• Anonym (äcklad)

    Stånd

    Min sambo får ofta stånd när barnen leker på honom, alltså texnär spädbarnet ligger på hans mage och försöker krypa så kommer småfötterna ofta i kontakt med sambons skrev och då blir han hård. Jag blir rätt äcklad av det och har påpekat det och då blir han lite småsur för han tror väl att jag antyder att han skulle vara pedofil eller nått. Han säger att han inte kan styra det och att det är så för alla. Men har killar verkligen så lätt att få stånd? Har aldrig sett det på någon annan när de har barnet i knät och de trampar runt eller "hoppar". Fast jag kanske bara inte kollar på deras skrev heller..

  • Svar på tråden Stånd
  • Anonym (äcklad)
    viseversa skrev 2012-10-02 14:48:46 följande:
    Ts jag tror INTE han är pedofil! Ibland gör kroppen lite som den vill! En man kan få stånd utan att bra det minsta upphetsad!

    Nej det tror inte jag heller, nämnde pedofili i TS eftersom att han kanske tror att jag trodde det eller något dör jag är inte det minsta rädd för det. Jag vet ju att de kan få stånd utan att bli upphetsade men trodde det gällde mest unga killar typ i tonåren. Och just att han påstår att han inte alls är känslig utan det blir så för alla. Men jag har som sagt aldrig märkt något när manliga släktingar eller bekanta lekt med barnen på samma sätt.
  • Anonym (äcklad)
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 14:42:28 följande:
    Det du just rabbla upp är fortfarande inget att jämföra det där med. Tycker det är konstgt att du inte vet om att dina smbo är känslig för beröring.

    Varför är det konstigt? Det är ju i och med barnen jag har märkt det. vilket han påstår inte stämmer.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 14:50:58 följande:

    Okej, men då vet jag inte vad jag ska jämföra med. Tyckte bara det var konstigt att han blev sur. Jag sa aldrig att jag äcklades av det men han kände väl på sej det. Jag sa typ: Varför får du stånd? Kan du inte flytta upp honom/henne en bit så hon/han inte kommer åt?
    Går nog inte att jämföra med mycket om man känner sig ankagad för att vara pedofil. Näe ibland behöver man inte säga något för att man ska förstå vad den andre tänker. Men ja nu vet du att killar kan få stånd var som närsom och något de inte alltid kan styra över och att det absolut inte behöver vara något sexuellt.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 14:55:00 följande:

    Varför är det konstigt? Det är ju i och med barnen jag har märkt det. vilket han påstår inte stämmer.
    Så han har inte annars lätt för att få stånd?
  • Anonym (äcklad)
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 14:59:12 följande:
    Så han har inte annars lätt för att få stånd?

    Inte lättare än någon annan jag varit med i alla fall.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 15:00:05 följande:

    Inte lättare än någon annan jag varit med i alla fall.
    Okey, men om du inte misstänker att han är pedofil så är det ju ingen fara i vilket fall. Sånt kan ske som sagt.
  • Anton Chigurh
    Severus, den vackraste av dom alla  skrev 2012-10-02 14:55:34 följande:
    Vanskapt man
    Testa vrid om hårt som fan nästa gång
    Minsta man kan göra
    Nu tycker jag du går lite väl hårt fram, Älskling.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (äcklad)
    Anonym (Hm) skrev 2012-10-02 15:03:06 följande:
    Okey, men om du inte misstänker att han är pedofil så är det ju ingen fara i vilket fall. Sånt kan ske som sagt.

    Nä, jag ser det inte som något problem i det stora hela, bara undrade om det verkligen var så för "alla". Och jag ska inte visa för honom att jag tycker att det är äckligt, eller det gör jag inte, vi har ju haft barn i några år och det var länge sedan jag påpekade det där, blev bara för några dagar sedan då jag sa att han kanske kunde flytta upp barnet en bit och han blev lite småsur igen.. Säger annars inget om det.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (äcklad) skrev 2012-10-02 15:07:04 följande:

    Nä, jag ser det inte som något problem i det stora hela, bara undrade om det verkligen var så för "alla". Och jag ska inte visa för honom att jag tycker att det är äckligt, eller det gör jag inte, vi har ju haft barn i några år och det var länge sedan jag påpekade det där, blev bara för några dagar sedan då jag sa att han kanske kunde flytta upp barnet en bit och han blev lite småsur igen.. Säger annars inget om det.
    Så bra då =) Fast då hade du kunnat skrivit tråden på ett helt annat sätt. Tex "Hur känsliga kan vissa män vara?"
Svar på tråden Stånd