• Humlan88

    Trump som president :( vad händer nu?

    Verkar ju tyvärr som Att Trump blir president. Hur kommer detta påverka världen och Sverige?

  • Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?
  • klyban
    nihka skrev 2017-03-25 10:51:14 följande:
     Han skulle ju ena USA men lyckas inte ens ena sitt eget parti.

    Det måste svida något så oerhört. 

    Ena för Trump är att R har makten och gör sina R saker.
    Sen att andra halvan som ogillar han i allt, skiter han helt i.
    Svårt och tänka mig att inte R kommer till slut tröttna på honom och göra sig av med honom.
    Det är inte vackert och hota sina egna, som sen är de som ska rösta för/emot.


     


    Funderar om inte hans beteende är nån demens.
    En av hans bästa kompisar Rudy Giuliani, försökte han få in i administrationen.
    Men där är det tveklöst att han har demens av nått slag, och blev således inte antagen.
    Hoppas det svider som en habanero i ögat för han(har testat och gör extremt ont).

  • klyban
    nihka skrev 2017-03-25 10:54:29 följande:
    Siffrorna visar en nedgång för förtroendet för Trump och hans politik. Inget konstigt alls.

    Ja, som sagt, inbilla dig är du bra på. Tidigare var dina inlägg fyllda av faktafel och obegripliga formuleringar. Ingen skillnad där, men nu har de börjat bli riktigt creepy också.

    Fakta är att nästan samtliga för Obama inte ens når upp till Trumps.
    Och du som älskar fakta, så får du detta nu Solig

    Av 425st mätpunkter sedan 19:e Jan 2009, så når Obama upp till 40% eller mer endast 6ggr, Obamas botten rekord var 13%.
    Dock de flesta andra siffror Obama hade, var/är högre än Trumps.
    Samtliga Trumps är 40% eller över, det är fakta.


    Aldrig diskuterat att inte hans siffror går ned, det ser ju alla att dom gör.
    Dock så är det rätt tydligt att du inte har en susning om dessa olika siffror.
    Och frågan är varför dessa siffror är såpass mycket bättre för Trump än sin föregångare Obama, när de andra är så mycket lägre.

    Sen har jag lärt mig att de som säger det är faktafel och aldrig påvisar dessa, de fantiserar alltid.

  • nihka
    klyban skrev 2017-03-25 11:14:10 följande:

    Ena för Trump är att R har makten och gör sina R saker.
    Sen att andra halvan som ogillar han i allt, skiter han helt i.
    Svårt och tänka mig att inte R kommer till slut tröttna på honom och göra sig av med honom.
    Det är inte vackert och hota sina egna, som sen är de som ska rösta för/emot.


     


    Funderar om inte hans beteende är nån demens.
    En av hans bästa kompisar Rudy Giuliani, försökte han få in i administrationen.
    Men där är det tveklöst att han har demens av nått slag, och blev således inte antagen.
    Hoppas det svider som en habanero i ögat för han(har testat och gör extremt ont).


    Skulle tro att Trump i likhet med de flesta presidenter vill vara en folkets president.
  • KillBill
    klyban skrev 2017-03-25 11:41:53 följande:

    Fakta är att nästan samtliga för Obama inte ens når upp till Trumps.
    Och du som älskar fakta, så får du detta nu Solig

    Av 425st mätpunkter sedan 19:e Jan 2009, så når Obama upp till 40% eller mer endast 6ggr, Obamas botten rekord var 13%.
    Dock de flesta andra siffror Obama hade, var/är högre än Trumps.
    Samtliga Trumps är 40% eller över, det är fakta.


    Aldrig diskuterat att inte hans siffror går ned, det ser ju alla att dom gör.
    Dock så är det rätt tydligt att du inte har en susning om dessa olika siffror.
    Och frågan är varför dessa siffror är såpass mycket bättre för Trump än sin föregångare Obama, när de andra är så mycket lägre.

    Sen har jag lärt mig att de som säger det är faktafel och aldrig påvisar dessa, de fantiserar alltid.


    Enligt CNN / ORC undersökning så finns det ingen tidigare president som har fått så lågt betyg för hanteringen av presidentämbetet. Det är t.o.m. fler som ogillar än som gillar presidentens arbete vilket är unikt i början av ett presidentskap.


    edition.cnn.com/2017/02/03/politics/donald-trump-approval-rating/ 


     


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • klyban
    nihka skrev 2017-03-25 12:05:01 följande:
    Skulle tro att Trump i likhet med de flesta presidenter vill vara en folkets president.

    Han kanske har den önskan, men hans handlingar säger annat.
    Det är ju bara se hur hans önskan att ta bort Obamacare, den hade inte folket gillat alls.
    Jag undrar ens om intelligensreserven fattar vad det innebär att ta bort/ändra Obamacare, då de röstar på någon som kommer ta deras sjukvårdsförsäkringar ifrån dom eller ordentlig försämring.

    Man borde starta en pool om när hans "partikamrater" sparkar ut han.
    För fortsätter han hota sina egna och offentligt, så kommer de tröttna till slut på Trump.

  • nihka
    klyban skrev 2017-03-25 11:41:53 följande:

    Fakta är att nästan samtliga för Obama inte ens når upp till Trumps.
    Och du som älskar fakta, så får du detta nu Solig

    Av 425st mätpunkter sedan 19:e Jan 2009, så når Obama upp till 40% eller mer endast 6ggr, Obamas botten rekord var 13%.
    Dock de flesta andra siffror Obama hade, var/är högre än Trumps.
    Samtliga Trumps är 40% eller över, det är fakta.


    Aldrig diskuterat att inte hans siffror går ned, det ser ju alla att dom gör.
    Dock så är det rätt tydligt att du inte har en susning om dessa olika siffror.
    Och frågan är varför dessa siffror är såpass mycket bättre för Trump än sin föregångare Obama, när de andra är så mycket lägre.

    Sen har jag lärt mig att de som säger det är faktafel och aldrig påvisar dessa, de fantiserar alltid.


    Siffrorna som redovisades visar en generell nedgång för förtroendet för Trump och hans politik vilket var det jag påstod och det du protesterade mot.

    Så bra att du nu ser det "alla" ser.

  • klyban
    nihka skrev 2017-03-25 12:14:16 följande:
    Siffrorna som redovisades visar en generell nedgång för förtroendet för Trump och hans politik vilket var det jag påstod och det du protesterade mot.

    Så bra att du nu ser det "alla" ser.

    Nej, jag aldrig pratat om att det inte existerar en nedgång.
    Utan frågat varför denna siffra är så mycket bättre än Obamas.
    Där övriga siffror för Obama är så klart mycket bättre, men inte denna.
    Och jag gett dig fakta nu, så finns inget mer och säga här om den delen.


    Menar du att du inte ser att Trumps siffror har en klar trend nedåt?
    tom Trump-fanatiker ser detta, och kallar nu dessa siffror för fake news. pga de börjar bli pinsamma för en nytillträdd president.
    Men är du av en annan tanke, så dela med dig, för det ska bli skoj och höra den förklaringen.
    Bara antar vi har kommit till ett svart och vitt läge ifrån dig.

  • nihka
    klyban skrev 2017-03-25 12:10:35 följande:

    Han kanske har den önskan, men hans handlingar säger annat.
    Det är ju bara se hur hans önskan att ta bort Obamacare, den hade inte folket gillat alls.
    Jag undrar ens om intelligensreserven fattar vad det innebär att ta bort/ändra Obamacare, då de röstar på någon som kommer ta deras sjukvårdsförsäkringar ifrån dom eller ordentlig försämring.

    Man borde starta en pool om när hans "partikamrater" sparkar ut han.
    För fortsätter han hota sina egna och offentligt, så kommer de tröttna till slut på Trump.


    Skulle tro att Trump i likhet med de flesta presidenter vill vara en folkets president.
  • nihka
    klyban skrev 2017-03-25 12:25:43 följande:

    Nej, jag aldrig pratat om att det inte existerar en nedgång.
    Utan frågat varför denna siffra är så mycket bättre än Obamas.
    Där övriga siffror för Obama är så klart mycket bättre, men inte denna.
    Och jag gett dig fakta nu, så finns inget mer och säga här om den delen.


    Menar du att du inte ser att Trumps siffror har en klar trend nedåt?
    tom Trump-fanatiker ser detta, och kallar nu dessa siffror för fake news. pga de börjar bli pinsamma för en nytillträdd president.
    Men är du av en annan tanke, så dela med dig, för det ska bli skoj och höra den förklaringen.
    Bara antar vi har kommit till ett svart och vitt läge ifrån dig.


    Siffrorna som redovisades visar en generell nedgång för förtroendet för Trump och hans politik vilket var det jag påstod och det du protesterade mot.

    Så bra att du nu ser det "alla" ser.
Svar på tråden Trump som president :( vad händer nu?