• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • hope88
    Teresiat skrev 2016-10-29 18:11:44 följande:

    Vad får ni betala för nip? I min kommun skulle det kosta 7000 om jag inte minns fel.


    7000 kr här med
  • hope88

    Kom på att jag inte presenterat mig än :)

    Först och främst grattis till alla som plusat :)

    Jag är 28 år och gift med min A som är 29 år. Vi bor o Sthlm. Vi har haft väldigt svårt att bli gravida på egen hand så vi var tvungna att ta hjälp av IVF.

    Har nu plusat på försök 2 och är gravid i vecka 10+3. Går in i vecka 12 på onsdag <3 Är rädd för MF men tar dagarna en i taget.

    Vi har BF 23 maj 2017 och är så lyckliga, men försiktigt lyckliga, inför denna graviditet!

    Här är en bild på bebis från idag! Så söt!

  • Stina91

    Hejsan,

    Hoppar in i tråden för oss som har bf i maj =) Så spännande! Det är vårat första barn och jag är så nervös för allt. Vi har sett den lilla bönan redan tre gånger (är "bara" i vecka 13+3). Allt har sett bra ut alla gånger. Nu längtar jag till RUL 8 december så vi förhoppningsvis får se att allt är bra och vad som gömmer sig där inne. Är det någon som känner sig manad att gissa vad det är för kön på denna lilla krabat?

    Hoppas ni alla mår bra =)

  • jooo

    Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe

  • bak14
    jooo skrev 2016-10-30 06:54:50 följande:

    Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe


    Har gjort två vul och bebisen rörde på sig båda gångerna, andra gången var den helt vild ???? På förra graviditeten när vi gjorde kub var vår son helt still, jag fick skratta för att han skulle vakna och röra på sig.
  • hope88
    Stina91 skrev 2016-10-29 20:39:11 följande:

    Hejsan,

    Hoppar in i tråden för oss som har bf i maj =) Så spännande! Det är vårat första barn och jag är så nervös för allt. Vi har sett den lilla bönan redan tre gånger (är "bara" i vecka 13+3). Allt har sett bra ut alla gånger. Nu längtar jag till RUL 8 december så vi förhoppningsvis får se att allt är bra och vad som gömmer sig där inne. Är det någon som känner sig manad att gissa vad det är för kön på denna lilla krabat?

    Hoppas ni alla mår bra =)


    Välkommen :) Vårt första också och nervös här med. Har längre till rul än dig men hoppas också att allt ska se bra ut.

    Har fått foglossning men annars är det bra :)
  • hope88
    jooo skrev 2016-10-30 06:54:50 följande:

    Rörde era bebbar på sig? Min har varit helt still på tidigare vul..lite nervös för kub att den ska va still igen hehe


    Jo då sist låg den och vinka och gjorde små volter. En vilding kanske :) Tror din kommer röra sig mer på kub :) i vilken vecka gjorde du vul?
  • Stina91
    hope88 skrev 2016-10-30 09:09:01 följande:

    Välkommen :) Vårt första också och nervös här med. Har längre till rul än dig men hoppas också att allt ska se bra ut.

    Har fått foglossning men annars är det bra :)


    Okej. När är det dags för RUL? :) Okej. Jag har verkigen haft en nra graviditet hittills. Inga som helst konstigheter. Det enda är att jag fått molvärk igen, kom nu i veckan 13. Man blir ju så nervös ;)