• Gert

    Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

    Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

    Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • Gert
    Drottningen70 skrev 2015-07-05 17:41:48 följande:

    [quote=75495136][quote-nick]Gert skrev 2015-07-05 15:28:29 följande:[/quote-nick]Gör du samma sak när Socialdemokraterna blir det största partiet också?

    Du vet väl att SD är ett socialkonservativt parti som ligger i vänster-mitten på den politiska skalan.[/

    Givetvis skulle jag inte det eftersom socialdemokraterna inte är ett rasistiskt/faschistiskt parti, vilket sverigedemokraterna är. Om du tillhör de som inte förstår det eller de som försöker mörka drt kan bara du svara på, men med tanke på dina åsikter som du ger uttryck för på FL så tippar jag på det sistnämnda.

    Jag VET vad Sverigedemokraterna är för nåt under kostymen.


    Socialdemokraterna är mer ett nazistiskt parti. Det är bara kolla på deras historia; rasbiologi och tvångssteriliseringar som nazisterna höll på med. 
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-05 17:50:29 följande:

    Socialdemokraterna är mer ett nazistiskt parti. Det är bara kolla på deras historia; rasbiologi och tvångssteriliseringar som nazisterna höll på med. 


    Hahaha
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-07-05 17:53:01 följande:
    Hahaha
    Sen att många muslimer drar sig till Socialdemokraterna stödjer bara min teori. Du vet väl att Hitler samarbetade med islamiska ledare? De hade nämligen en gemensam fiende; judarna.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-05 17:57:11 följande:

    Sen att många muslimer drar sig till Socialdemokraterna stödjer bara min teori. Du vet väl att Hitler samarbetade med islamiska ledare? De hade nämligen en gemensam fiende; judarna.


    Fniss, går det inte bra idag Gert?
  • Gert

    Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Nerfherder
    Gert skrev 2015-07-05 18:52:22 följande:

    Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.


    Ojojojojoj.


    Säger du det, vad hääämskt..

  • 8411143
    Gert skrev 2015-07-05 18:52:22 följande:

    Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.


    +1
  • Drottningen70

    [quote=75495637][quote-nick]Gert skrev 2015-07-05 18:52:22 följande:[/quote-nick]Glöm inte heller att Stefan Löfven morfar var aktiv nazist. Det finns mycket nazism inom Socialdemokraternas historia.

    Så vad en socialdemokrat gjorde för 70 åt sedan är relevant, men det som en sverigedemokrat gjorde för 10 år sedan eller för ett halvår sedan är sånt vi ska lägga bakom sig för att "partiet har förändrats" som pissjimmy brukar säga...

Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?