• moaz

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Anton Chigurh
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:30:06 följande:

    Men vad menar du!!!

    Det där skulle ju kunna vara vem som helst, det skulle till och med vara jag!!! och jag röstar på SD

    Det är såna som du och de som sprider bilderna som är orsaken till att folk inte tar SD allvarligt!

    Det du gör är ju allavarligt och väldigt obehagligt, varför sprider du information från en sån källa förresten??

    Om SD ska få trovärdighet måste vi få bort den lilla klick med fanatiker som håller på med sån här skit


    Mmm...."vem som helst, det skulle tom kunna vara jag"

    Visst, det kan vara Donald Trump som klätt ut sig också. Men det är då FAN så lika "dom" är.

    Förvisso har demonstranten keps och stora jävla solglasögon av en anledning. Och jag tror knappast att UV strålningen och EVENTUELLA förestående problem med den sk "gula fläcken" är anledningen !!!

    Såå....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Flash Gordon
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:30:06 följande:
    Förvånad
    Men vad menar du!!!
    Det där skulle ju kunna vara vem som helst, det skulle till och med vara jag!!! och jag röstar på SD

    Det är såna som du och de som sprider bilderna som är orsaken till att folk inte tar SD allvarligt!
    Det du gör är ju allavarligt och väldigt obehagligt, varför sprider du information från en sån källa förresten??

    Om SD ska få trovärdighet måste vi få bort den lilla klick med fanatiker som håller på med sån här skit Kräks
    Jag ställer en öppen fråga.

    Journalisten på SR kan inte vara vem som helst. Eller tror du att jag bara plockat in random bild? Jag utelämnar namnet på journalisten men det går att lista ut ändå då hon intervjuas om saken. Då kan du googla namnet så kommer bland annat denna bild från henes twitter upp.

    Den andra bilden kan inte heller vara vem som helst. Jag kan med bestämdhet säga att det inte är Cyndee Peters ialla fall.

    Men frågan är vem det är? Jag vet inte men det är jä*ligt likt journalisten ifråga som var på plats. Men det kan vara någon annan.

    Och detta faktum, att det finns sådana likheter, gör att detta kommer att leva på ett tag till.
  • nokorrekto
    Anton Chigurh skrev 2017-06-18 11:42:56 följande:
    Mmm...."vem som helst, det skulle tom kunna vara jag"

    Visst, det kan vara Donald Trump som klätt ut sig också. Men det är då FAN så lika "dom" är.
    Men spelar du dum? på den bilden med kvinnan som håller skylten ser man bara en lite bit av ansiktet av en mörkhårig kvinna med solglasögon, det kan ju vara vem som helst och ja det liknar till och med mig och jag var inte där och har definitivt inte viftat med en sådan skitskylt

    Hur du än vrider och vänder på det så ser man inte tillräckligt på bilden, det skulle kunna vara hon, men det skulle också kunna vara jag, och hur mågna andra som helst, en vanlig bildundersökning på google på vita kvinnor med brunt/mörkt hår av medellängd ger ju en miljonträffar

    Ska vi döma folk pga av vad vi tror och det skulle kunna vara, det är ju det rättshaverister sysslar med
    Det är sånt här SD vill få bukt med, vi som är vanliga människor alltså inte den lilla klick av er som bara blajar goja och ger oss dåligt rykte,

    (har alltid gillat dig Anton men du framstår nu som en tomte med ditt snack om uv strålningar om donald trump, du brukar vara mer logisk än så istället för at svamla som en tomte)
  • Flash Gordon
    zoolook1 skrev 2017-06-18 11:31:36 följande:
    Man "gör" inte en vinkel. Man vinklar saker.
    Så nu går du med på det sitter borgare i tv-sofforna? Det gjorde du inte nyss.
    Jag har aldrig sagt att det inte sitter "borgare i sofforna". Senast häromdagen gjorde Teodorescu ett bra framträdande i SVT i något program.

    Så varför försöker du sprida en sådan bild av min ståndpunkt? Kan jag inte få klargöra den själv utan att du tolkar den åt andra?
  • nokorrekto
    Flash Gordon skrev 2017-06-18 11:52:44 följande:
    Jag ställer en öppen fråga.

    Journalisten på SR kan inte vara vem som helst. Eller tror du att jag bara plockat in random bild? Jag utelämnar namnet på journalisten men det går att lista ut ändå då hon intervjuas om saken. Då kan du googla namnet så kommer bland annat denna bild från henes twitter upp.

    Den andra bilden kan inte heller vara vem som helst. Jag kan med bestämdhet säga att det inte är Cyndee Peters ialla fall.

    Men frågan är vem det är? Jag vet inte men det är jä*ligt likt journalisten ifråga som var på plats. Men det kan vara någon annan.

    Och detta faktum, att det finns sådana likheter, gör att detta kommer att leva på ett tag till.

    Nej det kommer leva vidare för att såna som du sprider det, det gör att vi vanliga människor som röstar på SD får mindre trovärdighet

    Bara en idiot sprider vidare rykten som man inte kan bevisa, det hadeju varit en sak om det kunnats bevisa att det faktiskt var hon då hade det haft slagkraft, nu framstår ni ju bara som galna konspirationsfanatiker hur gynnar det SD tror du? vanliga människor gör inte samma koppling som en diehard SD anhängare av modell NordFront, de flesta as oss är ju inte såna, NI FÖRSTÖR för SD fattar du inte det???


    Redan övertygade är ju de enda som applåderaroch dom rösterna har vi ju redan, man vanligt folk är inte dummai huvudet och gör vi så här faller det tillbaka på oss själva, fattar ni inte det?"!?!?
    jag blir så trött på er som håller på så här och tramsar

  • Flash Gordon
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:59:24 följande:

    Nej det kommer leva vidare för att såna som du sprider det, det gör att vi vanliga människor som röstar på SD får mindre trovärdighet

    Bara en idiot sprider vidare rykten som man inte kan bevisa, det hadeju varit en sak om det kunnats bevisa att det faktiskt var hon då hade det haft slagkraft, nu framstår ni ju bara som galna konspirationsfanatiker hur gynnar det SD tror du? vanliga människor gör inte samma koppling som en diehard SD anhängare av modell NordFront, de flesta as oss är ju inte såna, NI FÖRSTÖR för SD fattar du inte det???


    Redan övertygade är ju de enda som applåderaroch dom rösterna har vi ju redan, man vanligt folk är inte dummai huvudet och gör vi så här faller det tillbaka på oss själva, fattar ni inte det?"!?!?
    jag blir så trött på er som håller på så här och tramsar


    Jag tror på folks förmåga att resonera själva och att de kan göra det utifråna tt ha fått ta del av alla inblandade faktorer.

    Varför pratar du om "ni" med mig? Jag är inte SD:are. Jag har inga insatser i det rejset att försvara.

    Mitt problem är PS och dess opartiskhet.
  • FDFMGA
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:59:24 följande:

    Nej det kommer leva vidare för att såna som du sprider det, det gör att vi vanliga människor som röstar på SD får mindre trovärdighet

    Bara en idiot sprider vidare rykten som man inte kan bevisa, det hadeju varit en sak om det kunnats bevisa att det faktiskt var hon då hade det haft slagkraft, nu framstår ni ju bara som galna konspirationsfanatiker hur gynnar det SD tror du? vanliga människor gör inte samma koppling som en diehard SD anhängare av modell NordFront, de flesta as oss är ju inte såna, NI FÖRSTÖR för SD fattar du inte det???


    Redan övertygade är ju de enda som applåderaroch dom rösterna har vi ju redan, man vanligt folk är inte dummai huvudet och gör vi så här faller det tillbaka på oss själva, fattar ni inte det?"!?!?
    jag blir så trött på er som håller på så här och tramsar


    Internets sociala forum  har inneburit ett påtagligt uppsving för konspirationsteorier av modell byfåne.

    Har du inte funderat på varför en så pass stor del av konspirationsteoretikerna är SD-vurmare.

    Det skulle jag ha gjort om jag varit sverigedemokrat.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anton Chigurh
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:53:37 följande:
    Men spelar du dum? på den bilden med kvinnan som håller skylten ser man bara en lite bit av ansiktet av en mörkhårig kvinna med solglasögon, det kan ju vara vem som helst och ja det liknar till och med mig och jag var inte där och har definitivt inte viftat med en sådan skitskylt

    Hur du än vrider och vänder på det så ser man inte tillräckligt på bilden, det skulle kunna vara hon, men det skulle också kunna vara jag, och hur mågna andra som helst, en vanlig bildundersökning på google på vita kvinnor med brunt/mörkt hår av medellängd ger ju en miljonträffar

    Ska vi döma folk pga av vad vi tror och det skulle kunna vara, det är ju det rättshaverister sysslar med
    Det är sånt här SD vill få bukt med, vi som är vanliga människor alltså inte den lilla klick av er som bara blajar goja och ger oss dåligt rykte,

    (har alltid gillat dig Anton Hjärta

    men du framstår nu som en tomte med ditt snack om uv strålningar om donald trump, du brukar vara mer logisk än så istället för at svamla som en tomte)
    Det värmer nåt oerhört. Fast....jag har rätt. Att skriva vad fan jag tycker. Jag skriver inte ATT det är hon. Bara att det är FAN...SÅ...LIKT

    Big FUCKUNG difference

    Du måste inte hålla med mig. 

    Kram //Anton jumpmove
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • nattuw
    nokorrekto skrev 2017-06-18 11:59:24 följande:

    Bara en idiot sprider vidare rykten som man inte kan bevisa, det hadeju varit en sak om det kunnats bevisa att det faktiskt var hon då hade det haft slagkraft, nu framstår ni ju bara som galna konspirationsfanatiker hur gynnar det SD tror du?


    Vad får dig att tro att någon skulle vara intresserad av att gynna SD?
  • zoolook1
    nihka skrev 2017-06-18 10:39:07 följande:
    Jag noterar att din åsikt är att brist på samhällsstruktur är ett bra skydd mot diktatur och förtryck.

    Har man inga vägar så har ju kuppmakarna heller inga vägar att åka på. Och så vill de flesta leva i väntan på apokalypsen

    Nästa.
    Det vore ju roligare om du argumenterade i stället för att avfärda mig med en halmgubbe, ett flin och sedan säga "nästa". Såna som du gör verkligen internet till en tråkigare plats.
Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?