• September14

    Vi som väntar Septemberbebisar 2014

    Hej alla! Hade varit roligt att följas åt , vi som väntar Septemberbebisar. 
    Nummer 4 är beräknad i September, är i vecka 6+1 idag, och mår sjukt illa.
    Hur mår ni allihopa? 

  • Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014
  • stjärnasomärdin
    Greenwally skrev 2014-01-27 17:39:30 följande:
    Jag är i 5+2 bara :)

    Okej! Anledningen till att jag undrade är att jag är på 5+3 idag och fick lite färgade flytningar och man blir ju direkt orolig att det skall sluta illa :( Förvisso är det såpass lite färgat att det ens är svårt att säga vad det är för färg...men tankarna börjar ju ändå snurra! Håller tummarna för att det bara är livmodern som växer här också :)
  • Klick78
    misa85 skrev 2014-01-27 19:21:49 följande:
    Ni som inte har symptom - passa på att njut. Jag kände inget alls fram till v 6+3 typ men sen slog helvetes illamående till. Nu är jag sjukskriven och fick tabletter utskriven. Försöler tänka att det är positivt eftersom det är ett tecken men fy för att behöva kräkas så fort jag rör mig...

    Nä usch för att må illa och kräkas. :( Men man vill väl egentligen bara veta om allt är som det ska. Med ett missfall i bagaget (hände i v.11) så är det svårt att våga tro och glädjas. Men det är ju inget jag kan påverka, så det är väl bara att vänta och se. :)
  • SmR

    Till alla er som mår dåligt jag hoppas det blir bättre för er :) Tänk ni är gravida, kanske med ert första barn , vilken enorm lycka att vara gravid att bära på en skatt

  • misa85
    Klick78 skrev 2014-01-27 20:27:56 följande:
    Nä usch för att må illa och kräkas. :( Men man vill väl egentligen bara veta om allt är som det ska. Med ett missfall i bagaget (hände i v.11) så är det svårt att våga tro och glädjas. Men det är ju inget jag kan påverka, så det är väl bara att vänta och se. :)



    Kan du inte fp ett vul? Jag ska dit på torsdag och hoppas jag får se ett hjärta då. Annars vet jag inte vem som viol straffa mig med mitt mående.
  • DragonWoman

    Hej på er

    Hoppar gärna med om jag får?

    Gravid med nr 4 som enligt sista mens beräknas till 20 september ska på vul nästa vecka för att verkligen få se om nån är där inne.

    Fick barn i april förra året så det blir ca 17 mån mellan dessa Förvånad har haft liiiite större glapp mellan de andra


    Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426
  • Hoppas84

    Hej! Jag hoppar in här! Jag plussade idag och är i 5+0 enligt mensen..... Mår si så där... smygande illamående men inte mkt mera....

  • stjärnasomärdin
    DragonWoman skrev 2014-01-27 23:02:31 följande:
    Hej på er Hoppar gärna med om jag får? Gravid med nr 4 som enligt sista mens beräknas till 20 september ska på vul nästa vecka för att verkligen få se om nån är där inne. Fick barn i april förra året så det blir ca 17 mån mellan dessa har haft liiiite större glapp mellan de andra
    Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426

    Hoppas84 skrev 2014-01-28 00:15:21 följande:
    Hej! Jag hoppar in här! Jag plussade idag och är i 5+0 enligt mensen..... Mår si så där... smygande illamående men inte mkt mera....

    Välkomna båda två :) ! Kopiera gärna BF-listan en sida bak och lägg till era namn :)
  • stjärnasomärdin
    misa85 skrev 2014-01-27 19:21:49 följande:
    Ni som inte har symptom - passa på att njut. Jag kände inget alls fram till v 6+3 typ men sen slog helvetes illamående till. Nu är jag sjukskriven och fick tabletter utskriven. Försöler tänka att det är positivt eftersom det är ett tecken men fy för att behöva kräkas så fort jag rör mig...

    Hoppas du snart mår bättre!! Självklart skall man njuta av att inte må dåligt men set är ju så himla svårt att ta på det här när man mår precis som vanligt ;) haha vilka lyxproblem man har!! Hoppas som sagt att sjukskrivningen gör susen och att du snart är på benen igen :)
  • Klick78
    misa85 skrev 2014-01-27 21:19:59 följande:


    Kan du inte fp ett vul? Jag ska dit på torsdag och hoppas jag får se ett hjärta då. Annars vet jag inte vem som viol straffa mig med mitt mående.
    Om jag ska få ett vul så måste jag göra det privat, och då kostar det 800 kr. Vet inte om det är värt  det.
Svar på tråden Vi som väntar Septemberbebisar 2014