• Frazze

    Någon med AMH så lågt som 0,2 som blivit gravid på första eller andra försöket av Ivf?

    Jag är bara väldigt nyfiken på om det är någon där ute med ett AMH på 0,2 som blivit gravid på första el andra försöket av IVF?

    Jag och min man börjar nu i Februari och jag är så rädd att det inte ska fungera alls! Jag är 36 år och har fått reda på att mitt AMH är så lågt som 0,2 vilket är urdåligt!
    Vore ju trevligt att höra om någon faktiskt lyckats på i alla fall de tre första försöken.


  • Svar på tråden Någon med AMH så lågt som 0,2 som blivit gravid på första eller andra försöket av Ivf?
  • Frazze

    Ja idag är jag väldigt lycklig! De har fört in 2sr fina ägg igen som de sa var av bästa sorten. Jag hoppas och tror nu att det kommer bli i alla fall ett som fastnar. Tillåter mig själv att vara överlycklig i alla fall idag. Sen kommer väl de längsta 15dagarna i världshistorien innan man får testa sig.

  • Blicka
    Frazze skrev 2014-02-23 15:19:56 följande:
    Ja idag är jag väldigt lycklig! De har fört in 2sr fina ägg igen som de sa var av bästa sorten. Jag hoppas och tror nu att det kommer bli i alla fall ett som fastnar. Tillåter mig själv att vara överlycklig i alla fall idag. Sen kommer väl de längsta 15dagarna i världshistorien innan man får testa sig.



    Grattis håller tummar
  • Flisan78

    Tack allihopa!!

    Och grattis till er allihopa som kämpat och fått dåliga besked om att äggen är slut men ändå lyckats på ett eller annat sätt!! Jag håller tummarna för oss allihopa!!! :)

  • Maria009

    Hej!
    Jag är bara 27 år och mitt amh-värde är bara 0,2.
    Är nu inne på vårt andra ivf försök,
    Äggplock i morgon, är så nervös då det bara blev 1 sist som det inte blev nåt av.

    Men skönt att höra att det kan lyckas ändå trots låga värden, ökade mitt hopp lite :)

  • cissis82

    Va roligt att höra att det gått bra för så många.  Stort Grattis till er!
    Vi andra håller tummarna & kämpar vidare Skrattande

  • Frazze
    Maria009 skrev 2014-02-25 10:49:22 följande:
    Hej!

    Jag är bara 27 år och mitt amh-värde är bara 0,2.

    Är nu inne på vårt andra ivf försök,

    Äggplock i morgon, är så nervös då det bara blev 1 sist som det inte blev nåt av.

    Men skönt att höra att det kan lyckas ändå trots låga värden, ökade mitt hopp lite :)



    Lycka till på äp idag! Hoppas nu att allt ser bra ut och att det går bra.
  • Flisan78

    Jag menade ju så klart också att alla ni som kämpar och kämpar och får bakslag, ge inte upp, det finns hopp och det räcker ju faktiskt med ett enda litet ägg, trots lågt amh!!

    Lycka till!!

  • mian04

    Jag hade amh-värde under 0,2 och fick bara ut två tillräckligt stora ägg vid mitt första IVF-försök, men båda delade sig normalt och sattes in. Nu har jag en liten dotter på 3 månader. Jag är 36 år.

  • Frazze
    mian04 skrev 2014-03-12 18:38:38 följande:
    Jag hade amh-värde under 0,2 och fick bara ut två tillräckligt stora ägg vid mitt första IVF-försök, men båda delade sig normalt och sattes in. Nu har jag en liten dotter på 3 månader. Jag är 36 år.



    Åh Grattis till dig! Själv har jag på mitt första försök av ivf fått ett plus på stickan. Vi förde ju tillbaks 2 st ägg så den 2:a April så är drt dags för vul nere i göteborg. Drt går tydligen
  • Frazze
    mian04 skrev 2014-03-12 18:38:38 följande:
    Jag hade amh-värde under 0,2 och fick bara ut två tillräckligt stora ägg vid mitt första IVF-försök, men båda delade sig normalt och sattes in. Nu har jag en liten dotter på 3 månader. Jag är 36 år.



    Åh Grattis till dig! Själv har jag på mitt första försök av ivf fått ett plus på stickan. Vi förde ju tillbaks 2 st ägg så den 2:a April så är drt dags för vul nere i göteborg. Det går tydligen att bli gravid på första ivf försöket. Nu vill det bara till att den/de stannar där inne.
Svar på tråden Någon med AMH så lågt som 0,2 som blivit gravid på första eller andra försöket av Ivf?