• Anonym (Gillar strumpbyxa)

    Får kille ha strumpbyxor ?

    Jag gillar att gå i strumpbyxor hemma å min fru vet om det, vad tycker ni ?

  • Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?
  • Anonym (Johan)
    optimist63 skrev 2017-11-27 13:35:23 följande:
    Varför då??? Det syns ju inte om du har strumpbyxor på dej under! Praktiskt att ha på vintern. Min fru tycker bara det är praktiskt att jag har det.
    För många år sen kom min fru på mig att "leka" i sexiga kvinnounderkläder: Hon blev helt galen, det höll på att gå riktigt åt skogen med vårt förhållande. Efter det är jag väldigt försiktig med sånt... Glad

    Jag kör med riktig ull istället, det är mera "manligt".


  • optimist63
    Anonym (Johan) skrev 2017-11-27 13:52:38 följande:
    För många år sen kom min fru på mig att "leka" i sexiga kvinnounderkläder: Hon blev helt galen, det höll på att gå riktigt åt skogen med vårt förhållande. Efter det är jag väldigt försiktig med sånt... Glad

    Jag kör med riktig ull istället, det är mera "manligt".
    Ull? Kalasbyxor eller vad menar du?

    Det låter inte som du har en rolig fru om hon har så föråldrat synsätt....
  • Anonym (Strumpbyxan)

    Klart vi får! Jag är man och älskar mina strumpbyxor!

  • Anonym (Betty)

    Det är frufritt idag. Naturligtvis innebär detta bl a att det åkt på ett par i 20 denier. Som oftast med förstärkt byxdel utan att vara control top. Färgen blev Paola, från hösten 1973 och 1994. En kanelbrun nyans, eggande som bara den.

    Varför i hela friden håller jag på med det här tramseriet?

  • Anonym (Strumpbyxan)
    Anonym (Betty) skrev 2019-07-21 00:03:16 följande:

    Det är frufritt idag. Naturligtvis innebär detta bl a att det åkt på ett par i 20 denier. Som oftast med förstärkt byxdel utan att vara control top. Färgen blev Paola, från hösten 1973 och 1994. En kanelbrun nyans, eggande som bara den.

    Varför i hela friden håller jag på med det här tramseriet?


    Låter som en färg som gamla tanter har...
    Nja lite varmt för strumpbyxor nu va?
  • Tom Araya
    Anonym (Gillar strumpbyxa) skrev 2016-08-17 22:56:48 följande:

    Jag gillar att gå i strumpbyxor hemma å min fru vet om det, vad tycker ni ?


    Du gör väl som du vill, bär bh, trosor, kjol, klänning, what ever...
  • Anonym (Strumpbyxan)

    Jag handlade på Maxi häromdagen, såg att dom sålde ut en massa sexiga samt varma strumpbyxor och kalasbyxor för halva priset! Köpte ett gäng som jag nu "myser med".

  • Anonym (Jo)
    Tom Araya skrev 2019-07-21 01:08:41 följande:
    Du gör väl som du vill, bär bh, trosor, kjol, klänning, what ever...
    Verkligen
  • Anonym (Robin)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-10-10 11:36:59 följande:

    Jag använder sk kalasbyxor på vintern. Min fru tycker bara att det är praktiskt.


    Jag har hört många nämna "Kalasbyxor" under åren på familjeliv. Jag undrar vad exakt det är. Leggings, strumpbyxor i tyg, något annat? Jag vet inte. Så jag hade gärna fått svar med bilder av ren nyfikenhet.
  • Anonym (Strumpbyxan)
    Anonym (Robin) skrev 2019-07-26 12:03:24 följande:
    Jag har hört många nämna "Kalasbyxor" under åren på familjeliv. Jag undrar vad exakt det är. Leggings, strumpbyxor i tyg, något annat? Jag vet inte. Så jag hade gärna fått svar med bilder av ren nyfikenhet.
    Kalasbyxor är ett plagg som alla barn använde på 70-talet ända upp till 11-12år för killar, för tjejer längre.
    Det är tjockare strumpbyxor som är ribbstickade ofta i rätt glada färger. På 70 talet hade vi killar blåa, bruna kalasbyxor mest, tjejerna hade samma men även röda som nog var vanligast.
    Jag kan ta en bild på mej i några av mina kalasbyxor m du vill?
Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?