• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • FruHolmli
    JoJoNo skrev 2016-11-01 08:02:43 följande:
    Alltså jag måste vara väldigt seg i huvudet just nu men hur messar jag dig?
    Skickar ett meddelande/inboxa/pm:a/messa.
    Många Ord för samma sak ;) skicka ett privat meddelande här på familjeliv.
    Men ditt namn så lägger jag till dig snabbt som vän först, eller FB tilldelade mailen, finns i info om dig på FB
  • Hypomamma

Hej allihopa! 
    Ännu en nykomling i tråden... :) Har två barn sedan tidigare så detta blir en välkommen trea! 

Om ni har en fb-grupp så är jag gärna med. Är lite småallergisk mot all denna reklam som har blivit på den här sidan men vill väldigt gärna språkas vidare med andra i samma sits - jag har ingen alls omkring mig som är gravid faktiskt! 

:)

Daggert83 skrev 2016-10-31 13:24:14 följande:

Hej!
    Får man vara med här kanske? :)

Jag väntar mitt fjärde barn med BF 1 maj.
    Jag har sedan tidigare en dotter född 2002, en son född 2005 samt en dotter född 2008.
    Så detta blir en liten sladdis - högst oplanerat men väldig välkommet <3

Men oj! Vad skoj att läsa om någon mer med äldre barn! Har en 03a och en 05a sedan tidigare :) 
    Vad säger dina stora barn om att bli storasyskon? Här har det hittills bara varit positiva miner vilket jag är tacksam men förvånad över *haha* 
  • JoJoNo
    FruHolmli skrev 2016-11-01 12:40:43 följande:
    Skickar ett meddelande/inboxa/pm:a/messa.
    Många Ord för samma sak ;) skicka ett privat meddelande här på familjeliv.
    Men ditt namn så lägger jag till dig snabbt som vän först, eller FB tilldelade mailen, finns i info om dig på FB
    Tack har skickat ett meddelande till dig via datorn nu, fick inte det att fundera via appen var därför jag var fundersam :)
  • ms Smith

Hej!

Får jag oxå vara med här?

Jag har 3 barn sedan tidigare - två tjejer på 12 & 10 samt en liten kille (ivf) med ny partner som är 1,5 år nu.

Är nu gravid igen efter ett antal ivf försök och är beräknad till den 3:e maj

• JoJoNo
    ms Smith skrev 2016-11-01 16:29:03 följande:

Hej!

Jag har 3 barn sedan tidigare - två tjejer på 12 & 10 samt en liten kille (ivf) med ny partner som är 1,5 år nu.

Välkommen! Vi har också gjort ivf på sonen o nu på denna graviditeten med. Vilken klink gick ni på?
  • hope88
    ms Smith skrev 2016-11-01 16:29:03 följande:

Hej!

Välkommen och stort grattis :) Vi har också gjort ivf (första graviditeten) har bf 23 maj <3
  • ms Smith
    JoJoNo skrev 2016-11-01 16:30:14 följande:

Välkommen! Vi har också gjort ivf på sonen o nu på denna graviditeten med. Vilken klink gick ni på?

hope88 skrev 2016-11-01 17:18:09 följande:

Välkommen och stort grattis :) Vi har också gjort ivf (första graviditeten) har bf 23 maj <3

Tack Och grattis till er med förstås!

Vi har gått på RMC i Linköping både med sonen och vid denna graviditet. Var har ni gått?
  • hope88
    ms Smith skrev 2016-11-01 19:35:13 följande:

Tack Och grattis till er med förstås!

Vi har gått på RMC i Linköping både med sonen och vid denna graviditet. Var har ni gått?

Tack :) Vad kul att det lyckats så bra :) Vi hat gjort på RMC Huddinge i Sthlm. Det tog sig på andra försöket och går in i v12 imorgon. Men är ändå orolig för mf. Hoppas det ska gå bra.
  • ms Smith
    hope88 skrev 2016-11-01 19:45:08 följande:

Tack :) Vad kul att det lyckats så bra :) Vi hat gjort på RMC Huddinge i Sthlm. Det tog sig på andra försöket och går in i v12 imorgon. Men är ändå orolig för mf. Hoppas det ska gå bra.

Ja det är helt otroligt vad de kan göra!

För oss tog det sig på andra försöket med sonen & det var ett frysförsök. Den här gången fick vi 2 missfall innan det fungerade på det 3:e försöket, även det frys.

Jag är oxå orolig för mf. Har sett den lilla varelsen med bultande hjärta 2 ggr men jag är fortfarande inte övertygad att den finns därinne - knäppt va.

Längtar tills man kan känna rörelser!