• Anonym (ts)

    Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

    Jag och min sambo brukar ligga och prata fantasier. En av mina är att bli våldtagen (vilket jag tror ganska många andra också fantiserar om). Jag sa att "det självklart bara är en fantasi". Denna fantasi känner han till.
    I natt vaknade jag av att han höll fast mig och tvingade sig på mig. Jag skrek och försökte ta mig loss medan han pressade sig in.. Vill inte gå in på mer detaljer..
    Efter la han sig bara och sov.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Låste in mig på toan och satt där tills han bankade på och ville in på morgonen..
    Då flinade han lite emot mig och frågade hur jag mådde, jag bröt ihop och frågade vad fan tror du.. Då sa han nåt i stil med "men oj, jag ville ju bara att du skulle få din fantasi"..

    Jag mår illa.. Han kommer hem från jobbet snart och jag vill inte se honom.. Kan jag anmäla honom för det här? Han tycker att det bara var "en lek".. 

  • Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?
  • The Doctor
    Anonym (rape play 4 u) skrev 2012-07-15 08:31:44 följande:
    men självklart fatta han att hon inte ville.

    "nej men älskling vad gör du,sluta jag vill inte det här,det var bara en fantasi,seriöst lägg av nu Tomas det är inte kul jag blir inte kåt jag vill inte sluta nu"

    tror man att det inte går att avgöra om tjejen ligger och är kåt och våt och tar emot sin kille med njutning MEN samtidigt låtsas att hon inte vill och skriker nej nej åh släpp mig sluta ELLER om tjejen verkligen inte vill och blir VÅLDTAGEN är man fan inte klok.

    Och man har verkligen ingen aning om hur fruktansvärt det är att bli våldtagen,och vilken gråt en människa då uppbringar och vilken panik det startar och hur stark man blir när man försöker komma lös. Helt jävla sjukt att man på riktigt tror att man inte skulle märka skillnad på sin egen tjej om hon blir våldtagen eller låtsas bli våldtagen.   

    sen har det väl ingenting med saken att göra vad DU har svårt att greppa att folk kan tända på?  
    Bra skrivet!
  • Kattdamen

    Ts, killen våldtog dig. Det kvittar att du berättade om din fantasi, han har inte rätt att våldta dig ändå.


    En kopp te, tack.
  • Anonym
    Froststar skrev 2012-07-14 23:45:02 följande:

    Dødshjælp ær olaglig, det vet dina kunder också. Sexlekar, æven avancerade sådana ær inte det, det vet nog de flesta vuxna mænniskor.

    Men våldtäkt är väl också olagligt? TS hade ju berättat att det "självklart bara var en fantasi". Hon skrek och försökte ta sig loss. Det han har gjort är inte en sexlek, det är en våldtäkt. Vid en sexlek ska det vara mycket tydligt att det sker på bådas villkor. För honom var det säkert en lek, det brukar det nog vara för de flesta våldtäktssmän. Men TS var inte alls med på "leken".
  • EnAnonumius
    Anonym (rape play 4 u) skrev 2012-07-15 08:31:44 följande:
    men självklart fatta han att hon inte ville.

    "nej men älskling vad gör du,sluta jag vill inte det här,det var bara en fantasi,seriöst lägg av nu Tomas det är inte kul jag blir inte kåt jag vill inte sluta nu"

    tror man att det inte går att avgöra om tjejen ligger och är kåt och våt och tar emot sin kille med njutning MEN samtidigt låtsas att hon inte vill och skriker nej nej åh släpp mig sluta ELLER om tjejen verkligen inte vill och blir VÅLDTAGEN är man fan inte klok.

    Och man har verkligen ingen aning om hur fruktansvärt det är att bli våldtagen,och vilken gråt en människa då uppbringar och vilken panik det startar och hur stark man blir när man försöker komma lös. Helt jävla sjukt att man på riktigt tror att man inte skulle märka skillnad på sin egen tjej om hon blir våldtagen eller låtsas bli våldtagen.   

    sen har det väl ingenting med saken att göra vad DU har svårt att greppa att folk kan tända på?  
    Skål
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    vimsan06 skrev 2012-07-15 08:19:36 följande:
    det är ju lixom ett omöjligt missförstånd i min värld.

    SLUTA!
    (han fortsätter göra sig klar för att tränga in)

    Men för helvete SLUUUUTA! Vad fan,är du helt sjuk, Vill på riktigt inte göra fantasin nu, jag är helt allvarligt och fattar du inte det !! Jag är inte ens våt du kommer att skada mig! Sluta!!
    (det tar några sekunder att säga)

    Nä för mig blir det väldigt osannolikt att han inte skulle kunna märka skillnad på om han våldttar sin tjej på riktigt eller om hon ligger och njuter i fulla drag men "låtsas" eftersom det missförståndet i princip är omöjligt om man kan PRATA.

    Han måste ha fattat att hon inte ville men redan blivit så kåt att han fortsatte ändå på hennes bekostnad..och vilken kostnad sen..hon får betala varje dag resten av sitt liv.
     
    Han kört en del rape play med killen och visst har vi ett säkerhetsord om det blir jobbigt på riktigt men om jag vill kan jag självklart när som helst avbryta på andra sätt,självklart märks det om det blir otäckt eller obehagligt på riktigt!!
    Håller med dig till fulla drag..

    Det jag undra också över är ju hur man kan  "missförstå" utlåtandet  som " det självklart bara är en fantasi".
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • Anonym (ojoj)

    Jag tycker det är konstigt att ni inte känner varandra såpass bra i er relation att han inte kände av dig när du verkligen visade att du inte ville. Dock har jag varit med om en liknande händelse med min man där jag sa ifrån att jag inte ville men han fattade inte galoppen förrän jag mer eller mindre fick ett raseriutbrott, så visst, människor som är kåta kan bli så uppe i sig själva att dom kopplar bort den normala uppfattningsförmågan.
    Tycker inte anmälan är rätt väg här även om det självklart är en våldtäkt. Tycker i stället ni ska sätta er ner och prata om gränser och att ni måste lära er att tolka varandras signaler.

  • EnAnonumius
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-14 21:35:02 följande:
    Jag var uppenbarligen väldigt otydlig med vad jag menade, jag menade inte att extrema rape plays är vanilj, jag menade att rape play är vanilj om man i det räknar med de mildare formerna.
    Och även om du försökte på med ett litet förtydligande så missade du att läsa mitt inlägg.
    Jag upprepar mig så gärna om det behövs.

    Jag har inte nämnt ett skit om "extrem rapegames". Det är DU som gör det.
    Det är du som försöker hävda att det finns "mildare form" av rapegames. vilket är en felaktighet, även om du försöker "formulera om det". 

    Rapegames är ingen "gradskala som man kan dela upp i "extrema" eller"mildare". Eller ö.h.t blanda in ordet "vaniljt" i det hela. Det är en fördom du har där.  (Fördom= måste inte vara något negativt, fördom bygger på okunskap rätt och slätt).

    Som jag skrev tidigare
    "Och rapegames är knappast att betrakta som vaniljsex".

    Ändå fortsätter du att upprepa felaktigheten. Men i en annan formulering.

    Ett råd.. Studera dessa meningar mycket noggrant:
    Inom BDSM sfären så räknas faktisk rapegamse till de mest avancerade sexlekarna och det rekommendera man inte till "nybörjare" även om de har intresse i att agera ut sina våldtäktsfantasier i form av rapegames och innan man startar en sådan lek så rekommenderas det att man lära och känna varandra riktigt ordentligt innan. Då det har med de psykologiska att göra inte hur det ser ut i praktiken.


    Som sagt oavsett HUR man utför rapegames (eller annan [BDSM]sexlek) så är det fortfande det psykologiska aspekterna i första som avgör huruvida det är avancerad eller inte. För rapegames ingår i detta med BDSM. 

    Med de psykologiska aspekterna så ingår b.la tillit,  att man kan lita på att den som har den dominanta parten (våltäktsmannen i rapegames) bryter verkligen när stopordet ges.
    Dock tillit är bara en av de många sakerna som ingår i de psykologiska aspekterna.

    Så trots din förtydliga så är det fortfarande en felaktighet du kommer med när det gäller rapegames.
    Man kan sammanfatta det så här: "Vaniljt" och "rapegamse" är två ord som inte går att kombinera ihop hur mycket du än vill göra det.
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    EnAnonumius skrev 2012-07-15 11:39:12 följande:
    Och även om du försökte på med ett litet förtydligande så missade du att läsa mitt inlägg.
    Jag upprepar mig så gärna om det behövs.

    Jag har inte nämnt ett skit om "extrem rapegames". Det är DU som gör det.
    Det är du som försöker hävda att det finns "mildare form" av rapegames. vilket är en felaktighet, även om du försöker "formulera om det". 

    Rapegames är ingen "gradskala som man kan dela upp i "extrema" eller"mildare". Eller ö.h.t blanda in ordet "vaniljt" i det hela. Det är en fördom du har där.  (Fördom= måste inte vara något negativt, fördom bygger på okunskap rätt och slätt).

    Som jag skrev tidigare
    "Och rapegames är knappast att betrakta som vaniljsex".

    Ändå fortsätter du att upprepa felaktigheten. Men i en annan formulering.

    Ett råd.. Studera dessa meningar mycket noggrant:
    Inom BDSM sfären så räknas faktisk rapegamse till de mest avancerade sexlekarna och det rekommendera man inte till "nybörjare" även om de har intresse i att agera ut sina våldtäktsfantasier i form av rapegames och innan man startar en sådan lek så rekommenderas det att man lära och känna varandra riktigt ordentligt innan. Då det har med de psykologiska att göra inte hur det ser ut i praktiken.

    Som sagt oavsett HUR man utför rapegames (eller annan [BDSM]sexlek) så är det fortfande det psykologiska aspekterna i första som avgör huruvida det är avancerad eller inte. För rapegames ingår i detta med BDSM. 

    Med de psykologiska aspekterna så ingår b.la tillit,  att man kan lita på att den som har den dominanta parten (våltäktsmannen i rapegames) bryter verkligen när stopordet ges.
    Dock tillit är bara en av de många sakerna som ingår i de psykologiska aspekterna.

    Så trots din förtydliga så är det fortfarande en felaktighet du kommer med när det gäller rapegames.
    Man kan sammanfatta det så här: "Vaniljt" och "rapegamse" är två ord som inte går att kombinera ihop hur mycket du än vill göra det.
    Ok, jag kan acceptera det resonemanget och inser att nu att det blir fel att skriva som jag gjorde. Tack!
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • ftp
    EnAnonumius skrev 2012-07-15 11:39:12 följande:
    Och även om du försökte på med ett litet förtydligande så missade du att läsa mitt inlägg.
    Jag upprepar mig så gärna om det behövs.

    Jag har inte nämnt ett skit om "extrem rapegames". Det är DU som gör det.
    Det är du som försöker hävda att det finns "mildare form" av rapegames. vilket är en felaktighet, även om du försöker "formulera om det". 

    Rapegames är ingen "gradskala som man kan dela upp i "extrema" eller"mildare". Eller ö.h.t blanda in ordet "vaniljt" i det hela. Det är en fördom du har där.  (Fördom= måste inte vara något negativt, fördom bygger på okunskap rätt och slätt).

    Som jag skrev tidigare
    "Och rapegames är knappast att betrakta som vaniljsex".

    Ändå fortsätter du att upprepa felaktigheten. Men i en annan formulering.

    Ett råd.. Studera dessa meningar mycket noggrant:
    Inom BDSM sfären så räknas faktisk rapegamse till de mest avancerade sexlekarna och det rekommendera man inte till "nybörjare" även om de har intresse i att agera ut sina våldtäktsfantasier i form av rapegames och innan man startar en sådan lek så rekommenderas det att man lära och känna varandra riktigt ordentligt innan. Då det har med de psykologiska att göra inte hur det ser ut i praktiken.

    Som sagt oavsett HUR man utför rapegames (eller annan [BDSM]sexlek) så är det fortfande det psykologiska aspekterna i första som avgör huruvida det är avancerad eller inte. För rapegames ingår i detta med BDSM. 

    Med de psykologiska aspekterna så ingår b.la tillit,  att man kan lita på att den som har den dominanta parten (våltäktsmannen i rapegames) bryter verkligen när stopordet ges.
    Dock tillit är bara en av de många sakerna som ingår i de psykologiska aspekterna.

    Så trots din förtydliga så är det fortfarande en felaktighet du kommer med när det gäller rapegames.
    Man kan sammanfatta det så här: "Vaniljt" och "rapegamse" är två ord som inte går att kombinera ihop hur mycket du än vill göra det.
    Felet du gör här är att du tror att alla som utövar bdsm gör det alltid i sin "rena form" där alla regler följs till punkt och pricka.
    Dom allra flesta tar nog konceptet, hämtar inspiration av det och gör det till sitt eget.
  • Anonym

    BDSM vad jag har förstått är inte när man utsätter någon för något mot sin vilja... Det har ts blivit och därmed kan hon polisanmäla honom.

Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?