• LängtanSåStor

    BF Februari/Mars 2016 :)

    Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

    Jag har BF 24 Februari!

  • Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • LovisaB85

    Plussade idag, bf 1 mars enligt äl! Hoppas jag kan få hänga på här! Är mitt 4 barn och sambons 1a! Mina tjejer är 9,7 och 3 år:)

  • Kakalfen
    lindakarlsson4380 skrev 2015-06-23 07:21:40 följande:

    Hej på er!

    Jag måste bara fråga.. inatt vaknade jag två gånger av sådan smärta i tjejmagen, precis som vääärldens mensvärk, ont i tjejmagen och bak i ryggen. Tog två alvedon för att ens kunna somna igen. Vaknade 3 timmar senare och hade lika ont. Men blöder ingenting. Varit uppe på toa båda gångerna.

    Kan växtvärken göra så ont?!


    Hej! Jag vill absolut inte spä på fin oro och hoppas verkligen att det bara är växtvärk, men jag fick mf i v 16 i jan, det började med magsmärtor som jag trodde var växtvärk men det slutade med att vattnet gick och jag fick avbryta grav pga för lite fostervatten. Jag hade en infektion i livmodern och fick antibiotika. Skulle jag få lika ont igen skulle jag åka in och kräva att de undersökte infektionsvärdet ordentligt och såg till att få rätt medicin. Hoppas att det går bra!!
  • GlitterLina

    Skulle ha mens idag! kan inte fatta att det e sant!Jag e gravid :) trots bara en äggledare!

    Hoppas jag får hänga i denna tråd :)

  • Nickie

    När tänkte ni skriva in er hos Mvc? 
    Fundera på om man skulle vänta tills efter semestertiderna eller om man kanske ska göra det så snart som möjligt? Känns ju som att det är så tidigt än att vad som helst kan hända, fast det kan det ju samtidigt göra när som helst.
    Hur tänker ni?

  • Miracle09

    Jag ringde direkt och bokade tid. V6. Barnmorskan frågar ju om sista mensen och bokar tid därefter. Bättre att ha en tid inbokad än att kanske få vänta för länge sen tycker jag. :)

  • Delacore

    Ringde idag och fick en tid den 14/7. Det är lika bra att ringa, så ordnar dom tid när dom tycker att det är dax ;)


    Tänkte ringa gyn oxå för att se om jag kan få boka ett tidigt vul, det man tidigare gått igenom sätter käppar i hjulen för den glädje man borde känna! 


    Någon som vet var man kan vända sig för privat gyn mottagning i gävle-huddik området?

  • gullan83
    Nickie skrev 2015-06-24 12:57:21 följande:

    När tänkte ni skriva in er hos Mvc? 

    Fundera på om man skulle vänta tills efter semestertiderna eller om man kanske ska göra det så snart som möjligt? Känns ju som att det är så tidigt än att vad som helst kan hända, fast det kan det ju samtidigt göra när som helst.

    Hur tänker ni?


    Ringde dagen innan midsommar och fick två tider av henne :) fick tid för inskrivning och glukos tesr
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)