• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Minxx

    som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.

  • lilletrille
    Minxx skrev 2013-07-23 19:04:20 följande:
    som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.

    Jag tror det är en 50/50 chans där. En stackars flashbackare som du sa, som inte klarar av kvinnor som tycker om sig själva. Antigen det eller en väldigt bitter kvinna som inte alls tycker om sig själv.
  • Anonym (???)
    Minxx skrev 2013-07-23 19:04:20 följande:
    som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.

    Men här är ju ALLA snygga...spelar ju ingen roll vad man lägger ut för bild.
  • Minxx
    Anonym (???) skrev 2013-07-23 19:57:06 följande:

    Men här är ju ALLA snygga...spelar ju ingen roll vad man lägger ut för bild.
    ja men perfekt, då kan ju "sa" lägga ut en bild då, hehe. ser framemot det.
  • Anonym (???)
    Minxx skrev 2013-07-23 20:02:54 följande:
    ja men perfekt, då kan ju "sa" lägga ut en bild då, hehe. ser framemot det.

    Om denna person gör det och använder sitt nick "sa" tror jag nog inte ni är speciellt snälla.
  • Ungakillen95
    Mandiisen skrev 2013-07-23 13:20:24 följande:
    Fortsätter med mina kläders bilder då :)

     


    tyvärr ser man inte hela kroppen på denna bild här nere. men halft iaf ;)

     


    Jättevacker!! Solig
  • lille Birger
    Minxx skrev 2013-07-23 19:04:20 följande:
    som sagt "sa" är en riktigt ful kille med chipsbröst och fet mage. Om det inte stämmer är det ju bara att bevisa motsatsen genom att publicera en bild som vi alla kan granska och kommentera.
    Anonym(sa) är en tjej.

    Här är en bild på lille Birger.


    och en på min inneboende, nallen:



  • Anonym (foras)

    Alltså Birger, du är ju snygg! En av mycket få i denna tråd. 

  • pinkdolly

    Det där med LILLE Birger tycker jag stämmer ganska dåligt... ;) Snyggt! Och väldigt söt inneboende.

  • Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2013-07-23 14:27:32 följande:
    Men vad sägs om att alla anmäler den där sorgliga människans inlägg istället för att ge honom uppmärksamhet? Jag gjorde det i går, och resultatet var att moderator plockade bort inlägget, samt skrev en varning i tråden. Gör vi alla samma sak så kommer de snart ta bort rätten att skriva anonymt och han får antigen sluta skriva eller börja stå för sina korkade kommentarer..
    Mmm, underbara Trille, jag har av princip aldrig någonsin anmält ett enda inlägg, tycker inte det har varit befogat, men faktiskt, så för din skull, så kan jag tänka mig att göra ett undantag. Inte för min skull, jag skiter det/dom rövhålen ett långt stycke, men tydligen finns det dom som tar åt sig, och då kan det faktiskt vara till lite hjälp om alla vettiga mänskor anmäler allt som är kränkande i tråden.

    Bra Trille.....Kyss 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.