BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
De ska naturligtvis stå ul +kubb
Hej allihopa!
Ännu en nykomling i tråden... :) Har två barn sedan tidigare så detta blir en välkommen trea!
Om ni har en fb-grupp så är jag gärna med. Är lite småallergisk mot all denna reklam som har blivit på den här sidan men vill väldigt gärna språkas vidare med andra i samma sits - jag har ingen alls omkring mig som är gravid faktiskt!
:)
Hej!
Får man vara med här kanske? :)
Jag väntar mitt fjärde barn med BF 1 maj.
Jag har sedan tidigare en dotter född 2002, en son född 2005 samt en dotter född 2008.
Så detta blir en liten sladdis - högst oplanerat men väldig välkommet <3
Hej!
Får jag oxå vara med här?
Jag har 3 barn sedan tidigare - två tjejer på 12 & 10 samt en liten kille (ivf) med ny partner som är 1,5 år nu.
Är nu gravid igen efter ett antal ivf försök och är beräknad till den 3:e maj
Hej!
Jag har 3 barn sedan tidigare - två tjejer på 12 & 10 samt en liten kille (ivf) med ny partner som är 1,5 år nu.
Hej!
Välkommen! Vi har också gjort ivf på sonen o nu på denna graviditeten med. Vilken klink gick ni på?
Välkommen och stort grattis :) Vi har också gjort ivf (första graviditeten) har bf 23 maj <3
Tack Och grattis till er med förstås!
Vi har gått på RMC i Linköping både med sonen och vid denna graviditet. Var har ni gått?
Tack :) Vad kul att det lyckats så bra :) Vi hat gjort på RMC Huddinge i Sthlm. Det tog sig på andra försöket och går in i v12 imorgon. Men är ändå orolig för mf. Hoppas det ska gå bra.