligga med mina vænner men det kanske ær bara jag det?
  • Anonym
    Anonym (Fantasier) skrev 2012-07-14 22:07:27 följande:
    Jo men undrar varför det är ett okej misstag bara för att man är ihop?
    Nej men jag tror inte en anmälan är någon lösning, den här situationen är inte svartvit på samma sätt som en överfallsvåldtäkt eller en våldtäkt på en fest just därför att uppsåten kan vara helt olika (jag säger kan, för vi vet inte).
Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?