• Anonym (Singel)

    Killar, hur får man er intresserade?

    Tjenare killar! Min fråga till er, hur fångar man erat intresse? Vad faller ni för?
    Förutom att man måste vara smal och se ut som en modell, då är de kört direkt;)

  • Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?
  • solist71

    Jag svarar igen, möjligen mot bättre vetande. Min fråga till dig är, varför måste du nödvändigtvis få tag i en äldre kille? Är inte en kille nog? En kille, som i sammanhanget är precis det du vill eller behöver? Någon som är rätt för dig?

    Jag tror, och rätta mig gärna om jag har fel, att du snöar in på preferenser och regler, konventioner och idéer och därmed, kanske, kollar på fel ställe. Fast du skriver också att du vill att blicken, blickarna, ska riktas på ditt håll, eller hur? Vänd på det då. Hur värjer du dig från alla män som är (potentiellt) attraherade av dig? Och därmed, vem väljer du ut?

  • HäckHäxan
    Anonym (Singel) skrev 2014-08-01 22:34:41 följande:
    Tjenare killar! Min fråga till er, hur fångar man erat intresse? Vad faller ni för? Förutom att man måste vara smal och se ut som en modell, då är de kört direkt;)
    Skitbra fråga. Ge mig en handbok när du sammanställt alla svaren. Jag hade lätt behövt en sådan

    Men nej helt ärligt man måste inte alls vara smal. Jag är kort och tjock och inte varken oskuld eller nunna. Personlighet, utstrålning, karisma.

    Jag hävdar att min hjärna får andra intresserade, men det kan lika gärna vara min rumpa Oskyldig

    Frågan är väl mer vad du skall med killen till? Vad är du ute efter? Hur fungerar du rent socialt osv.

    Är rätt socialt handikappad själv många gånger. Tydligen charmigt enligt vissa fast jag själv känner mig helt retarded då.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    NyttNamn skrev 2014-08-01 23:50:46 följande:
    Börja med att inse att attraktionskraften inte nödvändigtvis sitter i vikten. Skaffa dig självförtroende för den du är, inte vad du väger smile5.gif  

    Själv har jag noterat siffror mellan 53-92 kilo under de år som gått av mitt liv, och jag kan ärligt säga att jag inte i någon viktklass haft brist på intresserade killar... Jag är ju samma person oavsett vad jag väger.. 

    Jo visst är jag medveten om att somliga killar absolut skulle dissa mig pga min vikt, men då känns det å andra sidan inte heller som att det är en kille (man)  som besitter de kvalitéer jag finner som något att ha smile2.gif  
    Precis så. Kunde inte sagt det bättre själv.

    Dessutom är jag en elak jävel, för jag dissade de som visade intresse för mig efter jag gick ner men inte sa flaskhals innan. Vad skulle jag med dem till, passar inte jag som jag är så passar dom fan inte mig.

    Kommer göra så igen när jag går ner. Om det gör mig elak så får det vara så. Man förändras genom livet och finns det inget annat än vikt som binder ihop än, som är limmet i relationen så är ju relationen ändå körd i min mening.
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    solist71 skrev 2014-08-02 01:25:21 följande:
    Jag är förvånad att ingen vettig man har svarat än på ditt inlägg ännu, det brukar inte ta så särskilt lång tid här inne. Du ska till att börja med inte lägga så särskilt stor vikt vid hur du ser ut. Om du behöver någon form av uppmuntran så kan ju jag, från ett strikt personligt perspektiv, säga att du verkar helt perfekt. Nu föredrar jag kvinnor med former och inte, som nån skrev, tighta rumpor. Men, det är ju upp till honom och hör inte hit. I alla fall.

    Attraktion är i den bästa av former omedelbar, men inte sällan någonting som växer fram och möjligen då, faktiskt, ännu bättre. Det tar en stund att väcka någons intresse, i synnerhet om man vill att det ska vara någorlunda varaktigt, och då pratar jag även om relativt korta möten.

    Vad du är ute efter är att slå undan benen på honom. Det kräver inte en fantastisk kropp eller rätt adress, bankkonto, intressen och så vidare. Du behöver bara vara rätt tjej för rätt kille, precis vid rätt tillfälle. Det låter helt otroligt svårt men det är egentligen hur enkelt som helst. Humor, intelligens, nån form av patos, jävlaranamma, fokus. Det är allt. Och bjud på dig själv. Men, framförallt, förställ dig aldrig. Naturlighet och uppriktig charm är det sexigaste som finns.
    Som vanligt blir jag lite småkär i dig {#emotions_dlg.flower}
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Anonym (Singel) skrev 2014-08-02 01:56:00 följande:
    Tror ni att det är lätt att få en äldre kille även fast man är yngre ?
    Anonym (Singel) skrev 2014-08-02 01:56:22 följande:
    Minst 10 år äldre

    Alltså rent krasst borde det vara sjukt enkelt med tanke på hur många män som vill ha yngre kvinnor.

    Kan dock inte tipsa hur man gör rent praktiskt då jag aldrig dragits till äldre män egentligen och aldrig haft en relation med en heller, bortsett från en kort när jag var 19-20 och han var 28 typ. Men jag kan lova att det där var ingen höjdar kombinatoion, hans främsta argument så fort det var något var att jag var så ung minsann, och inget visste eller förstod av livet. Trots att min livserfarenhet var sjukt mycket större än hans. Han bad om ursäkt några år senare för massor av saker, bland annat det idiotiska argumentet och berättade att han egentligen blev skrämd över att jag var smart och lite annat.

    Varför är det så viktigt att han är såpass äldre? Det finns många yngre än så som är både smarta, bra och underbara OCH mogna. Äldre ger ingen garanti på att de är mogna och det är något jag kan lova. Har yngre vänner som är absolut mer mogna än andra som är närmare 40 eller äldre. Vissa kommer alltid vara busgrabbar, troligen tills de dör. Men mogna nix never!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • HäckHäxan
    Not Nude skrev 2014-08-02 03:52:33 följande:
    Du ska kunna kväva en hund med din vagina
    Gött och därmed van jag miss universum!
    I was refused a job yesterday. Apparently putting gang-bang on your application doesn't qualify as proof of teamwork!
  • Älskade mor

    Men vilket tjafs! Nu är jag kvinna, men ni killar kan ju säga om jag har rätt eller fel.

    1. Älska dig själv. Lättare sagt än gjort, men tänk efter vad du verkligen gillar att göra och bli riktigt bra på det.

    2. Ta hand om dig själv. Fokusera inte på din vikt, men ta hand om din kropp. Hitta en träningsform du gillar eller ta långa promenader VARJE DAG. Ät ingen skit (ingen snabbmat, minimalt med socker, alkohol, charkuterier, tobak). Ät massor med frukt och grönsaker!

    3. Var kvinnlig, klä dig i kjol eller klänning, ha långt hår.

    4. Var naturlig, sminka dig "så att det inte syns" (mineralpuder är bra, mascara, rouge, läppglans) undvik tatueringar, piercing, och glöm plastikoperationer, botox, Restylane...

    5. Var smart, läs, studera och diskutera

    6. Vänta på "den rätte". Jag vet att det är svårt när man är 18 år och det känns som om man är den ensammaste i världen, men jag önskar att någon hade sagt detta till mig när jag var i din ålder. Slösa inte tid på män du inte verkligen är intresserad av, har du tid över så investera den i dig själv, läs en bok, ta en promenad eller gå en kurs.

    Lycka till!

  • Tigrisog

    I grunden ska hon vara snäll och dela liknande värderingar. Sen ska hon vara kommunikativ och rak dvs. ärlig, har verkigen fått nog av tjejer som försöker sig på att spela teater för att verka mer spännande i förhållandet . Ovan är basen, sen ska jag dras till henne fysiskt. Finns ingen mall..... utan någon som snarare utstrålar sexighet, passion med sin kropp. Hon bör dock ta hand om sig själv liksom jag också gör det. Att en tjej är lojal är också attraktivt, leder till att det skapas en skön "vi" känsla.

Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?