• moaz
    Äldre 28 Dec 18:13
    808551 visningar
    7824 svar
    -3 +9
    7824
    808551

    Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?

    Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
  • Abegay­le70
    Äldre 12 Jun 11:20

    En 18-årig flicka, Shuva Malka, knivhöggs idag och skadades allvarligt.


    Ni kommer inte att få vetskap om dådet av tre anledningar:
    1) Hon är israelisk judinna, boende i den israeliska staden Afula.
    2) Förövaren är muslimsk arab från Jenin, en stad i den av Sverige stödda palestinska myndigheten.
    3) Ni bor i Sverige och följer de svenska nyheterna.


     


    De svenska medierna kommer att förbli tysta om dådet av ovanstående 3 anledningar.


    Den svenska utrikesministern Margot Wallström, vars uppgifter handlar exklusivt om utrikesangelägenheter, kommer också att förbli tyst om dådet, av samma 3 anledningar.


    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 12 Jun 13:48
    Abegayle70 skrev 2018-06-12 11:20:47 följande:

    En 18-årig flicka, Shuva Malka, knivhöggs idag och skadades allvarligt.

    Ni kommer inte att få vetskap om dådet av tre anledningar:

    1) Hon är israelisk judinna, boende i den israeliska staden Afula.

    2) Förövaren är muslimsk arab från Jenin, en stad i den av Sverige stödda palestinska myndigheten.

    3) Ni bor i Sverige och följer de svenska nyheterna.


     

    De svenska medierna kommer att förbli tysta om dådet av ovanstående 3 anledningar.

    Den svenska utrikesministern Margot Wallström, vars uppgifter handlar exklusivt om utrikesangelägenheter, kommer också att förbli tyst om dådet, av samma 3 anledningar.
    Jag kan inte se att någon tidlning i Sverige eller norden har skrivit om detta ännu. Vad har detta med svensk public service att göra?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Abegay­le70
    Äldre 12 Jun 17:15
    KillBill skrev 2018-06-12 13:48:14 följande:

    Jag kan inte se att någon tidlning i Sverige eller norden har skrivit om detta ännu. Vad har detta med svensk public service att göra?


    Om roller a hade varit ombytta är jag ganska säker på att media rapporterat.
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 12 Jun 22:22
    +1
    Abegayle70 skrev 2018-06-12 17:15:01 följande:

    Om roller a hade varit ombytta är jag ganska säker på att media rapporterat.


    Jag är helt enig med dig, Abegayle. Hade förövaren varit en medborgare från Israel och offret en muslimsk, kvinnlig arab från Jenin, då jävlar hade fru Wallström gått i taket och fördömt dådet i djävulusiskt hårda ordalag.

    Och GARANTERAT att svensk media hade rapporterat på någet jävla vis.

    Svensk media funkar tyvärr så. Israel ÄR boven i deras ögon. Alltid. Oavsett vad Bill säger...
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Abegay­le70
    Äldre 12 Jun 22:40
    Anton Chigurh skrev 2018-06-12 22:22:46 följande:
    Jag är helt enig med dig, Abegayle. Hade förövaren varit en medborgare från Israel och offret en muslimsk, kvinnlig arab från Jenin, då jävlar hade fru Wallström gått i taket och fördömt dådet i djävulusiskt hårda ordalag.

    Och GARANTERAT att svensk media hade rapporterat på någet jävla vis.

    Svensk media funkar tyvärr så. Israel ÄR boven i deras ögon. Alltid. Oavsett vad Bill säger...
    Jo, det där har jag lärt mig. Som tur är så får Wallström leta nytt jobb i September. Kan säkert lisma till sig något toppjobb inom F-Nskapet och sitta och ljuga ihop resolutioner mot den enda demokratin i MÖ. 
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 12 Jun 22:42
    Abegayle70 skrev 2018-06-12 11:20:47 följande:

    En 18-årig flicka, Shuva Malka, knivhöggs idag och skadades allvarligt.

    Ni kommer inte att få vetskap om dådet av tre anledningar:

    1) Hon är israelisk judinna, boende i den israeliska staden Afula.

    2) Förövaren är muslimsk arab från Jenin, en stad i den av Sverige stödda palestinska myndigheten.

    3) Ni bor i Sverige och följer de svenska nyheterna.


     

    De svenska medierna kommer att förbli tysta om dådet av ovanstående 3 anledningar.

    Den svenska utrikesministern Margot Wallström, vars uppgifter handlar exklusivt om utrikesangelägenheter, kommer också att förbli tyst om dådet, av samma 3 anledningar.
    Inte ens alla våldsbrott som sker i Sverige rapporteras det om i svensk media, men du förväntar dig full rapport i svensk press om allt som sker i Israel.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Abegay­le70
    Äldre 12 Jun 22:53
    nihka skrev 2018-06-12 22:42:29 följande:
    Inte ens alla våldsbrott som sker i Sverige rapporteras det om i svensk media, men du förväntar dig full rapport i svensk press om allt som sker i Israel.
    Jag förväntar mig ingenting överhuvudtaget från svensk media längre. Den är så tragiskt förutsägbar. 
    Nej. Nazism är ingen åsikt, det är ett brott mot mänskligheten.
  • Äldre 12 Jun 23:25
    Anton Chigurh skrev 2018-06-12 22:22:46 följande:

    Jag är helt enig med dig, Abegayle. Hade förövaren varit en medborgare från Israel och offret en muslimsk, kvinnlig arab från Jenin, då jävlar hade fru Wallström gått i taket och fördömt dådet i djävulusiskt hårda ordalag.

    Och GARANTERAT att svensk media hade rapporterat på någet jävla vis.

    Svensk media funkar tyvärr så. Israel ÄR boven i deras ögon. Alltid. Oavsett vad Bill säger...


    Jag kan inte se attnågon nordisk/europeisk media har skrivit om fallet. Misstänker du att Margot Wallström styr all europeisk media?
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Äldre 13 Jun 10:11
    -1 +1
    KillBill skrev 2018-06-12 23:25:01 följande:

    Jag kan inte se attnågon nordisk/europeisk media har skrivit om fallet. Misstänker du att Margot Wallström styr all europeisk media?


    Herregud Bill..... Kan du verkligen inte bättre än så !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Äldre 13 Jun 13:49
    Anton Chigurh skrev 2018-06-12 22:22:46 följande:
    Jag är helt enig med dig, Abegayle. Hade förövaren varit en medborgare från Israel och offret en muslimsk, kvinnlig arab från Jenin, då jävlar hade fru Wallström gått i taket och fördömt dådet i djävulusiskt hårda ordalag.

    Och GARANTERAT att svensk media hade rapporterat på någet jävla vis.

    Svensk media funkar tyvärr så. Israel ÄR boven i deras ögon. Alltid. Oavsett vad Bill säger...
    Svensk vänster har alltid varit Pro Palestina
    Från Arafat/ PLO och framåt.
    Inte ens galningarna i Hamas kan få dom att backa.

    Men nu är det kris innom Hamas då pengarna börjar ta slut, miljonerna från Saudi och emiraten börjar sina då dom har roligare projekt på gång ( Jemen )

Svar på tråden Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?