• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • lilaemma
    annadenise skrev 2016-09-08 08:08:07 följande:

    Nu behöver jag lite stöd från er. Jag är,enligt sista mensen första dag,nu i v.6 (5+3). Enligt mina egna beräkningar gällande äl,så är jag i v.5 (4+5). Jag gjorde vul i måndags,läkaren såg ingenting,inte ens en hinna/säck eller prick. Jag förstår inte varför han gjorde vul så tidigt. Nu är jag orolig att något är fel,men om mina egna beräkningar stämmer,så är det väl för tidigt att se något? Jag ska göra nytt vul på måndag. Nu går jag runt och oroar mig att något är fel....


    Vad var anledningen till att du fick vul då?
  • KatarinaMaja

    Nu har jag bokat in en första tid hos bm. Ska till samma bm som jag gick till när jag väntade sonen. Jag kommer gå dit 11 oktober dvs. i vecka 10+0. Idag är jag i vecka 5+3.

  • FruHolmli
    KatarinaMaja skrev 2016-09-09 07:24:51 följande:

    Nu har jag bokat in en första tid hos bm. Ska till samma bm som jag gick till när jag väntade sonen. Jag kommer gå dit 11 oktober dvs. i vecka 10+0. Idag är jag i vecka 5+3.


    Jag fick med samma bm som när jag väntade sista barnet! För 12 år sedan :) :)
  • Anotherone
    FruHolmli skrev 2016-09-09 10:38:52 följande:
    Jag fick med samma bm som när jag väntade sista barnet! För 12 år sedan :) :)
    Vad mysigt! Det hade jag också gärna gjort men vår hade slutat och gått i pension
  • MammaBecka

    Vi ska på första träffen med bm den 13 oktober, då kommer jag vara i vecka 10. 4 november är det dags för ul, längtar! :)

  • KatarinaMaja
    MammaBecka skrev 2016-09-09 11:14:51 följande:

    Vi ska på första träffen med bm den 13 oktober, då kommer jag vara i vecka 10. 4 november är det dags för ul, längtar! :)


    Spännande!
  • KatarinaMaja
    FruHolmli skrev 2016-09-09 10:38:52 följande:

    Jag fick med samma bm som när jag väntade sista barnet! För 12 år sedan :) :)


    Kul!
  • Johannafalt

    Har känt många typiska gravid symptom under flera veckor & har inte fått min mens än som skulle kommit för ca 1 v sen har tagit 2 tester hittills men båda har visat negativt

    Men hoppas fortfarande på + OM jag är gravid så är de beräknat till kring den 20-23 maj är dock ganska ung & har inga barn sen tidigare men vill detta sååå gärna :))

  • MammaBecka
    Johannafalt skrev 2016-09-09 15:49:26 följande:

    Har känt många typiska gravid symptom under flera veckor & har inte fått min mens än som skulle kommit för ca 1 v sen har tagit 2 tester hittills men båda har visat negativt

    Men hoppas fortfarande på + OM jag är gravid så är de beräknat till kring den 20-23 maj är dock ganska ung & har inga barn sen tidigare men vill detta sååå gärna :))


    Det är kanske för tidigt att testa än? Håller tummarna.
  • happylife

    Hej! Vågar mig in lite försiktigt...plussat idag på äl+11 med ett lloyds testa tidigt. Har bagage med mf och sent avbrytande så är väl typ livrädd för att det ska gå fel igen. Men det är bara att tuta och köra! Blir mitt första barn och min mans tredje.
    Hoppas testen ökar nu och att jag får "gravid" på det digitala på BIM dagen på måndag!

Svar på tråden BF maj 2017