• KillBill

    Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten

    I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet. 


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
  • Padirac
    nihka skrev 2021-09-15 20:22:37 följande:
    Det där är en efterkonstruktion. Bali uttryckte att han var nöjd med partiets handhavande. 
    Jo,  jag undrar hur Rataxes kommer fram till att HB kivhuggits i ryggen av sina partikamrater?  
  • KillBill
    Padirac skrev 2021-09-15 20:36:57 följande:

    Jo,  jag undrar hur Rataxes kommer fram till att HB kivhuggits i ryggen av sina partikamrater?  


    Det ryktas om att partikamrater till Hanif hållit i trådarna när det gäller rykten och annat som nått kvällspressen och att syftet ska ha varit att sabotera Hanifs möjlighet att bli omvald till riksdagen.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Padirac
    KillBill skrev 2021-09-15 21:58:09 följande:
    Det ryktas om att partikamrater till Hanif hållit i trådarna när det gäller rykten och annat som nått kvällspressen och att syftet ska ha varit att sabotera Hanifs möjlighet att bli omvald till riksdagen.
    Ja, det är ett av ryktena som sprids av 'Sons of Bali'  - men inte det enda och inte det värsta.

    Att HB har skaffat sig ovänner är inte konstigt med tanke på den inte så goda tonen han har, han får kanske smaka på sin egna medicin nu? Kommer han att lära sig någonting av det? Det har jag svårt att tro.

    Vad som faktiskt har hänt kommer säkert fram, speciellt nu då det hela ser ut att bli en polissak iom anmälan.
  • nihka
    Tom Araya skrev 2021-09-15 20:52:36 följande:

    Är det bara för mig som inga postade länkar fungerar längre?


    Har inte funkat sedan den nya sidan introducerades igår. Påverkar även emotikoner. Nästan ingen reklam så även vissa fördelar, men de fixar de nog snart.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nattuw
    Tom Araya skrev 2021-09-15 12:22:00 följande:
    Hur ser abortmotståndare på spermier, är det också liv och hur motiverar de sig?
    Jag ser att biologiundervisningen i våra skolor är lika usel som det påstås att den är.
  • nihka
    nattuw skrev 2021-09-16 22:16:29 följande:

    Jag ser att biologiundervisningen i våra skolor är lika usel som det påstås att den är.


    Nu gällde frågan inte hur vetenskapen ser på spermier utan hur abortmotståndare ser på spermier. Det finns säkert någon enstaka extremist som anser att livet börjar i testiklarna.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Tom Araya
    nattuw skrev 2021-09-16 22:16:29 följande:
    Jag ser att biologiundervisningen i våra skolor är lika usel som det påstås att den är.
    Vad har skolans biologiundervisning med abortmotståndares åsikter att göra?
  • Tom Araya
    nihka skrev 2021-09-16 22:25:44 följande:
    Nu gällde frågan inte hur vetenskapen ser på spermier utan hur abortmotståndare ser på spermier. Det finns säkert någon enstaka extremist som anser att livet börjar i testiklarna.
    Det finns många livsformer vars definition som eventuell livsform kan behöva analyseras i detta ämne.
    Är bakterier liv, exempelvis?
Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten