• Anonym (Gillar strumpbyxa)

    Får kille ha strumpbyxor ?

    Jag gillar att gå i strumpbyxor hemma å min fru vet om det, vad tycker ni ?

  • Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?
  • Ulrick
    Anonym (Strumpbyxan) skrev 2019-08-17 00:29:30 följande:
    Skulle inte tro det! Min mormor som gick bort för drygt 20år sedan hade 20 den, det har det flesta tanter jag ser med, 50 den är ju för vinterbruk. Det de handlar om är att du använder urtrista färger, dvs samma färger som tanter över 80 år.
    Håller helt med dig i ditt svar.
  • Ulrick
    Anonym (Betty) skrev 2019-08-16 12:13:48 följande:
    Gamla tanter har väl sällan nåt tunnare än typ 50 denier? Varken nu eller då. Allting över 20 denier är iskallt i min sfär. Likaså halv- och helglansigt.

    Opak är osmak! Usch och fy!

    Jag tycker likadant om naket och strumpor med höfthållare. Vulgärt och helt ointressant. Direkt avtändande.

    Gillar däremot en skymt av en förstärkt byxdel, en midjeresår eller en mörkare häl. Totalt sett är en påklädd kvinna inkl. skor mer intressant och lockande än en naken. Bifogar en bild på några gamla tanter från nutida Tjeckien. Såna här uppträdanden är vanliga i Centraleuropa. Ibland har babesen sheer- to- waist, men inte här.
  • Ulrick
    Anonym (Betty) skrev 2019-08-16 12:13:48 följande:
    Gamla tanter har väl sällan nåt tunnare än typ 50 denier? Varken nu eller då. Allting över 20 denier är iskallt i min sfär. Likaså halv- och helglansigt.

    Opak är osmak! Usch och fy!

    Jag tycker likadant om naket och strumpor med höfthållare. Vulgärt och helt ointressant. Direkt avtändande.

    Gillar däremot en skymt av en förstärkt byxdel, en midjeresår eller en mörkare häl. Totalt sett är en påklädd kvinna inkl. skor mer intressant och lockande än en naken. Bifogar en bild på några gamla tanter från nutida Tjeckien. Såna här uppträdanden är vanliga i Centraleuropa. Ibland har babesen sheer- to- waist, men inte här.
    Vad snackar du om? Det är väl knappast några "gamla tanter" på bilden.
  • Anonym (Strumpbyxan)
    Ulrick skrev 2019-08-19 10:41:00 följande:
    Vad snackar du om? Det är väl knappast några "gamla tanter" på bilden.
    Han syftar nog på att det inte bara är gamla tanter som använder samma strumpbyxor som han.
    I dag skal jag ta på mej ett par svarta tunna efter jobbet och mysa skönt!
  • Ulrick
    Anonym (Strumpbyxan) skrev 2019-08-23 10:54:24 följande:
    Han syftar nog på att det inte bara är gamla tanter som använder samma strumpbyxor som han.
    I dag skal jag ta på mej ett par svarta tunna efter jobbet och mysa skönt!
    Så var det kanske. Tack för din kommentar! Jag tänker ta på mig ett par svarta  thigts när jag i dag under f m skall ut och löpträna. Blir en snygg kontrast till vita träningsskor.
  • Anonym (Strumpbyxan)
    Ulrick skrev 2019-08-24 09:43:24 följande:
    Så var det kanske. Tack för din kommentar! Jag tänker ta på mig ett par svarta  thigts när jag i dag under f m skall ut och löpträna. Blir en snygg kontrast till vita träningsskor.
    Jag är mer blygsam och använder bara strumpbyxor hemma. Får du några kommentarer eller liknande när du är ute i dina?
  • Ulrick
    Anonym (Strumpbyxan) skrev 2019-08-24 23:16:17 följande:

    Jag är mer blygsam och använder bara strumpbyxor hemma. Får du några kommentarer eller liknande när du är ute i dina?


    Nej inte vad jag hört eller märkt. Men man vet ju aldrig.
  • Anonym (Strumpbyxan)
    Ulrick skrev 2019-08-25 00:10:37 följande:
    Nej inte vad jag hört eller märkt. Men man vet ju aldrig.
    Använder du tights med fötter eller utan?
  • Anonym (vikingar, hör oss ropa!)

    Eftersom att jag vill ha en man så hade jag inte varit okej med att min partner(man kan jag ju inte kalla det om det bär strumpbyxor) hade strumpbyxor.

  • Anonym (Strumpbyxan)
    Anonym (vikingar, hör oss ropa!) skrev 2019-08-26 10:57:00 följande:

    Eftersom att jag vill ha en man så hade jag inte varit okej med att min partner(man kan jag ju inte kalla det om det bär strumpbyxor) hade strumpbyxor.


    Personligen bär jag bara det under jeansen på vintern för att slippa frysa. Jag har det ofta tillsammans med en tröja då jag är ensam hemma. Adrig tillsammans med en tjej.
    Är det ok tycker du?
Svar på tråden Får kille ha strumpbyxor ?