• KillBill

    Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten

    I den här tråden tänkte jag att vi samlar tankar om moderatledningens beslut att inleda samarbete med Sverigedemokraterna, ett parti med rötter i nazism, rasism och främlingsfientlighet. 


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten
  • nattuw
    KillBill skrev 2022-04-01 00:01:11 följande:
    Jag har inte gett utryck för vad jag tycker i den frågan. nu är det dags för dig att svara på min fråga.
    Att du inte vill ta ställning i en fråga som skadar kvinnoidrotten är föga förvånande. Det hade ju varit som att du skulle ta ställning i en fråga som berör verkliga människor. Och varför skulle du bry dig om riktiga människor?
  • KillBill
    nattuw skrev 2022-04-03 15:58:33 följande:
    Att du inte vill ta ställning i en fråga som skadar kvinnoidrotten är föga förvånande. Det hade ju varit som att du skulle ta ställning i en fråga som berör verkliga människor. Och varför skulle du bry dig om riktiga människor?
    Det intressanta är varför du hittade på att jag tagit ställning i frågan och varför du går till försvar för någon som anser att transsexuella idrottare ska hänvisas till Paralympics som att transsexualitet skulle vara ett handikapp/gfinktionsnedsättning.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nattuw
    KillBill skrev 2022-04-03 17:38:40 följande:
    Det intressanta är varför du hittade på att jag tagit ställning i frågan
    Läs det du kommenterar innan du kommenterar. Det stod: "Att du inte vill ta ställning i en fråga som skadar kvinnoidrotten är föga förvånande. Det hade ju varit som att du skulle ta ställning i en fråga som berör verkliga människor. Och varför skulle du bry dig om riktiga människor?"
  • KillBill
    nattuw skrev 2022-04-08 18:04:39 följande:
    Läs det du kommenterar innan du kommenterar. Det stod: "Att du inte vill ta ställning i en fråga som skadar kvinnoidrotten är föga förvånande. Det hade ju varit som att du skulle ta ställning i en fråga som berör verkliga människor. Och varför skulle du bry dig om riktiga människor?"
    Om du förklarar varför du gått till svars för en person som föreslår att transsexuella ska tävla i Paralympics så ska jag svara på den fråga du ställer till mig.

    Paralympics är bara öppet för funktionsnedsatta. Det förslag som du gått till svars för bygger på premissen att transsexualitet är en funktionsnedsättning vilket det inte är.   När man betrakta transsexualitet som en funktionsnedsättning så visar man prov på en unken människosyn. Det var samma unkna människosyn som låg bakom  att Sverigedemokraterna för några år sedan röstade för att transsexuella skulle tvångssteriliseras. 
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nattuw
    KillBill skrev 2022-04-09 10:32:27 följande:
    Om du förklarar varför du gått till svars för en person som föreslår att transsexuella ska tävla i Paralympics så ska jag svara på den fråga du ställer till mig
    Du kommer aldrig att svara på en fråga och du har redan visat att du struntar i kvinnoidrotten.
  • KillBill
    nattuw skrev 2022-04-11 16:53:57 följande:
    Du kommer aldrig att svara på en fråga och du har redan visat att du struntar i kvinnoidrotten.
    Jag har lovat att jag ska svara dig om du förklarar varför du går till  svars för en person som anser att transsexuella ska tävla med handikappade/funktionsnedsatta.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nattuw
    KillBill skrev 2022-04-11 18:43:56 följande:
    Jag har lovat att jag ska svara dig om du förklarar varför du går till  svars för en person som anser att transsexuella ska tävla med handikappade/funktionsnedsatta.
    Du kommer aldrig att svara på en fråga och du struntar totalt i kvinnoidrotten på samma sätt som du struntar i att barn mördas på öppen gata.
  • KillBill
    nattuw skrev 2022-04-12 07:11:54 följande:
    Du kommer aldrig att svara på en fråga och du struntar totalt i kvinnoidrotten på samma sätt som du struntar i att barn mördas på öppen gata.
    Vilket dravel. Att du inte skäms att komma med sådana helt felaktiga påståenden. Skärp dig och svara på frågan varför du går till svars för en person som argumenterar för att transsexuella ska tävla med handikappade/funktionsnedsatta. 
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • nattuw
    KillBill skrev 2022-04-12 07:30:28 följande:
    Vilket dravel. Att du inte skäms att komma med sådana helt felaktiga påståenden. Skärp dig och svara på frågan varför du går till svars för en person som argumenterar för att transsexuella ska tävla med handikappade/funktionsnedsatta. 
    Ja jag håller med, vilket dravel. Du har aldrig någonsin svarat på en fråga och du försöker ständigt förminska och sopa problem under mattan. För dig är det viktigare att kunna brunsmeta än att försvara kvinnoidrotten eller erkänna att det är ett problem när barn mördas på öppen gata.
Svar på tråden Moderaternas moraliska haveri och vägen mot botten