• LängtanSåStor

    BF Februari/Mars 2016 :)

    Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

    Jag har BF 24 Februari!

  • Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Kakalfen
    mirakel16 skrev 2015-06-25 09:19:35 följande:

    Gjorde ivf och Jag plussade i måndags. Är i vecka 4 (3+1).

    Hoppas nu att allt går bra:) jag och min man har försökt i 6år.


    Grattis och lycka till!!
  • Delacore
    Fushia skrev 2015-06-26 01:54:58 följande:

    Hej alla :)

    Här kommer en till och hoppar in i tråden - plussade igår på bim och har bf den 3 mars enligt senaste mens första dag. Första barnet, jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Solig

    Hoppas att få följa er alla och dela glädjen hela vägen! 


    Åh vad roligt! och grattis =)

    Hur mår du då? bra än?
  • Tassen
    Fushia skrev 2015-06-26 01:54:58 följande:

    Hej alla :)

    Här kommer en till och hoppar in i tråden - plussade igår på bim och har bf den 3 mars enligt senaste mens första dag. Första barnet, jag är så lycklig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! 

    Hoppas att få följa er alla och dela glädjen hela vägen! 


    Välkommen och grattis!

    Du och jag har BF på samma dag
  • LMG

    Vaknade imorse och gick på toa, massa rosa flytningar på pappret.. Är så orolig just nu. Nån mer som har haft samma som det gått bra för? Går in i vecka 6 imorgon

  • danosani
    LMG skrev 2015-06-26 11:59:24 följande:

    Vaknade imorse och gick på toa, massa rosa flytningar på pappret.. Är så orolig just nu. Nån mer som har haft samma som det gått bra för? Går in i vecka 6 imorgon


    Förstår att du är orolig. Det behöver dock inte betyda att det är fara på färde. Kan inte kopiera in länk av någon anledning, men sök på "blödning under tidig graviditet" på vårdguiden t ex, där finns att läsa. Håller tummarna att allt är som det ska!
  • LMG
    danosani skrev 2015-06-26 12:12:10 följande:

    Förstår att du är orolig. Det behöver dock inte betyda att det är fara på färde. Kan inte kopiera in länk av någon anledning, men sök på "blödning under tidig graviditet" på vårdguiden t ex, där finns att läsa. Håller tummarna att allt är som det ska!


    Ringde 1177 och hon sa att det är vanligt med rosa flytningar under tidig graviditet, så länge jag inte börjar blöda eller får ont i magen trodde hon det var lugnt. Men samtidigt har man läst om så många där missfall startat med just rosa flytningar. Ska till barnmorskan den 7/7 tror du man kan be om att få göra ett vul då?
  • Life_as_supermom

    Hej allihopa!

    Jag hoppar gärna in här! :D plussade igår på bim-1 och är beräknad kring 3-4 mars <3

    Kommer bli 3e barnet för mig har en flicka född 07 och en pojke född 14 så ska bli jättespännande att se vad den här lilla bebisen blir :)

    Ska bli väldigt kul att kunna följas åt genom den här spännande resan!

  • jzz2306

    Jag hoppar också gärna in här, plussade äntligen idag efter 8 månaders försök :) Kan inte fatta att det finns en blandning av mina och min sambos gener i en klump celler inuti mig... Som ska bli en skrikande liten bebis?! Kan man liksom göra en människa, det är ju helt fantastiskt.

    Har bf 4 mars.

  • meldeah

    Här började arbetsdagen med blödning som jag upplever som stor.... Gjorde ett VUL på jobbet, hon såg något där - men visste inte riktigt vad. Så vi kom överens om att jag ringer till gynakuten under helgen om jag har ökad mängd blödning, annars pratar vi på måndag och hon remitterar mig till ultragyn som ligger i huset mittemot...

    Fyfan... Är så jävla orolig...

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)