• Anonym (Nintendo)

    Imorse hade visex medan 5-åringen satt brevid oss i sängen och spelade gameboy...

    Trodde väll aldrig att det skulle hända mig...

    Som småbarnsförälder är ju lusten sparsam som bäst, men imorse kom den över oss båda och vi kunde inte hålla oss från varandra. Började bara som hångel och kel medans 5-åringen satt i köket och spelade på en gammal gameboy som hen just fått ärva.

    Jag vet kommentarerna som kommer komma, vänta tills natten osv, men senaste veckorna har vi antingen jobbat så vi inte varit hemma samtidigt (båda har skiftesarbete) eller så har 5-åringen sovit med/mellan oss. Och så var det ju det där med orken och lusten också

    Iallafall så låg vi sked och kelades, vi var under täcket och pussades och hånglade samtidigt. Barnet är van vid att vi pussas och kramas mycket, så det som syndes var ingen ovanligt syn. Speciellt på helgmorgnarna brukar vi ligga kvar i sängen när hen skuttar upp vid kl.6

    Så kom den där överväldigande lusten, och tja, i korta drag så drar sambon ner mina trosor en bit, och sina kalsonger med då gissar jag, och kommer sakta in i mig bakifrån.

    Han hinner stöta långsamt, långsamt två gånger innan 5-åringen kommer in i sovrummet och vill ha hjälp med spelet. Jag hjälper och hen går, och kommer sedan igen. Svår bana. Tillslut sätter sig 5-åringen i sängen, och lutar sig mot huvudänden för att spela, för hen behöver så ofta hjälp.

    Allt medan sambon sakta, sakta stöter in och ut. Jag hjälper så gott jag kan men hade fullt upp med att inte stöna, och det vet jag att sambon med hade. Han är inte sån som skriker eller så, men han gör vissa ljud omedvetet när han njuter, så när det började bli nära för honom så började han istället suga/nafsa mig i axlarna/skuldran.

    Har sugmärken/bitmärken över hela skulderpartiet nu, och börjar fnissa varje gång jag tänker på hur det kom dit. Vet dock inte hur jag ska förklara det på jobbet imorgon, när vi byter allt utom underkläder till arbetskläder.

    Är dessutom väldigt lycklig då vi pratat om syskon, men inte riktigt bestämt oss när vi skulle sluta skydda oss. Det har varit lite så att "när det händer så händer det". Och nu hände det ju. Vi pratade om det sen, medan 5-åringen var ute och lekte med granbarnen innan lunch, att nu var vi oskyddade. Sambon sa att han inte ens hade tänkt på det innan han var nära att komma, att vikörde "naket" och när han kom på det gick det för honom direkt. Han ville testa "naket" ikväll igen

    Och sist men inte minst så har jag lite skuldkänslor för att vi hade sex/samlag medan 5-åringen satt brevid oss i sängen. Iof totalt absorberad i sitt gameboy spel men ändå...

  • Svar på tråden Imorse hade visex medan 5-åringen satt brevid oss i sängen och spelade gameboy...
  • Anonym (t)
    Anonym (Låt barnen va me') skrev 2014-11-04 18:37:13 följande:
    Läste en artikel i Illustrerad vetenskap för längesen att barn faktiskt mår bra om de ser att föräldrarna älskar varandra, oavsett om det bara är pussar och kramar eller sexuell kärlek. Ett barn känner trygghet när det finns kärlek i hemmet. Har aldrig hört om något barn som tagit allvarlig skada av att se sina föräldrar ha sex.
    Hur ska en 5åring kunna urskilja om föräldrarna har sex med varandra av kärlek till varandra eller bara har det för att?
  • Anonym (Lägg av)

    "Läste en artikel i Illustrerad vetenskap för längesen att barn faktiskt mår bra om de ser att föräldrarna älskar varandra, oavsett om det bara är pussar och kramar eller sexuell kärlek. Ett barn känner trygghet när det finns kärlek i hemmet. Har aldrig hört om något barn som tagit allvarlig skada av att se sina föräldrar ha sex."

    Lustigt. För jag hörde/såg en dokumentär som handlade om hur barn av 70-talet, i och med den sexuella frigörelsen, blivit traumatiserade av sina föräldrars öppenhet gällande sex. Har googlat lite efter materialet, men inte hittat det än. Ska söka vidare. Minns inte riktigt om det var en radiodokumentär eller något från SVTPlay (är det det senare alternativet kan det vara svårare att hitta).

  • manfrsthlm
    Anonym (Lägg av) skrev 2014-11-04 18:45:59 följande:

    "Läste en artikel i Illustrerad vetenskap för längesen att barn faktiskt mår bra om de ser att föräldrarna älskar varandra, oavsett om det bara är pussar och kramar eller sexuell kärlek. Ett barn känner trygghet när det finns kärlek i hemmet. Har aldrig hört om något barn som tagit allvarlig skada av att se sina föräldrar ha sex."

    Lustigt. För jag hörde/såg en dokumentär som handlade om hur barn av 70-talet, i och med den sexuella frigörelsen, blivit traumatiserade av sina föräldrars öppenhet gällande sex. Har googlat lite efter materialet, men inte hittat det än. Ska söka vidare. Minns inte riktigt om det var en radiodokumentär eller något från SVTPlay (är det det senare alternativet kan det vara svårare att hitta).


    kolla oppetarkiv.se
    KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (gamehen)
    Anonym (t) skrev 2014-11-04 09:21:35 följande:
    Jag tror snarare att dom föräldrar som har sex med varandra med sina barn närvarande vill piffa upp sexet ytterligare.
    Det är precis vad TS olika inlägg signalerar. Tydligt.
  • Anonym (gamehen)
    Anonym (Hoho) skrev 2014-11-04 06:56:32 följande:
    Fast det som stör mig mest med trådstarten, är att TS uppenbarligen går igång på att barnet är i närheten.
  • Anonym (gamehen)
    Anonym (..) skrev 2014-11-04 01:54:31 följande:
    vissa tycker det är helt ok att utsätta syskon för det om man läser denna tråd
    www.familjeliv.se/forum/thread/74279789-ska-tonarspojke-behova-dela-rum-med-systrar

    börjar bli lite väl många äckeltrådar nu på forumet i samma tema
    den här har ju också kommit upp utan att FL reagerar fast man anmäler www.familjeliv.se/forum/thread/74279623-vart-barn-sag-mig-med-pappas-snopp-i-munnen

    börjar bli trött på att se en massa vidrigheter på familjeliv Skrikandes
    Jahaja, där var det ytterligare en hen på 5 år, och en författare som helt i onödan väljer att detaljera det hela på ett sätt som gör att man starkt misstänker TS för troll eller peddo. Eller peddotroll.
  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (t) skrev 2014-11-04 18:45:13 följande:
    Hur ska en 5åring kunna urskilja om föräldrarna har sex med varandra av kärlek till varandra eller bara har det för att?
    honkie skrev 2014-11-04 18:27:09 följande:

     ts kanske det är mer avdramatiserat och öppet? Kanske har ts själv suttit vid en sängkant och bevittnat sina päron ha sex som liten och därav fått en sund/osund inställning till sex?


    Vad ett barn uppfattar om kärlek eller lust kan jag inte svara på, men jag vet att även ett litet barn uppfattar när någondera föräldern går med på sex "för husfridens skull" och har mången natt i min barndom legat och lyssnat på min mammas kvävda gråt.
    Jag påstår ingenstanns att jag inte haft trauman i min barndom, men jag har aldrig sett mina föräldrar, eller andra vuxna, ha sex. Aldrig sett en porrfilm, eller ens delar av en. Är för det mesta ganska pryd. Har sagt flera gånger redan att jag var chockerad över mig själv.


  • Anonym (Hoho)
    Anonym (Nintendo) skrev 2014-11-04 17:39:14 följande:

    Det är din tolkning av mina ord och för stå för dig.

    Min spänning låg inte i att det var mitt barn, utan någon. Så hade det varit min mamma som kommit in osv hade det så att säga varit samma sak.

    Jag lovar, jag föredrar verkligen att inte ha barn, eller andra personer i närheten vid sex. Detta var första gången, och att det ens hände var både chockerande och omtumlande.

    Att ni uppfattar min text som "novell-lik" kan jag inte hjälpa, jag har författarbakgrund och mina beskrivningar av saker i text blir därefter.

    Jag har inte svarat innan då jag jobbat dubbelskift måndag-tisdag, med övertid.


    Jag tolkar din text som att du blev eggad av att någons närheten, det råkade vara ett barn, och barn skall inte vara en del av "eggandet". Nu när du upptäckt att du går igång på offentligt sex, hoppas jag att ni kanske har det i soffan bredvid mamma/pappa/kompisen i stället. Eller på en trevlig sexklubb, ännu bättre.

    Som några inflikat: hur hade du själv tänkt och känt om någon utav dina anhöriga hade sex i din närvaro?
  • Celines Essence

    [quote=74286469][quote-nick]Anonym (Äckligt!) skrev 2014-11-04 18:16:51 följande [/quote

    Vad skulle den skulden/skammen bottna i? Ett barn på fem år har inte varit med om mycket.

    Även andra har skrivit om det innan och jag vet av erfarenhet att det är en dålig upplevelse. Ett barn märker när föräldern börjar andras och låta annorlunda, precis som att kroppsspråket ändras när man har alkohol i kroppen vilket ett barn också märker.

    Bara för att man är trångbodd måste man inte ha sex tio cm ifrån sitt barn!

    Det går att tex låsa in sig på toan och sätta igång duschen om man nu måste ha sex när barnen är vakna.[/quote]Om man har sex med barnen i huset/lägenheten kan barnet dyka upp. Att alltid hålla till i duschen kanske inte fungerar då man tex begränsas av att inte kunna ha olika ställningar.

    Jag tror sällan barn får skam och skuldkänslor av att enstaka gånger ana smygsex. Om sådana känslor uppstår tror jag det finns annat som ligger bakom. Tex hur barnet bemöts, hur tryggt det är, hur relationen till föräldrarna är, hur relationen mellan föräldrarna är samt andra upplevelser med mera..

    Däremot tycker jag det är olämpligt och respektlöst att ha tydligt och/eller högljutt sex i barns närhet.


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (t)
    Anonym (Nintendo) skrev 2014-11-04 19:58:48 följande:

    Vad ett barn uppfattar om kärlek eller lust kan jag inte svara på, men jag vet att även ett litet barn uppfattar när någondera föräldern går med på sex "för husfridens skull" och har mången natt i min barndom legat och lyssnat på min mammas kvävda gråt.

    Jag påstår ingenstanns att jag inte haft trauman i min barndom, men jag har aldrig sett mina föräldrar, eller andra vuxna, ha sex. Aldrig sett en porrfilm, eller ens delar av en. Är för det mesta ganska pryd. Har sagt flera gånger redan att jag var chockerad över mig själv.

    Av din trådstart och dina inlägg i tråden att döma låter du inte chockad över att er son kom in i rummet när du och din sambo hade sex.


Svar på tråden Imorse hade visex medan 5-åringen satt brevid oss i sängen och spelade gameboy...