• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • sinnemark
    happylife skrev 2016-09-11 08:39:55 följande:
    Grattis! Snacka om efterlängtat
    Tack. Ja verkligen.  eftersom jag fick reda p deta så oerhört tidigt så hoppas jag att detta håller och att vi får gosa maj bebis.
  • Ememem
    Mirjam91 skrev 2016-09-11 08:31:12 följande:

    Så här ser mitt plus ut idag på BIM -3 :) Plussade i förrgår. BF blir 23 maj på min födelsedag. Haha!

    Hur var det med Facebook-grupp? Tkr det är enklare att skriva där :)


    PMa mig om fb gruppen.
  • Ememem
    happylife skrev 2016-09-10 06:45:22 följande:

    Hur funkar det på fb, är det en "Wall" man skriver på eller är de forum som här? Är de bättre? Känns lite dubbelt att ha båda, eller?


    Det är en hemlig grupp så ingen utomstående ser att man är med. Det blir ju som en vägg där man skriver inlägg. Jag tycker det är lättare att följa varandra och att svara på inlägg.
  • Mirjam91
    sinnemark skrev 2016-09-11 08:38:06 följande:

    ÅÅh vi är beräknade på samma dag. haha. Födelsedagsbebis va mysigt.

     


    Vad kul att vi är beräknade samma dag :) Tror dock jag kommer gå över 15dgr som sist, haha! Inga höga förhoppningar om BF här inte!

    Grattis till plusset! Måste kännas sjukt bra och overkligt efter 5 års kämpande!
    happylife skrev 2016-09-11 08:39:11 följande:

    Grattis!!


    Tack! Grattis till dig med :)
  • EvelinaS0403
    MammaBecka skrev 2016-09-11 08:03:21 följande:
    Nu börjar vi så sakteliga ta in det men det är svårt :) svårt också iom att jag inte har så många symtom förutom tröttheten. Hade jag haft mer symtom så hade det nog varit lättare. Vi blev lite chockade också, tog sig på andra månaden, jag hann bara ha en mens efter avslut med p-pillren, vi trodde det skulle ta lite längre tid. Vi är väldigt glada :)

    Jaså? Härligt det gick så fort också, ändå :D


    JA, har du illamående osv?


    De enda jag kände var på promenaden idag, men tror inte de beror på de, men det luktade sååååå jävla illa men jag var visserligen nog inte långt ifrån att spy. jag brukar inte vara SÅ känslig för lukt, så där kanske var det något.


    Men annars har jag inte känt något mer än SJUKT ömmande bröst


    För känner inte direkt illamående, lite mer hungrig än innan kanske?


    Trött är jag pga nu får jag ju inte sova, pga mina sömntabletter är ju uteslutna och sömnproblem har jag haft länge. Men inatt fick jag faktiskt sova. igår sov jag bara  1 timme.

  • Bustrollen
    Ememem skrev 2016-09-11 08:47:48 följande:

    Det är en hemlig grupp så ingen utomstående ser att man är med. Det blir ju som en vägg där man skriver inlägg. Jag tycker det är lättare att följa varandra och att svara på inlägg.


    Sök upp mig så lägger jag till er

    Elin Andersson, laxå kommun. Är en bild på mig i solbrillor.
  • Jeahla
    MammaBecka skrev 2016-09-11 08:06:20 följande:

    Jag väntar också en sladdis :) mina barn är 8 och 11 år :)


    Vad kul med fler i samma sits. Det känns både jätte jätte kul med en liten igen och lite läskigt. Hur känner du? Så din stora är också 05?
  • Blomsterfröna

    Jag vet inte hur jag ska tänka. jag plussade svagt igår och neg idag men jag hade kissat innan jag köote testet idag på morgonen, så kissade efter en timme igen så kan väl bero på de. Jag har inga speciella symtom, mår lite små illa emellanåt, men annars inget. så får se om jag djojjnar er=) 

  • PuLoha

    Grattis alla som har plussat! 

    Jag plussade i tisdags men tog ett digitalt igår som visade vecka 2-3. 
    Vet inte riktigt vilken dag jag hade äl men tror jag kommer ha bf runt den 20 maj! Jag är 30 och det är första barnet, känns så himla spännande och roligt men lite svårt att ta in att man verkligen är gravid Skrattande

  • FruHolmli
    MammaBecka skrev 2016-09-11 08:06:20 följande:
    Jag väntar också en sladdis :) mina barn är 8 och 11 år :)
    Jag väntar med sladdis deluxe dessutom! :)
    Mina barn är 18, 14 och 12!! <3
Svar på tråden BF maj 2017