• Clearblue Expert

    Clearblue - fråga Jessica!

    Hej alla förhoppningsvis blivande mammor! :)

    Mitt namn är Jessica och jag jobbar för Clearblue.

    Jag är här för att hjälpa er med Clearblue-produkterna och svara på frågor kring ägglossning och graviditet. Vi har ett gemensamt mål och tillsammans ska vi lyckas!

    Ni får gärna presentera er!

    Ha en fin dag så hörs vi! :)

    Kramisar,
    Jessica

  • Svar på tråden Clearblue - fråga Jessica!
  • jabadabadoo
    grodis skrev 2013-02-26 18:34:19 följande:
    Oj vad sent du startade monitorn.
    Ditt testfönster blir 10:45 - 16:45.
    Du kan programmera om den men jag kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde det.
    grodis skrev 2013-02-26 18:34:19 följande:
    Oj vad sent du startade monitorn.
    Ditt testfönster blir 10:45 - 16:45.
    Du kan programmera om den men jag kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde det.

    Ja, det blev lite sent:( mensen kom vid lunch igår, glömde av det därför det blev lite sent. ok, kanske ska ringa och fråga de imorgon? 
  • VEA
    jabadabadoo skrev 2013-02-26 20:03:39 följande:
    grodis skrev 2013-02-26 18:34:19 följande:
    Oj vad sent du startade monitorn. Ditt testfönster blir 10:45 - 16:45. Du kan programmera om den men jag kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde det.
    Ja, det blev lite sent:( mensen kom vid lunch igår, glömde av det därför det blev lite sent. ok, kanske ska ringa och fråga de imorgon? 

    jabadabadoo skrev 2013-02-26 20:03:39 följande:
    grodis skrev 2013-02-26 18:34:19 följande:
    Oj vad sent du startade monitorn. Ditt testfönster blir 10:45 - 16:45. Du kan programmera om den men jag kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde det.
    Ja, det blev lite sent:( mensen kom vid lunch igår, glömde av det därför det blev lite sent. ok, kanske ska ringa och fråga de imorgon? 

    Du kan ställa om den. Det gjorde jag. Imorgon kan du göra det, ställ in den dagen du vill ha som testfönster. Detta räknas som dag ett och inte dag två. Så därför kan du släppa knappen så fort du ställt in den tiden du vill.
  • Pernilla1974
    Pau skrev 2013-02-26 18:37:46 följande:
    Hej Pernilla. Jag är gravid och är vip medlem och har ett paket med saker som inte hann användas (monitor, stickor, ägglosningtest och gravtest). Jag har frågat en tjej om hon vill ha det i gruppen men om hon inte är intresserad eller om svar från henne uteblir så skickar jag det gärna till dig om du är intresserad? :)
    Men kära hjärtanes vilken underbar människa du är {#emotions_dlg.flower}
    Klart att jag är intresserad Solig

    Ohhh, nu fick du mig på ett gott humör!!

    Massa kramar till dig från mig
  • Pau
    123456 skrev 2013-02-26 19:55:33 följande:
    Jag vet inte för clearblue folket har inte svarat på detta ännu.
    Skicka ett mail till forumvärden så får du info om hur du ska göra. så gjorde jag och har nu fått svar :)
  • Pau
    Pernilla1974 skrev 2013-02-26 22:08:42 följande:
    Men kära hjärtanes vilken underbar människa du är {#emotions_dlg.flower}
    Klart att jag är intresserad Solig

    Ohhh, nu fick du mig på ett gott humör!!

    Massa kramar till dig från mig
    Härligt att höra :) avvaktar svar från den andra tjejen till i eftermiddag/kväll. Får jag inget svar där så skickar jag över sakerna till dig :) Återkommer ikväll med svar :)

    Kram på dig!
  • strumpan123

    Tråkigt att man inte fått någon info om detta men har iaf skrivit till forumvärd nu så man får höra ett rakt svar på vad som sker vid skicka vidare.

    Känns som om man har noll chans om den som blivit gravid bara väljer en person dom gillar. 

  • Forumvärd

    Hejsan!

    Tanken med skicka vidare är att den som är gravid ska få välja någon som de vill skicka till

    Var aktiv i gruppen och stötta och dela med er så att ni lär känna varandra.

  • Clearblue Expert

    Hejsan jabadabadoo

    Vilken tid på dagen hade du tänkt utföra test? Lättast är det att göra det på morgonen när man stiger upp, så om din mens kom igår mitt på dagen blir idag, Onsdag, dag 1. Du kan bara hålla in m-knappen runt den tid du hade tänkt utföra test tills nummer 1 kommer upp i displayen igen. Då ställer du också in ett testfönster som sträcker sig 3 timmar före m-tryck och 3 timmar efter.

    Kram
    Jessica
  • Clearblue Expert
    123456 skrev 2013-02-26 19:55:33 följande:
    Jag vet inte för clearblue folket har inte svarat på detta ännu.

    Jag beklagar väldigt mycket, men jag är bara här för att svara på frågor angående produkterna. Vill ni veta hur man sänder vidare paket eller inte vet var era paket har lämnat, måste ni kontakta arrangörerna, vilket i detta fall är familjeliv.

    Jag försöker hjälpa så gott jag kan och skicka vidare era förfrågningar iallafall!

    Kram
    Jessica
Svar på tråden Clearblue - fråga Jessica!