• Humlan88

    Trump som president :( vad händer nu?

    Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

  • Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?
  • FDFMGA
    nihka skrev 2017-03-25 00:52:36 följande:
    Stoppad av sina egna.
    Haha.

    Stollen lyckades inte ens ena sitt eget parti.

    Vad var det Palme sa "Politik är att vilja".

    Trumps variant blir väl i stället att inte förmå och att heller inte förstå.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • KillBill
    FDFMGA skrev 2017-03-25 09:22:00 följande:
    Haha.

    Stollen lyckades inte ens ena sitt eget parti.

    Vad var det Palme sa "Politik är att vilja".

    Trumps variant blir väl i stället att inte förmå och att heller inte förstå.
    HaHa
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • klyban
    nihka skrev 2017-03-24 17:37:36 följande:
    Du har inbillat dig fullt med saker och det blir lite långrandigt att ha en konversation med en person som utgår från sina egna tankar om vad andra säger snarare än vad andra sagt. Om du anser att det är personligt att uttrycka det får du önska dig en ordlista i julklapp. Likaså om du reagerar mot att få höra att du formulerar dig så det inte går att begripa vad det står.

    De presenterade mätningarna här visar båda samma sak till Trumps nackdel.

    Om du hade haft den allra minsta koll, vilket du inte har med den meningen.
    Så hade du vetat att dessa siffror är klart bättre än Obamas av någon konstig jävla anledning.
    Medans mer eller mindre samtliga andra siffror var är Obama bättre på.
    Kan inte hitta logiken i detta alls.

    Mycket roande om Trumps failure inatt.

    Förstår du börjar bli kär i mig, men bara bisarra diskussioner om du hela tiden ska prata om mig som .
    Varför inte skicka ett pm så kan du spy galla över mig hur mycket du vill, så slipper dom andra se dina OT-utsvävningar.

  • nihka
    klyban skrev 2017-03-25 10:11:02 följande:

    Om du hade haft den allra minsta koll, vilket du inte har med den meningen.
    Så hade du vetat att dessa siffror är klart bättre än Obamas av någon konstig jävla anledning.
    Medans mer eller mindre samtliga andra siffror var är Obama bättre på.
    Kan inte hitta logiken i detta alls.

    Mycket roande om Trumps failure inatt.

    Förstår du börjar bli kär i mig, men bara bisarra diskussioner om du hela tiden ska prata om mig som .
    Varför inte skicka ett pm så kan du spy galla över mig hur mycket du vill, så slipper dom andra se dina OT-utsvävningar.


    Jag har inte uttalat mig om Obama.

    Siffrorna visar en nedgång för förtroendet för Trump och hans politik.

    Ja, som sagt, inbilla dig är du bra på. Tidigare var dina inlägg fyllda av faktafel och obegripliga formuleringar. Ingen skillnad där, men nu har de börjat bli creepy också.
  • klyban
    FDFMGA skrev 2017-03-25 09:22:00 följande:
    Haha.

    Stollen lyckades inte ens ena sitt eget parti.

    Vad var det Palme sa "Politik är att vilja".

    Trumps variant blir väl i stället att inte förmå och att heller inte förstå.

    Han försökte tom hota dom Skrattande


     


    Sen fungerar inte det alls på samma sätt i USA och partipolitiken.
    Och varför är väl för att dom representerar sin delstat också, och det kan ibland vara rätt tydligt att landet och staten inte alls har samma idéer.
    Och då röstar dom ned förslag som är dåliga för dom själva.


    Jag sa från början att Obamacare måste fixas omgående, annars kommer väljarna komma ihåg detta om 4år.
    Och det är en välkända strategi och ta en massa obekväma beslut för befolkningen, direkt vid tillträdandet.
    Så att när det är dax för val senare, så har ilskan lagt sig och risken för bli återvald är större.


    Men nu ser det inte bra ut för han på nån nivå, trevligt.

  • klyban
    nihka skrev 2017-03-25 10:19:20 följande:
    Jag har inte uttalat mig om Obama.

    Siffrorna visar en nedgång för förtroendet för Trump och hans politik.

    Ja, som sagt, inbilla dig är du bra på. Tidigare var dina inlägg fyllda av faktafel och obegripliga formuleringar. Ingen skillnad där, men nu har de börjat bli creepy också.

    Inte jag heller, men visar att den siffran är jätte konstig när man börja höja huvudet lite.
    Andra är ju kassa som faan, men inte denna i förhållningsvis till Obama.


    Finns inga faktafel, analyser kan först bli fel när det är en realitet vad som faktiskt hände.


     


    Har du inget pm?
    Eller varför fortsätter du diskutera mig person?

  • nihka
    FDFMGA skrev 2017-03-25 09:22:00 följande:
    Haha.

    Stollen lyckades inte ens ena sitt eget parti.
     Han skulle ju ena USA men lyckas inte ens ena sitt eget parti.

    Det måste svida något så oerhört. 
  • nihka
    klyban skrev 2017-03-25 10:22:35 följande:

    Inte jag heller, men visar att den siffran är jätte konstig när man börja höja huvudet lite.
    Andra är ju kassa som faan, men inte denna i förhållningsvis till Obama.


    Finns inga faktafel, analyser kan först bli fel när det är en realitet vad som faktiskt hände.


     


    Har du inget pm?
    Eller varför fortsätter du diskutera mig person?


    Siffrorna visar en nedgång för förtroendet för Trump och hans politik. Inget konstigt alls.

    Ja, som sagt, inbilla dig är du bra på. Tidigare var dina inlägg fyllda av faktafel och obegripliga formuleringar. Ingen skillnad där, men nu har de börjat bli riktigt creepy också.
Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?