• Felicia86

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • KillBill
    Gert skrev 2015-07-19 18:26:40 följande:

    Nu KU-anmäls Stefan Löfven IGEN!

    www.svt.se/nyheter/lofven-ku-anmals-for-utnamning-av-vice-posten

    Har den här regeringen flest KU-anmälningar i historien eller?


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Ha har du läst artikeln som du länkat? Tror du att Löfven blir fälld för detta?

    På tal om rekord så tror jag att järnrörsmannnen tillika den sverigedemokratiska riksdagsmannen Kent Ekeroth har rekord i bli utslängd från krogen. I vanlig ordning så har han inte gjort eller sagt någonting..
    www.expressen.se/nyheter/kent-ekeroth-utkastad-fran-kandiskrog/
  • Gert
    KillBill skrev 2015-07-19 19:18:57 följande:
    Ha har du läst artikeln som du länkat? Tror du att Löfven blir fälld för detta?

    På tal om rekord så tror jag att järnrörsmannnen tillika den sverigedemokratiska riksdagsmannen Kent Ekeroth har rekord i bli utslängd från krogen. I vanlig ordning så har han inte gjort eller sagt någonting..
    www.expressen.se/nyheter/kent-ekeroth-utkastad-fran-kandiskrog/
    Nej, det tror jag inte att han blir men att det har inte med saken att göra.

    Ja, det är ingen överraskning att sverigedemokrater ofta blir diskriminerade.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill
    Gert skrev 2015-07-19 19:38:38 följande:
    Nej, det tror jag inte att han blir men att det har inte med saken att göra.

    Ja, det är ingen överraskning att sverigedemokrater ofta blir diskriminerade.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    Vad oväntat att du tycker att den stackars järnrörsmannnen är diskriminerad..
  • m8r9a1j2
    Gert skrev 2015-06-30 16:46:40 följande:

    En majoritet av folket vill betala mindre skatt och ha en mindre invandring.


    13% är knappast en majoritet av folket.
  • themia
    m8r9a1j2 skrev 2015-07-20 02:16:11 följande:
    13% är knappast en majoritet av folket.
    Jo i Gerts värld, eftersom de 13 procenten är de enda som räknas 
  • Gert
    KillBill skrev 2015-07-19 19:52:39 följande:
    Vad oväntat att du tycker att den stackars järnrörsmannnen är diskriminerad..
    Förnekar du att sverigedemokrater har blivit diskriminerade bara för att de är sverigedemokrater?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    m8r9a1j2 skrev 2015-07-20 02:16:11 följande:
    13% är knappast en majoritet av folket.
    Exakt. Men du tror väl inte att det bara är 13% som vill betala mindre skatt och ha en mindre invandring?
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill
    Gert skrev 2015-07-20 10:19:18 följande:
    Förnekar du att sverigedemokrater har blivit diskriminerade bara för att de är sverigedemokrater?
    Det kan säkert ha hänt att sverigedemokrater har blivit kränkta men det är ett mindre problem om man ställer det emot alla sverigedemokrater som tar sig rätten att sprider rasistiska kommentarer eller att kalla andra för "hora" eller "fitta". 
    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?