• Anonym (vill!!!!)

    Hur många barn vill ni ha?

    Hejsan!!
    Hur många barn vill ni ha? Jag vill ha många typ 7 stycken och helst nu Skrattande

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn vill ni ha?
  • Anonym (vill!!!!)
    Anonym (7!?) skrev 2015-03-14 17:38:53 följande:
    ok du gör som du vill, gnäll inte sen bara
    Varför förutsätter du att jag ens tänker de då?!
  • fluu

    Fint att du tog med alternativet "0" också. I andra omröstningar/trådar i samma ämne brukar det glömmas bort.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (7!?)
    Anonym (vill!!!!) skrev 2015-03-14 17:39:27 följande:
    Varför förutsätter du att jag ens tänker de då?!
    Finns ju hur många trådar som helst med kvinnor som gnäller om att deras underliv blev förstört efter en förlossning. Liksom ja, vad hade du väntat dig, ett barn kommer ut därifrån och förstör saker därnere på vägen ut
  • Anonym (vill!!!!)
    Anonym (7!?) skrev 2015-03-14 17:56:30 följande:
    Finns ju hur många trådar som helst med kvinnor som gnäller om att deras underliv blev förstört efter en förlossning. Liksom ja, vad hade du väntat dig, ett barn kommer ut därifrån och förstör saker därnere på vägen ut
    Och vad har det med MIG och göra?!
  • Anonym (vill!!!!)
    fluu skrev 2015-03-14 17:53:06 följande:
    Fint att du tog med alternativet "0" också. I andra omröstningar/trådar i samma ämne brukar det glömmas bort.
    Ja jag tänkte att det borde finnas de som inte vill ha några barn alls, men trodde inte att det var så stor del!
  • Anonym (7!?)
    Anonym (vill!!!!) skrev 2015-03-14 17:58:27 följande:
    Och vad har det med MIG och göra?!
    Har du missat de senaste? Att 50 % får bestående men i underlivet efter en förlossning?
  • Anonym (7!?)
    Anonym (vill!!!!) skrev 2015-03-14 17:59:04 följande:
    Ja jag tänkte att det borde finnas de som inte vill ha några barn alls, men trodde inte att det var så stor del!
    Det är för att många har läst det senaste att 50 % av de kvinnor som föder barn får problem med underlivet för resten av livet. Jag och många kvinnor med mig vill inte förstöra sitt underliv
  • Anonym (vill!!!!)
    Anonym (7!?) skrev 2015-03-14 18:16:39 följande:
    Har du missat de senaste? Att 50 % får bestående men i underlivet efter en förlossning?
    Jag menar vad gnället har med mig att göra!
  • The Fugly

    2-3 stycken.

    Vi har två nu och om några år tar vi ställning till om vi vill försöka få till en trea. Just nu har vi nog med de små vi har men en sladdis är inte otänkbart.

Svar på tråden Hur många barn vill ni ha?