• Gert

    Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

    Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

    Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • Inez
    Gert skrev 2015-07-29 19:29:00 följande:

    Man kan ju hoppas att SD får över 50% i nästa val. 6 av 10 håller ju med SD.


    Den dagen nazi SD regerar kommer USA bomba sönder Sverige!

    Som de bombade sönder nazityskland!

    Rädda Sverige rösta inte SD!
  • nihka
    Inez skrev 2015-07-29 19:36:17 följande:
    Den dagen nazi SD regerar kommer USA bomba sönder Sverige!

    Som de bombade sönder nazityskland!

    Rädda Sverige rösta inte SD!
    Gert kan sitta där och leka med siffror bäst han vill. SD har 12,86% och inte mer stöd än de som röstar på dem. Inget säger att de som skulle vilja minska på antalet flyktingar vi tar emot ens menar att vi ska ta in färre än mindre föra SDs politik med assimilering och minska med 90%+. Det kan lika gärna betyda att man skulle vilja att det inte behövdes någon flyktingmottagning för att det var slut på krig och konflikter i världen. Det är en lika rimlig tolkning som att alla älskar SD. Det är jobbigt för ett parti och dess anhängare att stå utanför och betrakta alla de andra aktiva aktörerna år efter år. För att fylla det gapande tomrummet sitter man och leker med siffror och fantiserar om en grandios framtid.

    Här kan du läsa om vad en avhoppad SDare har att säga om SD. Han nämner också nazism. Skrevs igår:

    http://jesperwhu.blogg.se/2015/july/darfor-lamnade-jag-sd.html
  • Gert

    Och så kommer klisterlappen som ett brev på posten.

    Nästa val då SD blir störst kommer jag fira med skumpa och cigarr!

    Det finns en liten klick SD-hatare i samhället som bestämmer att SD ska hållas utanför. Sist jag kollade var fem myror fler än fyra elefanter.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • FDFMGA
    Inez skrev 2015-07-29 19:36:17 följande:
    Den dagen nazi SD regerar kommer USA bomba sönder Sverige!

    Som de bombade sönder nazityskland!

    Rädda Sverige rösta inte SD!
    Försöker du föreställa en pk-motsats till den genomsnittliga sverigedemokraten?

    Betänk då att SD är speciellt, deras ekonomiska guru Tino Sanandaji anser t ex att sverigedemokrater är "IQ-befriat trash"

    Senaste figuren som skulle föreställa anti-SD var så virrig att hen glömde bort detta i var och varannan tråd.

    SD kommer aldrig att få någon makt i Sverige.

    USA kommer inte att bomba Sverige.

    SD är inte särskilt nazistiska i dag, de har svängt till att hata araber och svarta eftersom detta är mer opportunt än att hata judar.

    Självaste klanledare, Åkesson, har vid en tv-intervju förklarat att det i första hand är personer från muslimska länder som inte är välkomna till Sverige. Det är inte ett nazistiskt uttalande utan bara rasistiskt.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Gert
    FDFMGA skrev 2015-07-29 20:33:41 följande:
    SD kommer aldrig att få någon makt i Sverige.
    Hur kan du vara så säker på det?

    En del säger att SD redan har makt idag och det är inte sverigedemokrater som säger det.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

    Titta vad jag hittade! SD är det största partiet enligt en undersökning. 

    Vet dock ej om, hur, när och vilka som ligger bakom undersökningen men det ser onekligen bra ut. Skrattande


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • _smart_
    Inez skrev 2015-07-29 19:36:17 följande:
    Den dagen nazi SD regerar kommer USA bomba sönder Sverige!

    Som de bombade sönder nazityskland!

    Rädda Sverige rösta inte SD!
    Nu följer Sverige ungefär samma utveckling som Danmark och Norge har gjort, och mig veterligt frestade inte detta USA att "bomba sönder" något av de länderna. Vad får dig egentligen att tro att detta skulle blir verklighet för Sverige?
  • felix le chat
    Inez skrev 2015-07-29 19:36:17 följande:
    Den dagen nazi SD regerar kommer USA bomba sönder Sverige!

    Som de bombade sönder nazityskland!

    Rädda Sverige rösta inte SD!
    Men snälla !  Nån nivå måste vi väl ändå hålla ...

  • _smart_
    felix le chat skrev 2015-07-29 22:06:20 följande:
    Men snälla !  Nån nivå måste vi väl ändå hålla ...
    Det verkar inte vara något krav, så länge SD-hatet är starkt nog, så räcker det nog. Flört
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?