• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (???)
    mycketsaft skrev 2013-05-15 19:03:27 följande:
    cooling där (???) , anmäla mina inlägg bara för att jag påpekar att det finns vissa elaka personer som inte hör hemma i tråden. Blir inte förvånad att en sådan som dig sitter och anmäler allt trots att andra inte är lika mesiga och anmäler allt elakt du skriver. Hoppas du letar upp min tråd sen.

    Har jag skrivit nåt elakt? Jag anmäler aldrig. Men det är ju inte kul att sitta och gnälla i en tråd där ingen blir upprörd..
  • Anonym (???)
    Gastens skrev 2013-05-15 19:19:41 följande:
    Man ska få säga sina åsikter tycker jag UTAN att någon jävel ska gnälla håller med "mycketsaft" vilket jävla samhälle det blivit!!

    Vadå, man ska säga sina åsikter men man får inte gnälla?
  • mycketsaft
    Anonym (???) skrev 2013-05-15 19:33:06 följande:

    Har jag skrivit nåt elakt? Jag anmäler aldrig. Men det är ju inte kul att sitta och gnälla i en tråd där ingen blir upprörd..

    Men jag lovade ju att ta illa upp och bli upprörd! Det är fler som bara väntar på att ni ska komma och klaga :)
  • Gastens

    Ja precis, när man tex tar ett förslag så kan 8 personer tycka det är en bra idé medan de andra 2 säger nä det är skit dåligt men de tar inte heller fram ett bättre förslag. Förstår du mitt tänk ?

  • Anonym (???)
    mycketsaft skrev 2013-05-15 19:38:37 följande:
    och vem anmälde mina inlägg till dig om inte du? Min mormor?

    Det var inte jag. Jag tror att en del endast läser och sen anmäler. Så där har du en annan grupp på FL. Din mormor kanske är på FL?
  • Anonym (???)
    Gastens skrev 2013-05-15 19:39:44 följande:
    Ja precis, när man tex tar ett förslag så kan 8 personer tycka det är en bra idé medan de andra 2 säger nä det är skit dåligt men de tar inte heller fram ett bättre förslag. Förstår du mitt tänk ?

    Nix. Man kanske inte ens behöver ett nytt förslag?
  • mycketsaft
    Anonym (???) skrev 2013-05-15 19:42:51 följande:

    Det var inte jag. Jag tror att en del endast läser och sen anmäler. Så där har du en annan grupp på FL. Din mormor kanske är på FL?
    Ja, sånna finns det med. Mormor är lite för död för att hantera en dator numera Gråter
  • mycketsaft
    Tillie skrev 2013-05-15 19:41:26 följande:

     



    Är det en mikrofon du håller i?