• Anonym (11årigmamma)

    11 (snart 12) och gravid HJÄLP =(

    Vet inte riktigt vad jag ska säga.... fick reda på för en vecka sedan att ja är gravid... 
    Jag fick min mens då jag var 10 år  och hade mitt första "samlag" då jag blivit 11
    jag vet att det är otroligt tidigt .... men detta har sina anledningar...

    Jag vill behålla barnet ..... jag vet att det låter konstigt ... men ja vill verkligen inte göra abort...

    Vad tycker ni jag ska göra? 

  • Svar på tråden 11 (snart 12) och gravid HJÄLP =(
  • Twiist3d
    Anonym skrev 2013-03-06 18:23:30 följande:
    klart hon inte gör!
    Va? Gör dom inte?
    Hmm okej!
    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Twiist3d
    Anonym skrev 2013-03-06 18:23:30 följande:
    klart hon inte gör!
    Men det är ju ändå en våldtäkt. Borde dom inte informera föräldrarna om det?
    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Twiist3d
    Twiist3d skrev 2013-03-06 18:25:34 följande:
    Men det är ju ändå en våldtäkt. Borde dom inte informera föräldrarna om det?
    Fast kanske inte föräldrarna men socialen osv..

    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Anonym
    Twiist3d skrev 2013-03-06 18:25:34 följande:
    Men det är ju ändå en våldtäkt. Borde dom inte informera föräldrarna om det?
    Hur vet du att det är våldtäkt?

    Om det är en kille som är under 15 år så är dom 2 minderåriga.
  • Twiist3d
    Anonym skrev 2013-03-06 18:40:05 följande:
    Hur vet du att det är våldtäkt?

    Om det är en kille som är under 15 år så är dom 2 minderåriga.
    Tänkte helt fel!
    Skyller på graviditetshjärnan!
    If someone's trying to bring you down, it only means that you're above them.
  • Anonym (chockad)
    Anonym (snippan) skrev 2013-03-06 18:07:49 följande:
    Ni skulle bara veta hur långt ner i åldrarna sex debuterna kryper nu för tiden, att denna tråden skulle vara sann ser jag ingen omöjlighet alls i. 

    Precis som 3åringar springer runt med ipads osv så har barn sex i åldrar som 11-13 år gamla.
       Sen behöver det inte betyda att dem vet exakt vad det är dem pysslar med, men det experimenteras mycket tidigare nu än förr + att barn är mer upplysta idag än tidigare... 

    Skrämmande!!! Det är verkligen inte OK, bara sjukt!

    Dags att börja bearbeta barnen till avhållsamhet då (8 år) 
  • Imortaelis
    Anonym (chockad) skrev 2013-03-06 18:56:28 följande:

    Skrämmande!!! Det är verkligen inte OK, bara sjukt!

    Dags att börja bearbeta barnen till avhållsamhet då (8 år) 
    8 år? På tok försent ! Jag har redan skickat min sexåring till ett isolerat nunnekloster, hämtar henne strax efter hon fyllt trettio!
  • vampyria2

    Haha eller hur,  jag har själv en tio åring hemma, har haft två 12 åringar tidigare, jobbat med barn som är 12 år och jag vet att ingen 12 åring skriver så som du har skrivit i din TS, så du trollar hårt, inte en tvekan.
    Hur orkar man hålla på, jag fattar inte vad man får ut av det. 

  • Anonym
    Anonym skrev 2013-03-06 18:53:05 följande:
    TROLL!
    Man får inte kalla ts för TROLL i känsliga rummet. Även om inte tråden skulle vara sann så finns det ju tragiskt nog tjejer som detta händer, att dom blir gravida som minderåriga.

    Denna tråd kanske kan hjälpa en sån tjej som råkat ut för detta.
Svar på tråden 11 (snart 12) och gravid HJÄLP =(