• LängtanSåStor

    BF Februari/Mars 2016 :)

    Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

    Jag har BF 24 Februari!

  • Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Rocket
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-24 15:12:07 följande:
    Vilken vecka är du i nu? Fick också tid för inskrivning då..
    6+2 enligt senaste mens. Men jag tror själv att det snarare är 4+6. Första gången på 1,5 år jag inte testar med äl-tester men jag brukar känna av äl rätt tydligt så enligt vad jag misstänker är det typ 4+6.
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-24 15:16:13 följande:

    Ja, blir nog till att göra för mig med eftersom jag också är överviktig :(


    Ja har inget emot det tycker den är.god ;) drygt bara att behöva sitta och vänta
  • gullan83
    Mamma till två gullegrisar skrev 2015-06-24 15:15:24 följande:

    Var på hälsosamtal idag. Går in i v6 idag. Inskrivning 28/7 . Samt om jag vill göra kub så blir det mitten av augusti. Sen fick jag tid till ul och en tid till v23. Sist jag var gravid så gick man till bm både i v16 och v 20. Men nu är det förutom kub och ul 13 veckor ungefär mellan bm besöken .. skillnad sen innan..

    Bm sa iallafall att bf är 24 februari istället :)


    Ja det blir ju glesare ju fler barn man har vilket jag tycker är tråkigt
  • zespriem

    Hej!

    Pussade i förrgår och har bf ca 2 mars, mensen har varit lite konstig, så inte riktigt säker.

    Har två barn sen innan, 4 och 8 år. Detta blir första barnet med min nuvarande sambo :)

    Brösten spänner och jag har molvärk till och från, kanske lite extra trött annars bra :)

  • lillpalten

    Hej !

    Vi plussade förra veckan, vi väntar vårt första barn med bf 25 februari :)

    Vi är spända och hoppas allt ska gå bra hela vägen.

    Jag mår bra än så länge, lite tröttare än vanligt bara.

  • minneli

    Fler som har ont i huvudet?
    Jag är trött och mår lite illa och så hux flux kan jag bli jätteillamående i typ en timme.
    Högre temp än vanligt och svettas!
    Och brösten gör ont.

    Idag fick jag tid för ett tidigt ultraljud 23 juli. Tror det är precis då jag går in i vecka 9 eller slutet av vecka 8. Bokade tid för inskrivning den 10 aug.

  • Lisa 236
    Hej Vänner!

    Lite uppdatering från gårdagens Panik....
    Fick ett återbesök på tisdag fm så nu bara att vänta.

    HCG var 3680 v 5+0
    Uppklarning på drygt 4 med trolig hinnsäck hur tycker ni detta låter??

    Inget mera ont och ingen mera blödning sedan i går kväll. 
    Alla gravidsymtom kvar.
  • Tvärslut

    [quote=75459599][quote-nick]gullan83 skrev 2015-06-24 15:59:31 följande:[/quote-nick]Ja det blir ju glesare ju fler barn man har vilket jag tycker är tråkigt[/

    O konstigt... Alla graviditeter är olika. Jag tycker man behöver lika mycke tider. Har aldrig känt mig välkommen... 5:e barnet påväg o funderar på att inte gå alls... De har aldrig hjälpt mig med det jag vill ändå.

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)