• anna7607

    Bim 16-20 januari

    Skapar en tråd för oss med Bim 16-20 januari.

    Försök nr 20 för mig. nu vill vi ha pluss :)

    Välkomna tjejer :)

  • Svar på tråden Bim 16-20 januari
  • Villjusågärna
    Rosenblad skrev 2017-01-17 17:38:03 följande:

    Ingen mens ännu.. däremot molvärk flera dagar och väldigt stark värk, likaså idag. Går bara och väntar på mensen nu och precis som alla tidigare månader är alla toabesök nervösa tills man sett om där är blod eller inte. Inga positiva test än heller. Är kissigare än vanligt men det kan lika gärna ha med mensen att göra.

    Återstår att se om denna veckan slutat i glädje eller tårar!


    Samma här :p när var det du hade bim?
  • Rosenblad
    Villjusågärna skrev 2017-01-17 18:04:27 följande:

    Samma här :p när var det du hade bim?


    Ungefär den 19e men hade äl på dag 18 så troligen lite senare men testar redan nu och min mens skiljer sig alltid några dagar så kan lila gärna få mensen nu.

    Usch gillar inte att ha denna värken för man blir ju påmind om att mensen kan komma när som helst! Och min sambo ber mig slappna av och inte tänka på de hela tiden men det är ju omöjligt när man hela tiden har värk som påminner om att det snart är dags för mens. Fast mens vill vi inte ha :)
  • royce

    Nej,,,, fick spottings idag, på BIM-2... :(
    Är hoppet ute helt för mig nu eller kan man få spottings och ändå vara gravid?
    Testade med ett testa tidigt igår på BIM-3, vilket bara är ÄL+8 för mig, så det var såklart negativt. Slut på testa tidigt tester nu så tänkte försöka stå ut med att testa igen till ÄL+12, om inte mensen kommer igång förstås...

  • Villjusågärna
    royce skrev 2017-01-17 18:57:20 följande:

    Nej,,,, fick spottings idag, på BIM-2... :(

    Är hoppet ute helt för mig nu eller kan man få spottings och ändå vara gravid?

    Testade med ett testa tidigt igår på BIM-3, vilket bara är ÄL+8 för mig, så det var såklart negativt. Slut på testa tidigt tester nu så tänkte försöka stå ut med att testa igen till ÄL+12, om inte mensen kommer igång förstås...


    Som jag förstått så kan man ha spottings.. om inte mensen kommer igång skulle jag ha hoppet uppe :)
  • Drakan
    er92 skrev 2017-01-17 10:38:43 följande:

    Grattis!! Hade tänkt fara in till Apoteket och köpa ett digitalt idag. lycka till med graviditeten, såå roligt! Vad fick dig att testa?:)


    Är testberoende typ så började testa 7 dagar efter äl???? kan inte glädja mig åt detta efter 3 missfall på raken i v.11,v.10 och v.8.

    Håller tummarna, posta här när du tagit testet.
  • Hallonfrossa
    Skoovde skrev 2017-01-17 15:18:10 följande:

    Detta är mina från imorses. BIM-3/4 någon som ser ett svagt streck som jag gör?


    Jag ser! Ser positivt ut :)
  • KCEG

    Här kom mensen idag.... igen..... så tråkigt! Lycka till ni andra och hoppas på många plus!

  • royce
    Villjusågärna skrev 2017-01-17 19:56:26 följande:
    Som jag förstått så kan man ha spottings.. om inte mensen kommer igång skulle jag ha hoppet uppe :)
    Är det så?? Blev så nedstämd igår...Men inga fler tecken på mens än så länge. Hoppas hoppas :)
  • Livethänder

    Hej!

    Ny här på FL, har bim idag eller i morgon.

    Detta är försök nummer 9, har kollat upp prolaktin värdet och min gynekolog har uteslutit pco som jag trott att jag haft.

    Håller tummarna för ett pluss, har inte vågat testa än.

  • larssonc

    Bim igår enligt NC, FF och Flo men ingen mens, liiiite spottings bara igår och idag. Brukar alltid ha mellanblödningar från cd 13, kort lutealfas på 11 dagar och en cykel på ca 21-22 dagar. Just nu är jag på cd 23, äl+13/12 beroende på app och inga mellanblödningar alls denna cykel. Vaknade vid 04:50 idag (tempar vanligen vid 06:00) och då var tempen 36,57. Vid 6 var den 36,71. Eftersom gyn har bekräftat att jag har lågt amh värde (0,3) och sagt att jag kommer ha mycket svårt att bli gravid på egen hand så tror jag bara mensen är sen. Men hoppas gör en ändå alltid :) har tid för ivf utredning den 24/1.

Svar på tråden Bim 16-20 januari