• Anonym (Singel)

    Killar, hur får man er intresserade?

    Tjenare killar! Min fråga till er, hur fångar man erat intresse? Vad faller ni för?
    Förutom att man måste vara smal och se ut som en modell, då är de kört direkt;)

  • Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?
  • Anonym (Singel)
    Älskade mor skrev 2014-08-02 07:10:03 följande:

    Men vilket tjafs! Nu är jag kvinna, men ni killar kan ju säga om jag har rätt eller fel.

    1. Älska dig själv. Lättare sagt än gjort, men tänk efter vad du verkligen gillar att göra och bli riktigt bra på det.

    2. Ta hand om dig själv. Fokusera inte på din vikt, men ta hand om din kropp. Hitta en träningsform du gillar eller ta långa promenader VARJE DAG. Ät ingen skit (ingen snabbmat, minimalt med socker, alkohol, charkuterier, tobak). Ät massor med frukt och grönsaker!

    3. Var kvinnlig, klä dig i kjol eller klänning, ha långt hår.

    4. Var naturlig, sminka dig "så att det inte syns" (mineralpuder är bra, mascara, rouge, läppglans) undvik tatueringar, piercing, och glöm plastikoperationer, botox, Restylane...

    5. Var smart, läs, studera och diskutera

    6. Vänta på "den rätte". Jag vet att det är svårt när man är 18 år och det känns som om man är den ensammaste i världen, men jag önskar att någon hade sagt detta till mig när jag var i din ålder. Slösa inte tid på män du inte verkligen är intresserad av, har du tid över så investera den i dig själv, läs en bok, ta en promenad eller gå en kurs.

    Lycka till!


    Tack för svaret!! Vet du vad för kurser man kan ta när man inte har några betyg?
  • Simon 681

    Jag gillar kvinnor som man kan ha en vettig diskussion med. En hobby eller intresse som inte är karl/barn/katt är ett plus. En vettig etik är nog ett måste.


    How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Monte

    Nu är jag inte man, eller jag har nog aldrig varit det, men frågan är ju TS, om du vill ha männen som ställer främsta krav på ett "modell-utseende"?

    Och om du har "fel" personlighet, vad gör du då? Anpassar den så att du passar nån av svarande män? Eller söker en karl som gillar dig som du är?

    Jag tycker också såna här frågeställningar kan vara lite roande men jag skulle aldrig lägga någon vikt vid svaren.

  • Anonym (Singel)
    Monte skrev 2014-08-02 09:38:38 följande:

    Nu är jag inte man, eller jag har nog aldrig varit det, men frågan är ju TS, om du vill ha männen som ställer främsta krav på ett "modell-utseende"?

    Och om du har "fel" personlighet, vad gör du då? Anpassar den så att du passar nån av svarande män? Eller söker en karl som gillar dig som du är?

    Jag tycker också såna här frågeställningar kan vara lite roande men jag skulle aldrig lägga någon vikt vid svaren.


    Jag själv vill ju ha en kile jag attraheras av sexuellt, han måste se bra ut. Personligheten är nyckeln men jag måste vara riktigt attraherad av killen. Och då är det ju det att för att fånga en sån kille så måste man antagligen själv se ut som en modell
  • Monte
    Anonym (Singel) skrev 2014-08-02 09:42:39 följande:

    Jag själv vill ju ha en kile jag attraheras av sexuellt, han måste se bra ut. Personligheten är nyckeln men jag måste vara riktigt attraherad av killen. Och då är det ju det att för att fånga en sån kille så måste man antagligen själv se ut som en modell


    Nej?

    Såvida inte utseendet är det som primärt får dig att finna en man attraktiv. I så fall kan jag inte hjälpa dig. Jag fungerar inte så själv och har svårt att ta just det perspektivet.
  • Illusion

    Finns massa desperata män, oroa dig inte. Ju äldre de blir, desto mer desperata blir de. Så du kan chilla.

  • Monte
    Illusion skrev 2014-08-02 09:57:29 följande:

    Finns massa desperata män, oroa dig inte. Ju äldre de blir, desto mer desperata blir de. Så du kan chilla.


    Mao endast en äldre och därmed automatiskt desperat karl skulle ta TS om hon inte ser ut som en fotomodell?
  • Anonym (Singel)
    Monte skrev 2014-08-02 09:44:38 följande:

    Nej?

    Såvida inte utseendet är det som primärt får dig att finna en man attraktiv. I så fall kan jag inte hjälpa dig. Jag fungerar inte så själv och har svårt att ta just det perspektivet.


    Självklart inte! Personligheten får alltid en man att se fin ut, men ja du kanske förstår vad jag menar? Numera så förväntas inte tjejer/killar att kunna ha någon som ser mindre bra ut.. Iallafall av erfarenher
  • Anonym (S)
    Anonym (Kille) skrev 2014-08-02 00:36:07 följande:
    Varför urk? Bara för du är raka motsatsen av vad jag beskriver?

    Mmm jag är sjukt ärlig!
    Nej. För att din kommentar lyser igenom av ytlighet, vilket jag finner extremt oattraktivt. Det finns inget djup whatsoever i beskrivningen av hur din "idealtjej" ska vara. Men alla är vi olika. Och jag uppskattar ärlighet i alla lägen.
  • Sensitiveguy

    Var dig själv och behandla mig med respekt! Var snäll och ha glimten i ögat, så skall det nog gå bra. :)

Svar på tråden Killar, hur får man er intresserade?