• Anonym (Hasselbackpotatis)

    Män, vad är osexigast på kvinnor?

    Och nu snackar vi bara utseendet. Så inget tjafs om "det osexigaste är elaka fruntimmer" eller något i den stilen. Vill ni prata sådant får ni skapa en ny tråd!

    Vad är det allra osexigaste på en kvinna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?
  • dennis02

    Kort hår brukar vara det mest avtändande. Vet många kvinnor som såg jävligt bra ut innan men som nu ser ut som kärringar när de klippt av sig håret. En del kvinnor passar helt enkelt inte i kort hår, så är det bara.


    De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • Anonym (Hasselbackpotatis)

    Intressant att så många kvinnor verkar ha en iver att få reda på av nyfikenhet hur deras utséende matchar med bilden av kvinnor från mäns synvinkel.

  • enmodigman

    Inte behöver man sitta och leta fel, dom liksom bara dök upp i huvudet på en när man började skriva

  • Anonym (Frågis)
    Sensitiveguy skrev 2013-09-04 22:34:56 följande:
    Men du besvarade inte frågan, "Frågis". Personligen tycker jag Anders är en vedervärdig individ, men hans människovärde finns ändå där någonstans. Han är säkert en hygglig medmänniska mot sina nära. Dock helt rätt att bomma in honom livet ut.
    Jag tycker att jag besvarade frågan.
    Visst, han är säker både charmig och intelligent, de värsta galningarna brukar vara det. Angående människovärde så är det klart att hans liv är lika mycket värt som alla andras, det är väl därför även han ställdes inför rätta inför samma lagsystem som alla andra istället för att avrättas på plats.
  • Anonym (Frågis)
    Anonym (KId) skrev 2013-09-04 23:51:34 följande:
    Hahaha...du åkte dit direkt, du som väljer att se "skönheten" hos människor.  Du säger, typ, emot dig själv.
    Hur menar du då? Att jag tycker att det är oattraktivt med negativa, felsökande människor eller att jag kallade någon ful inom cituationstecken?

    Om det var det senare så var den för att jag menade någon som andra kanske tycker är ful, baserat på de fel de hittat inom de första fem minuterna, någon som jag kanske skulle tycka är vacker.

    Om det var det förstnämnda så är det inte något jag har kommit fram till efter fem minuter med en person, utan när man verkligen har försökt att se det vackra, men de vänder allt till något negativt. Såna människor är väldigt jobbiga att umgås med, då de drar all energi ur kroppen på en.
  • Sensitiveguy
    Anonym (Frågis) skrev 2013-09-05 13:20:41 följande:
    Jag tycker att jag besvarade frågan.

    Visst, han är säker både charmig och intelligent, de värsta galningarna brukar vara det. Angående människovärde så är det klart att hans liv är lika mycket värt som alla andras, det är väl därför även han ställdes inför rätta inför samma lagsystem som alla andra istället för att avrättas på plats.

    Bra, då fick jag svar. Och det överensstämde i stort med mån åsikt. Men ett guldkorn i Breivik vet i katten om det finns.
  • saltgurka

    Klart att folk är olika, men lika klart är att det finns generella saker män tycker är osexiga. En platt rumpa är det fan inte många som gillar, även om man kan "bortse" från det och uppskatta tjejen för massa annat. Men det betyder fortfarande inte att plattheten är sexig. Den är avtändande som fan.

  • Sensitiveguy
    saltgurka skrev 2013-09-05 16:35:52 följande:
    Klart att folk är olika, men lika klart är att det finns generella saker män tycker är osexiga. En platt rumpa är det fan inte många som gillar, även om man kan "bortse" från det och uppskatta tjejen för massa annat. Men det betyder fortfarande inte att plattheten är sexig. Den är avtändande som fan.

    Du talar som en man.
  • Anonym (p)
    Robespierre skrev 2013-09-04 21:13:10 följande:
    Kvinnor som inte kan stava är avtändande, som anonym (p) till exempel

    Oj, ursäkta mig så hemskt mycket att jag råkade kasta om två bokstäver. Men det har väl inget med mitt utseende att göra ändå?
Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?