• Anonym (Silver)

    Är helrakade kvinnor vanligt?

    Glad påsk på er!

    Är en nybliven singelman på 45 år som tvingat mig ut i dejtingdjungeln på både Internet och I R L.

    Går väl sisådär och jag tycks inte vara ensam om att initialt vilja ligga runt i min nya "livsfas".

    Tre ligg ha har det blivit på några månader och kan konstatera att två av dessa tre kvinnor varit helrakade.

    Lite förvånad då det i alla tre fall varit kvinnor i min egen ålder, trodde mest det var tjejer i 20-årsåldern som har helrakad fitta.

    Rakar sig de flesta kvinnor nu, eller hur ligger det till 2017?

  • Svar på tråden Är helrakade kvinnor vanligt?
  • TriC
    Ka11e skrev 2019-01-15 08:41:13 följande:

    Min fru rakar sig inte och har aldrig gjort det. Snart 35 år.. Det stör mig mycket, enligt henne rakar inga av hennes väninnor sig heller.


    Visa henne den här tråden. 
  • Anonym (Lent)
    Ka11e skrev 2019-01-15 08:41:13 följande:

    Min fru rakar sig inte och har aldrig gjort det. Snart 35 år.. Det stör mig mycket, enligt henne rakar inga av hennes väninnor sig heller.


    35 år och orakad, måste vara ovanligt!
  • silver33

    25 kvinnor har jag haft sex med de senaste fyra åren. 


    Ålder, 29-55.


    Helt slätrakade: 22. Halvt rakade: 3. Orakade: NOLL.


    Älskar verkligen helrakat, jag är det också. Dessutom uppskattar kvinnorna helrakade män, det är helt klart...

  • Anonym (tjej)

    Jag är tjej/kvinna på 32 år och rakar mig slät regelbundet... Men jag kan själv tycka det ser mer kvinnligt ut när det är lite mer hår...men känner mig inte fräsch då ? så föredrar raka ofta...

  • Anonym (Gråa könshår)

    Jag helrakar mig. Men jag är inte riktigt bekväm med det men jag är ännu mindre bekväm med gråa könshår. Så jag ser det som ett nödvändigt ont. Finns det någon tillförlitlig metod att färga?

  • Anonym (Lisa)

    jag är tjej på 24 år.

    Jag rakar mig regelbundet mellan benen för jag tycker det känns bättre utan hår  

  • Anonym (Rolig tråd)

    Hehe..rolig tråd!

    Jag rakar mig inte så ofta, och när jag gör det så blir det helrakat..anledningen till att jag inte rakar så ofta är att jag är lat å tycker det tar onödigt med tid när man kan göra roligare saker, tex ligga...Hahaha! En till anledning är att jag inte är singel, och då blev det oftare. Om min kille hade önskat att jag gjorde det så skulle jag göra det!, Why not! Men känner att själva sexet inte spelar nån roll pga hår eller inte! Ha det så fint alla hårbollar och flintisar!

  • Simone26

    Hej

    Jaa, många kvinnor/tjejerrakar sig helt eller delvis

  • 66Joy

    Lite olika,hon rakar sig ibland,ibland inte.men ska det vara träff med annan man så är den helt hårlös.

Svar på tråden Är helrakade kvinnor vanligt?