• nihka

    Smutsiga sanningar om SD!

    Konspirationsteorier, rasbiologi och ren och skär rasism. Här är filmen som sammanfattar sidorna som SD helst mörkar.

    Här samlar vi sedan fler smutsiga sanningar som SD helst mörkar - smutsiga sanningar som många som röstat på SD inte känner till eller väljer att blunda för.

    ">





    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-21 19:41
    Här är 24 vidriga åsikter från SD-politiker som mer än var åttonde svensk röstade på:

    nyheter24.se/maktkamp24/777308-24-vidriga-asikter-som-mer-an-var-attonde-svensk-rostade-pa

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-26 14:01
    Nya fräscha extremister i SDs EU-parlamentsgrupp EFDD:

    www.europaportalen.se/2014/10/uppgifter-sd-grupp-tillbaka-i-europaparlament

  • Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!
  • Biffus
    Diktator skrev 2014-11-15 20:16:50 följande:
    nu är förvisso bonniers känd för att vara judar. om du läser något över huvud taget om bonniers så börjar det alltid med att de är judar.
    Jaså? Jag sökte på bonnier AB på google. 

    På Bonnier AB:s sida "om oss" finns inte ens ordet jude/judisk med. Länk

    På wikipedias sida finns inte heller ordet jude/judisk. Länk

    Inte heller på nationalencyklopedins hemsida... Länk

    Inte heller när Bloomberg Businessweek skrev om dem. Länk

    Om man söker på "Bonnier jude" så får man dessa resultat:

    Nationell.nu (nationalistisk tidning) 

    Lite mer från nationell.nu

    En blogg som heter "bonnierhotet"...

    Flashback

    Radioislam.org

    Mer radioislam

    Nordisk.nu

    Nyapolitiken.biz

    Det säger mycket om var du läser...
  • Diktator
    Biffus skrev 2014-11-15 20:47:43 följande:
    Jaså? Jag sökte på bonnier AB på google. 

    På Bonnier AB:s sida "om oss" finns inte ens ordet jude/judisk med. Länk

    På wikipedias sida finns inte heller ordet jude/judisk. Länk

    Inte heller på nationalencyklopedins hemsida... Länk

    Inte heller när Bloomberg Businessweek skrev om dem. Länk

    Om man söker på "Bonnier jude" så får man dessa resultat:

    Nationell.nu (nationalistisk tidning) 

    Lite mer från nationell.nu

    En blogg som heter "bonnierhotet"...

    Flashback

    Radioislam.org

    Mer radioislam

    Nordisk.nu

    Nyapolitiken.biz

    Det säger mycket om var du läser...
    sv.wikipedia.org/wiki/Bonnier_%28sl%C3%A4kt%29
  • nihka
    Diktator skrev 2014-11-15 20:16:50 följande:
    nu är förvisso bonniers känd för att vara judar. om du läser något över huvud taget om bonniers så börjar det alltid med att de är judar.
    De är väl mest kända för att vara mediamoguler. Vad har de gjort som är särskilt judiskt som är känt?

    Min gissning är att jag läser väsentligen mycket mindre på sajter som är under bevakning av SÄPO än vad människor gör som använder sig av utryck som "judemedia". Den typen av språk tjänar som gruppmarkör. Jag säger som en annan språkbegåvad själ här från högerextremsidan:  "Jag genomsyrar dig". Hahahaha!
  • nihka
    Diktator skrev 2014-11-15 20:51:34 följande:
    sv.wikipedia.org/wiki/Bonnier_%28sl%C3%A4kt%29
    Ja, vad syftar du på - att det inte heller där står något om judar?

    Det finns en länk till en förgreningssida "judiska namn" - men det handlar ju inte om personerna utan om efternamnet Bonnier.

    Ibland är det hastigt omnämnt att släkten är av judiskt ursprung, men det känns inte centralt.

    Åke Bonnier är Biskop i Svenska kyrkan, känns inte heller så där jättejudiskt.
  • Diktator
    nihka skrev 2014-11-15 21:24:30 följande:
    Ja, vad syftar du på - att det inte heller där står något om judar?

    Det finns en länk till en förgreningssida "judiska namn" - men det handlar ju inte om personerna utan om efternamnet Bonnier.

    Ibland är det hastigt omnämnt att släkten är av judiskt ursprung, men det känns inte centralt.

    Åke Bonnier är Biskop i Svenska kyrkan, känns inte heller så där jättejudiskt.
    Kan du inte läsa eller?

    "Bonnier (även Bonniers) är en svensk släkt av judiskt ursprung"
  • nihka
    Diktator skrev 2014-11-15 21:27:39 följande:
    Kan du inte läsa eller?

    "Bonnier (även Bonniers) är en svensk släkt av judiskt ursprung"
    Nej, det stod inte på den sidan du länkade till man fick länka vidare därifrån, och jag skrev:

    "Ibland är det hastigt omnämnt att släkten är av judiskt ursprung, men det känns inte centralt."

    Fast om du inte förstod vad jag skrev första gången kanske det inte hjälper att upprepa det?
  • Diktator
    nihka skrev 2014-11-15 21:48:18 följande:
    Nej, det stod inte på den sidan du länkade till man fick länka vidare därifrån, och jag skrev:

    "Ibland är det hastigt omnämnt att släkten är av judiskt ursprung, men det känns inte centralt."

    Fast om du inte förstod vad jag skrev första gången kanske det inte hjälper att upprepa det?
    Det är väldigt centralt eftersom det står i första meningen i länken.
  • Elake
    nihka skrev 2014-11-15 19:12:30 följande:
    Så du menar att 800 000 personer gemensamt inte klarar av att kolla upp om 300 riksdagspolitiker är dömda för brott? Vad är det för undermålig outfit du är del av?

    Men du har fel. Det finns listor på ett antal "sverigevänliga" sajter men du hittar inte ens dit??? Trots digra listor kvarstår dock faktum: sverigedemokratiska riksdagspolitiker är 6 gånger oftare dömda för brott än samtliga andra riksdagsledamöter från de övriga partierna.

    Jaså, du genomsyrar mig. Det har ingen gjort tidigare. Hahahahaha!
    HAHAHAH ja du förstår uppenbarligen inte skillnaden på mediala verksamheter som har enorma resurser, KONTAKTER och anställda som vet precis hur man ska gräva fram gottigheter hos politiker.
    Det är en stor skillnad att ha en mediaelit i ryggen jämfört med amatörer som försöker gräva på flashback. Det är gedigna listor som privatpersoner lyckats presentera om övriga riksdagsledamöter hittils. MEN, det är fortfarande ett MYCKET stort mörkertal kvar, som är svåra att nå utan att ha kontakterna och erfarenheterna som mediafolket besitter.
    Därför haltar den slutsatsen som ni drar utav det som ännu är avslöjjat om politiker.
  • nihka
    Diktator skrev 2014-11-15 21:52:15 följande:
    Det är väldigt centralt eftersom det står i första meningen i länken.
    Nej, det är inte centralt utan man har en traditionell uppbyggnad på Wikipedia där man räknar upp saker i kronologisk ordning. Ursprung kommer då först utan att det är centralt. Om det hade varit centralt hade det stått mer om det än ett-två ord.
  • Diktator
    nihka skrev 2014-11-15 22:22:39 följande:
    Nej, det är inte centralt utan man har en traditionell uppbyggnad på Wikipedia där man räknar upp saker i kronologisk ordning. Ursprung kommer då först utan att det är centralt. Om det hade varit centralt hade det stått mer om det än ett-två ord.
    fast det stämmer inte.
Svar på tråden Smutsiga sanningar om SD!