• Clearblue Expert

    Clearblue - fråga Jessica!

    Hej alla förhoppningsvis blivande mammor! :)

    Mitt namn är Jessica och jag jobbar för Clearblue.

    Jag är här för att hjälpa er med Clearblue-produkterna och svara på frågor kring ägglossning och graviditet. Vi har ett gemensamt mål och tillsammans ska vi lyckas!

    Ni får gärna presentera er!

    Ha en fin dag så hörs vi! :)

    Kramisar,
    Jessica

  • Svar på tråden Clearblue - fråga Jessica!
  • Pernilla1974
    Forumvärd skrev 2013-02-26 10:12:35 följande:
    Gå gärna in och rösta i omröstningstrådarna som finns här i gruppens forum
    Hittar de inte Rynkar på näsan
  • Forumvärd
    Pernilla1974 skrev 2013-02-26 12:15:11 följande:
    Aha, de va för dom som blev utvalda att få paketet de gällde..
    Själv så blev jag ju inte det Rynkar på näsan
    Alla får rösta i tråden
  • jabadabadoo

    Hej Jessica!

    Jag startade min fertilitetsmonitor igår 13.45 då mensen började. Nu undrar jag, när ska man börja med stickorna?? Och vid vilken tid ska man göra testerna??

  • grodis
    jabadabadoo skrev 2013-02-26 18:28:28 följande:
    Hej Jessica!

    Jag startade min fertilitetsmonitor igår 13.45 då mensen började. Nu undrar jag, när ska man börja med stickorna?? Och vid vilken tid ska man göra testerna??
    Oj vad sent du startade monitorn.
    Ditt testfönster blir 10:45 - 16:45.
    Du kan programmera om den men jag kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde det.
  • Pau
    Pernilla1974 skrev 2013-02-25 11:56:40 följande:
    Tänkte slänga ut en fråga!!!

    Ingen som blivit gravid här som mer än gärna skulle vilja sälja sin monitor till mig för en liten peng??? Solig

    Är så desperat, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Sen tycker jag att den e lite väl dyr att köpa ny tyvärr!!!

    Kram Pernilla
    Hej Pernilla. Jag är gravid och är vip medlem och har ett paket med saker som inte hann användas (monitor, stickor, ägglosningtest och gravtest). Jag har frågat en tjej om hon vill ha det i gruppen men om hon inte är intresserad eller om svar från henne uteblir så skickar jag det gärna till dig om du är intresserad? :)
  • strumpan123
    Pau skrev 2013-02-26 18:37:46 följande:
    Hej Pernilla. Jag är gravid och är vip medlem och har ett paket med saker som inte hann användas (monitor, stickor, ägglosningtest och gravtest). Jag har frågat en tjej om hon vill ha det i gruppen men om hon inte är intresserad eller om svar från henne uteblir så skickar jag det gärna till dig om du är intresserad? :)
    Är det så att ni väljer vilka ni ska skicka vidare till eller hur går det till? 

    Hur vet man om man fortfarande har en chans att få bli vald efter någon? 
  • jabadabadoo

    Ja, det blev lite sent:( mensen kom vid lunch igår, glömde av det därför det blev lite sent. ok, kanske ska ringa och fråga de imorgon? 

Svar på tråden Clearblue - fråga Jessica!