• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Alfred811 skrev 2012-12-21 09:46:08 följande:

    Det här måste ju vara precis vad TS ville med den tråden! Härligt!
    Precis.
    Jag tror att många människor som går omkring och är missnöjda faktiskt behöver bli påminda om hur oerhört många andra som kan finna dem attraktiva precis som de är. Det är väl något som alla egentligen på något sätt vet men som folk ibland och under perioder ändå tvivlar på.

    Feel good people. Alla är värda det. Hjärta 
  • Anonym (bmi plus)
    Alfred811 skrev 2012-12-21 09:46:08 följande:

    Det här måste ju vara precis vad TS ville med den tråden! Härligt!
    Ja, jag trodde verkligen det skulle bli tyst runt min bild, sen är folk så fina istället Solig
    Klart man blir glad!

  • Putt B
    Mattias39 skrev 2012-12-21 09:58:19 följande:

    Har tyvärr inga som passar mina 43-or.... annars hade jag gjort det direkt.. Flört
    Eller...du kanske har några att låna ut? Glad
    Jajjemen !!

    Men jag drar 46 så de kanske inte passar... ;)
  • petsod
    Mattias39 skrev 2012-12-21 10:01:36 följande:

    Jag är som barnen...jag vill ha FLER julklappar!!! Flört

    Just mitt presentsnöre är slut så här innan jul men det kanske finns andra om kan bidra med ngt fint Flört
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2012-12-21 09:40:43 följande:

    Hahaha...Gissa om jag känner igen mig!! Och då har jag ändå inte åstadkommit FINA bilder som dina, utan endast tråk-bilder på toaletten här på jobbet. Det har varit ett jäkla trixande att stötta upp kameran osv för att ens få något att lägga upp.

    Och så kommer du och påstår att dina fantastiska bilder som är så otroligt vackert arrangerade är tagna med självutlösare...?
    Har du någon som helst uppfattning om hur knäckande det är för mig...som inte lyckades lika bra??? Flört
    Mattias, som kvinna tycker jag nog att dina bilder har nåt som Daphs saknar...nämligen en manskropp.....

    Tomte
  • Alltid Daph
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:05:25 följande:
    Mattias, som kvinna tycker jag nog att dina bilder har nåt som Daphs saknar...nämligen en manskropp.....

    Tomte

    Säg inte det. Jag har en gång på en fest framgångsrikt lurat i värden att jag var en omopererad man!
  • Alfred811
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 10:02:47 följande:
    Ja, jag trodde verkligen det skulle bli tyst runt min bild, sen är folk så fina istället Solig
    Klart man blir glad!

    Inte bara fina och artiga, men framförallt ärliga.

    Vi har blivit mer än lovligt uppfuckade av kroppsidealen som pryder tidningsomslagen dag ut och dag in. Dom är missvisande med tanke på att vi människor egentligen har en betydligt mer varierad smak när det kommer till utseende vilket går att läsa om de få studier som finns. Jag känner det som lite av en livsuppgift att sprida den kunskapen. Ungefär som att viss musik som många av oss föredrar i stort sett aldig spelas på radion...   
  • Mattias39
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:07:42 följande:

    Säg inte det. Jag har en gång på en fest framgångsrikt lurat i värden att jag var en omopererad man!

    DET hade varit roligt att se på bild!! :)
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 10:05:25 följande:
    Mattias, som kvinna tycker jag nog att dina bilder har nåt som Daphs saknar...nämligen en manskropp.....

    Tomte
    Iofs... :)
    Men som man så tycker jag ju att hon slår mig med hästlängde på alla plan... Glad
    Har funderat på att knäppa ngn ny bild, men det är svårt med variation här på jobbet, blir ju mest samma hela tiden + Daphs nu satt nivån för självutlösta bilder... *S*
  • octopuzz

    Tack så mycket!


    Mattias39 skrev 2012-12-21 08:04:54 följande:
    Heeeelt rätt Octo...!! Och ännu en gång visar du en jättefin bild!! Tack!!

  • Anonym (bmi plus)
    Alfred811 skrev 2012-12-21 10:09:37 följande:
    Inte bara fina och artiga, men framförallt ärliga.

    Vi har blivit mer än lovligt uppfuckade av kroppsidealen som pryder tidningsomslagen dag ut och dag in. Dom är missvisande med tanke på att vi människor egentligen har en betydligt mer varierad smak när det kommer till utseende vilket går att läsa om de få studier som finns. Jag känner det som lite av en livsuppgift att sprida den kunskapen. Ungefär som att viss musik som många av oss föredrar i stort sett aldig spelas på radion...   
    Verkligen. Jag visar mig inte ens på stranden.
    Men ska verkligen försöka tänka om och faktiskt gå och sola och bada och njuta av livet ändå i sommar!
    Är glad att jag hittade denna tråden
Svar på tråden Helkroppstråden