• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Drakan
    er92 skrev 2017-01-16 19:13:32 följande:

    Har bim på torsdag eller fredag, ser ni det jag ser eller inbillar jag mig bara?


    Jag ser! Såg du mitt test? Ditt ser ju likadant ut. Fick gravid 1-2 idag på cb digital! Lycka till håller tummarna!
  • er92
    Drakan skrev 2017-01-16 21:09:25 följande:

    Jag ser! Såg du mitt test? Ditt ser ju likadant ut. Fick gravid 1-2 idag på cb digital! Lycka till håller tummarna!


    Grattis!! Hade tänkt fara in till Apoteket och köpa ett digitalt idag. lycka till med graviditeten, såå roligt! Vad fick dig att testa?:)
  • lisohl

    Har bim den här veckan (men vet inte exakt när), mest troligt onsdag-fredag. Har precis som tidigare månader haft molvärk som kommit och gått varje dag sen äl. Men igår och hittills idag har den varit som bortblåst. Det har aldrig hänt tidigare, men jag vet inte om jag vågar hoppas att det är ett tecken på graviditet. Har gått och väntat på ömma bröst och mer flytningar som jag fick vid min första graviditet, men det är klart det inte behöver vara samma symptom nu. Kommer testa tidigast lördag om mensen inte dykt upp. Magkänslan säger dock att jag inte är gravid. Vad säger er magkänsla er?

  • KCEG
    lisohl skrev 2017-01-17 10:47:33 följande:

    Har bim den här veckan (men vet inte exakt när), mest troligt onsdag-fredag. Har precis som tidigare månader haft molvärk som kommit och gått varje dag sen äl. Men igår och hittills idag har den varit som bortblåst. Det har aldrig hänt tidigare, men jag vet inte om jag vågar hoppas att det är ett tecken på graviditet. Har gått och väntat på ömma bröst och mer flytningar som jag fick vid min första graviditet, men det är klart det inte behöver vara samma symptom nu. Kommer testa tidigast lördag om mensen inte dykt upp. Magkänslan säger dock att jag inte är gravid. Vad säger er magkänsla er?


    spännande...
    Jag har precis som dig en molvärk mest hela tiden.. men nu sista dagarna har det mer kommit och gått med hugg och annat. Men jag tror inte att jag är gravid idag, men igår trodde jag det! Hahahha låter helt schizofren men det vacklar upp och ner. 
  • lisohl
    KCEG skrev 2017-01-17 11:12:43 följande:
    spännande...
    Jag har precis som dig en molvärk mest hela tiden.. men nu sista dagarna har det mer kommit och gått med hugg och annat. Men jag tror inte att jag är gravid idag, men igår trodde jag det! Hahahha låter helt schizofren men det vacklar upp och ner. 
    Haha ja man kastar verkligen sig själv mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Så snart jag tror att jag är gravid måste jag ta ner mig själv på jorden så att jag inte blir så besviken om det är negativt, och när jag tror att jag inte är gravid försöker jag uppmuntra mig själv om att det inte är kört förän mensen kommer. Undra om det finns någon psykologisk term för detta beteende, jag känner mig verkligen inte helt frisk som håller på så här! :)
  • KCEG
    lisohl skrev 2017-01-17 12:44:22 följande:
    Haha ja man kastar verkligen sig själv mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Så snart jag tror att jag är gravid måste jag ta ner mig själv på jorden så att jag inte blir så besviken om det är negativt, och när jag tror att jag inte är gravid försöker jag uppmuntra mig själv om att det inte är kört förän mensen kommer. Undra om det finns någon psykologisk term för detta beteende, jag känner mig verkligen inte helt frisk som håller på så här! :)
    Precis så är det... du satte huvudet på spiken. Helt sjukt, man känner sig galen. 
  • Rosenblad

    Ingen mens ännu.. däremot molvärk flera dagar och väldigt stark värk, likaså idag. Går bara och väntar på mensen nu och precis som alla tidigare månader är alla toabesök nervösa tills man sett om där är blod eller inte. Inga positiva test än heller. Är kissigare än vanligt men det kan lika gärna ha med mensen att göra.

    Återstår att se om denna veckan slutat i glädje eller tårar!

  • Villjusågärna
    Skoovde skrev 2017-01-17 15:18:10 följande:

    Detta är mina från imorses. BIM-3/4 någon som ser ett svagt streck som jag gör?


    Ja jag tycker jag ser på sista bilden :)
Svar på tråden Bim 16-20 januari