• Felicia86

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Flash Gordon
    Hahaha!

    Kulturminister Jeanette Gustavsdotter har problem att svara på frågan i en intervju i SvD


    'Det finns anledning till reflektion' (statsministern efter att ha anlitat illegal invandrare för hemstädning)
  • Rataxes
    Flash Gordon skrev 2022-02-11 10:11:27 följande:

     


    Om man skulle anmäla sig? Det kunde vara intressant med en inblick i hur forumaktivisterna m.fl. fått lära sig sitt beteende
    Socialdemokraterna är det enda partiet med företrädare som dömts för valfusk.
  • mari123

    Nej jag har inte röstat på de som sitter nu...............MEN jag sneglar i siarkulan och vad ser jag? JO att i höst vinner S rätt stort MEN de behöver stöd av MP så det fixas och donas så dom blir kvar och VOILA........allt fortsätter som vanligt! Vem hade kunnat ana det? ALLA!

  • nihka
    Rataxes skrev 2022-02-10 07:58:42 följande:
    100% på den.
    Jaså du vill avskaffa möjligheten för fria medborgare att göra personval på röstsedeln.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Rataxes skrev 2022-02-10 08:04:30 följande:
    Det är enbart retarderingens fel
    Igen så hård mot dig själv.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Rataxes skrev 2022-02-10 11:37:11 följande:
    Socialdemokraternas regeringsunderlag.
    Detta får ni som röstar på S med på köpet.
    Ja, vad trodde du? Att vänstern skulle vara höger? Men sitt lugnt i båten nu. Kapitalismens avskaffande kommer givetvis aldrig. Inget annat parti ställer sig bakom det. Inte ens V skulle jag tro om det skulle ställas på sin spets.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Flash Gordon skrev 2022-02-11 10:11:27 följande:

     


    Hahaha! Du och dina ursöta konspirationsteorier Kaffe

    Hur ser du på ditt eget deltagande här? SDs utsände?

    Hahaha! INGEN annan tror väl att någon skulle kunna agera så omdömeslöst.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    KillBill skrev 2022-02-11 10:29:11 följande:
    Nu åtalas högerdebattören Katerina Janouch för grovt förtal (samma brott som Ebba Busch dömdes för). Det vore nog på sin plats för brunhögern att utbilda sina sympatisörer i hur man agerar på sociala medier. 

    www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/forfattare-atalas-for-fortal-skrev-att-elever-tvingades-erkanna-sig-till-islam
    Förtal. Megafonhögerns styrkegren.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?