• Anateresa

    barn -13, -15 och försöker få en trea. Nån fler?? :)

    Hej! Jag har en dotter född 2013 och en son född 2015 och nu försöker vi få en trea :) Vore kul med någon fler i samma sits som önskar barn tätt

  • Svar på tråden barn -13, -15 och försöker få en trea. Nån fler?? :)
  • Evig kärlek
    Lynxsa skrev 2016-04-27 21:20:44 följande:

    Här är det fortfarande väntan på att mensen ska komma igång efter förra förlossningen . Mådde illa igår morse och då börjar jag ju känna efter om det kanske finns några andra tecken. Lite spänd i livmodern men det kan lika gärna vara inbillning då jag önskar att jag var gravid. Lite sugen på att ta ett test..

    Håller tummarna Evig kärlek att det tar sig!


    Åh spännande. Om du får fler symptom tycker jag att du ska ta ett test, fast hade det varit jag hade jag nog tagit ett test ändå, bara för att vara på den säkra sidan :)
  • Födelsedagidag

    Hej! Vi har en pojke född -13 och en pojke född -15. Oskyddat sex i ägglossningstider och det kanske blir en trea. Jag är ÄL+6/7 och fick ett stick i livmodern idag när jag var ute och körde bil. Ni alla som väntar på BIM vet vad en tänker när en känner stick i livmodern.. Nå väl, jag fick nidblödningar med båda första barnen så går bara och väntar på det tecknet i trosan.. Vänta vänta vänta.. =)

  • Lynxsa

    Ja denna väntan är inte rolig. Hoppas på det bästa.

    Har köpt hem test men hyser ingen större förhoppning att jag är gravid. Tror jag tar ett i morgon. Återkommer

  • Evig kärlek
    Födelsedagidag skrev 2016-04-28 15:48:48 följande:

    Hej! Vi har en pojke född -13 och en pojke född -15. Oskyddat sex i ägglossningstider och det kanske blir en trea. Jag är ÄL+6/7 och fick ett stick i livmodern idag när jag var ute och körde bil. Ni alla som väntar på BIM vet vad en tänker när en känner stick i livmodern.. Nå väl, jag fick nidblödningar med båda första barnen så går bara och väntar på det tecknet i trosan.. Vänta vänta vänta.. =)


    Oj oj, spännande. Jag hoppas sticket betydde att ägget fäste. Om en vecka vet du :)
    Lynxsa skrev 2016-04-28 20:34:31 följande:

    Ja denna väntan är inte rolig. Hoppas på det bästa.

    Har köpt hem test men hyser ingen större förhoppning att jag är gravid. Tror jag tar ett i morgon. Återkommer


    Åh, lycka till imorgon. Så nyfiken :) :)
  • Födelsedagidag
    Evig kärlek skrev 2016-04-29 05:55:55 följande:

    Oj oj, spännande. Jag hoppas sticket betydde att ägget fäste. Om en vecka vet du :)Åh, lycka till imorgon. Så nyfiken :) :)


    I väntan på ett plus tror en att ett stick är ett embryo som fäster. I icke väntan på ett plus kan det vara det obefruktade ägget som studsar omkring hur som helst, då är en inte så brydd. Var nära på att leta vetenskapliga artiklar igår angående vidhäftning och huruvida det kan kännas eller ej (universitetsnörd som jag är). Det står på många väntabarnsidor men jag skulle vilja ha mer vetenskaplig fakta. Och just att man ändå inte vet, det kan vara något annat som sticker.

    Torr i snippan fortfarande och inga spår efter fästesblödning.

    Vi har det helt hysteriskt hemma med två små under 3 år, jag som studerar heltid och min kille som är föräldraledig. En trea på redan så små barn skulle inte bli en lätt match men min instinkt om fler barn är så väldigt stark. Killens instinkt är inte riktigt lika stark om man säger så.. ?
  • Lynxsa

    Inget plus och det hade jag väl inte räknat med heller. Men lite besviken blir jag ändå

  • Lynxsa

    Hej

    Hur går det för er?

    Här händer inte så mycket. Väntar fortfarande på att mensen ska komma igång

  • Erli

    Tyvärr gick det inte bra för min del.
    På vul i v 8+2 fanns ingen bebis, bara hinnsäck och nån grå skugga.
    Är nu inlagd och ska opereras för misstänkt druvbörd imorgon (9+0).
    Känslorna åker berg-och-dalbana nu och jag vill bara att allt ska vara över.

    Hoppas verkligen det går bättre för er andra <3

  • Lynxsa

    Usch Erli. Det var tråkigt att höra. Hoppas att operationen gick bra. Misstänkte du att det var något som var på tok?

  • Evig kärlek

    Nej Erli, vad tråkigt. Missfall är aldrig roligt. Många förväntningar och förhoppningar som går i stöpet. Hoppas kroppen läker snabbt och att du blir gravid snart igen.

    Här händer det inte mycket heller. Fick ju tillbaka mensen för 6 veckor sedan men nu är den puts väck igen och inget plus. Väldigt irriterande. Men vår 9-månaders fick svinkoppor och 4 tänder samtidigt för ett par veckor sedan så hon har velat amma väldigt mycket igen. Antagligen är det därför som mensen bara försvunnit. Irriterande är det i vilket fall. Har haft lite molvärk och stick i magen i nästan 4 veckor så jag trott att det var antingen ägglossning eller mens på gång, men nu vet jag inte alls längre. Önskar att systemet kunde vara regelbundet för vi har inte ork att ha sex var och varannan dag som förr ;)

Svar på tråden barn -13, -15 och försöker få en trea. Nån fler?? :)